Heren en dames,
Met hulp van BN, mijn vriendin en mijn sportschool ben ik veel kwijt geraakt. Ik ben beter gaan eten en beter gaan sporten! Het resultaat is dat er bijna 25 kg af is gegaan. En dat is wel zichtbaar! De striemen op mijn buik zijn weg. Ik ben 2 broekmaten naar beneden gegaan en mijn overige kleding is weer XL ipv XXL. In het algeheel heb ik zelfs een klein beetje een atletische look gekregen!
Overal is vet verdwenen ook op mijn buik. Helaas blijkt sporten en het verbeteren van je lichaam een verslaving, want ik ben nog (lang) niet klaar. Mijn buik moet nog strakker! Tijd om ook dat aan te pakken!
Nu kwam ik een schema tegen op internet dat een cyclus van 3-dagen hanteert:
Dag 1: Veel carbs.
Dag 2: Gematigd carbs.
Dag 3: NO CARBS!
Vervolgens weer terug naar dag 1.
Zijn er mensen die ervaring met een dergelijk schema?
Is een degelijk schema aan of juist af te raden? (ook gezien mijn trainingsschema onderstaand!!!Carbs zijn volgensmij wel essentieel voor het mountainbiken :P )
Ma: RUST
Di: Bovenrug, Benen, biceps, buik (30 min hardlopen)
Wo: Borst, schouders, triceps (30 min hardlopen)
Do: SPINNING
Vrij: Bovenrug, Onderrug, biceps, buik (30 min hardlopen)
Za: RUST (Als ik zondag niet ga mountainbiken doe ik op zaterdag ook spinning)
Zo: Mountainbiken of Borst, schouders, triceps (30 min hardlopen)
n.b. Ik wil het hardlopen na training van 30 minuten gaan vervangen door 15 min. HIIT (iig 2 v/d 3 kt dagen)
voorbeeld van een soortgelijk schema:
linkje
Alvast bedankt voor de reacties!
n2
Met hulp van BN, mijn vriendin en mijn sportschool ben ik veel kwijt geraakt. Ik ben beter gaan eten en beter gaan sporten! Het resultaat is dat er bijna 25 kg af is gegaan. En dat is wel zichtbaar! De striemen op mijn buik zijn weg. Ik ben 2 broekmaten naar beneden gegaan en mijn overige kleding is weer XL ipv XXL. In het algeheel heb ik zelfs een klein beetje een atletische look gekregen!
Overal is vet verdwenen ook op mijn buik. Helaas blijkt sporten en het verbeteren van je lichaam een verslaving, want ik ben nog (lang) niet klaar. Mijn buik moet nog strakker! Tijd om ook dat aan te pakken!
Nu kwam ik een schema tegen op internet dat een cyclus van 3-dagen hanteert:
Dag 1: Veel carbs.
Dag 2: Gematigd carbs.
Dag 3: NO CARBS!
Vervolgens weer terug naar dag 1.
Zijn er mensen die ervaring met een dergelijk schema?
Is een degelijk schema aan of juist af te raden? (ook gezien mijn trainingsschema onderstaand!!!Carbs zijn volgensmij wel essentieel voor het mountainbiken :P )
Ma: RUST
Di: Bovenrug, Benen, biceps, buik (30 min hardlopen)
Wo: Borst, schouders, triceps (30 min hardlopen)
Do: SPINNING
Vrij: Bovenrug, Onderrug, biceps, buik (30 min hardlopen)
Za: RUST (Als ik zondag niet ga mountainbiken doe ik op zaterdag ook spinning)
Zo: Mountainbiken of Borst, schouders, triceps (30 min hardlopen)
n.b. Ik wil het hardlopen na training van 30 minuten gaan vervangen door 15 min. HIIT (iig 2 v/d 3 kt dagen)
voorbeeld van een soortgelijk schema:
linkje
Alvast bedankt voor de reacties!
n2
Comment