compenseren jullie je cheatmeals?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• compenseren jullie je cheatmeals?

Zoals de topic titel al luid, compenseren jullie je cheatmeals?
    En zo ja of nee waarom wel of niet?

Ik hou per week dagelijks bij wat ik wel en niet eet en probeer op een juist week totaal te komen van de benodigde kcal, eiwitten, vetten en koolydraten. Daar vallen dus ook de cheatmeals onder.

Is dat goed, of juist niet?

Groetjes!

nee ik bulk nogsteeds

Comment

ik zou op een dagtotaal rekenen. En dan nog het heet niet voor niets een cheatmeal. Stofwisseling weer een kleine boost geven en natuurlijk even iets nog lekkerders naast al die lekkere kwark en kipfilet.
      Dus niet compenseren gewoon weer verder op je schema gaan.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Als ik een dag junk compenseer ik dat niet.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik zou juist niet op een dagtotaal rekenen, aangezien het lichaam dit ook niet doet.....

vind het persoonlijk een prima oplossing, voor je cheat meals.....

Comment

Niet. Cheatmeals hebben een reden bij mij (vooruitgang weer kickstarten), en dat werkt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nee, ik compenseer ze ook niet. Anders is het ook geen fatsoenlijke cheat he?
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik maak me er tijdens de bulk niet zo druk om. Zolang ik maar een kcal van 500+ heb, een dag wat meer dan 500+ maakt niet zoveel uit dan.

Maar heb het geluk, dat ik sowieso niet snel in vet aan kom.

Comment

nu we het er toch over hebben, zijn cheatmeals eigenlijk bewezen???

ik bedoel je kunt 'cheaten' en toch nog onder je caloriebehoefte zitten....

Comment

neuh. Ik cheat niet volgens een ingeplande cheat meal ofzo.. Dus van tevoren is het niet te compenseren. Die cheats zijn bij mij ook geen maaltijden maar snoepjes/koek/colaatjes enz die af en toe voorbij komen op feest of met uitgaan.
                    Ook na de tijd ga ik niet extra zwaar trainen ofzo, het is wel best zo.

Comment

Originally posted by Pink View Post
                      neuh. Ik cheat niet volgens een ingeplande cheat meal ofzo.. Dus van tevoren is het niet te compenseren. Die cheats zijn bij mij ook geen maaltijden maar snoepjes/koek/colaatjes enz die af en toe voorbij komen op feest of met uitgaan.
                      Ook na de tijd ga ik niet extra zwaar trainen ofzo, het is wel best zo.
                      haha die snoepjes/koekjes/chocolaatjes die zijn erg bekent of feestjes kan ik ook neit van afblijven maar daar schaam ik mij ook niet voor

verder cheatmeal blijft een cheatmeal dus daar moet je verder nix mee doen dan genieten
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Heb geen behoefte aan koekjes of snoepjes ofzo. Het interesseert me eigenlijk helemaal niet, dus dat is opzich ook wel handig.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          Heb geen behoefte aan koekjes of snoepjes ofzo. Het interesseert me eigenlijk helemaal niet, dus dat is opzich ook wel handig.

Haha ik herken dat.. is inmiddels ook zo dat ik daarom geen bier meer drink. al maanden geen chips gehad.. sporten is gezond :P

Comment

Cheatmeals in de KETO worden van te voren gecompenseerd :P hehe
                            Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              Haha ik herken dat.. is inmiddels ook zo dat ik daarom geen bier meer drink. al maanden geen chips gehad.. sporten is gezond :P
                              Inderdaad. Zou niet eens weten wanneer ik voor het laatst chips heb gegeten:P Bier drinken doe ik dan nog wel maar ook zelden.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X