Hey ff mening gewenst :)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey ff mening gewenst :)

Het is het volgende ,

Ik ben Braye Tarik, ben 21 jaar, 173cm , 69 kg.

Ik heb eindje geleden gefitnessed maar gestopt toen m'n meisje zwanger werd en toen ben ik beginnen mee eten met haar

Nu wil ik terug herbeginnen met trainen maar ik zit nu met een vetrandje aan de buik en love handles. Begrijp me niet verkeerd, het is niet zo erg, maar toch moet het weg

Daarom doe ik het volgende :

Maandag , Woensdag, Vrijdag ga ik naar de fitness :

30min. fietsen
    20min. Lopen op loopband

45min. krachttraining telkens andere spiergroepen.

Dinsdag , Donderdag & zaterdag ga ik lopen, dit 8 - 10 rondjes rond een voetbalplein.

Tot zover het sporten...
    -----------------------------------------------------------------

Aan mijn voeding werk ik ook , ik eet geen frietjes meer, ik drink geen cola meer, en let op wat ik eet.

Elke dag : 'smorgens : 500 ml Magere drinkyoghurt.
    9h : Appel of sinaasappel of nectarine of banaan
    12h : 2 - 3 sneden met beleg ( gevarieerd )
    16h : stuk fruit
    19 - 20h : Normaal avondeten maar gezonder of voordien.
    21h : nogmaal stukje fruit of nog magere yoghurt.

+ 3 - 4 liter water elke dag.

Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk groene groenten te eten en veel gevogelte.

------------------------------------------------------------------

Nu de vragen waarover ik mening van ervaren mensen wil :

Is dit sport / voeding schema voldoende om overtollig vet weg te werken ?

Hoelang denk je + / - dat ik erover zal doen om weer droog te staan.

Ik ben ook gestopt met roken, is dit wel een goed idee nu dat ik juist wil afslanken ?

Als je nog ideeën wil meegeven met mij doe dat gerust , of heb je enig bijkomend commentaar dan bedank ik je op voorhand om te tijd te nemen om al het bovenstaande te lezen en een antwoord te geven ...

Dank bij voorbaat ,
    Xerion !
    Last edited by xerion; 03-07-2009, 19:45.

Zomersticky
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Big time
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

zomersticky of niet, dar boeit me niet, als je niets zinnigs te antwoorden hebt zwijg dan.

Aan zo'n antwoorden heeft een mens niets, ok ?

Comment

Originally posted by xerion View Post
          zomersticky of niet, dar boeit me niet, als je niets zinnigs te antwoorden hebt zwijg dan.

Als je de zomersticky zou lezen, dan zou je je realiseren dat je heel veel hebt aan de tip om die te gaan lezen.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Als dat mens leert lezen heeft dat mens er zeker wel wat aan, dus zwijg jij maar en ga eens lezen

Als je een tip wilt;

Je voeding is ruk
            Je training is ruk
            Je cardio is ruk
            Je houding is ruk

Voilá

EDIT; Roken is ook ruk

Alles wat je wilt weten staat in die zomersticky, perfect geschreven door fallus dat lost al je problemen op
            Last edited by Yawgmoth; 03-07-2009, 20:21.
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by xerion View Post

Bekijk het eens van onze kant. Wij worden ontiegelijk moe om steeds dezelfde kut vragen voorbij te zien komen. Vragen die niet eens gesteld hoeven te worden als mensen de sticky topics zouden lazen waar alle uitleg in staat. Lange tijd was er geklaag dat die stickies niet duidelijk genoeg waren. Daarom heb ik "Zomer Sticky" gemaakt samen met Pinada die het voor me postte en aanpaste.

Dus lees dat topic en leer. Dan maak je een opzet en dan pas gaan wij adviezen geven als er nog vragen of onduidelijkheden zijn.

Comment

En hier valt niets maar dan ook niets meer aan toe te voegen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X