massa groeien vet omlaag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• massa groeien vet omlaag

hallo, ik heb een vraagje die vast wel is, is gesteld maar ik kan hem nergens vinden maar ik zal me eerst even voorstellen.
    Ik ben 17 jaar en train nu ander half jaar krachttraining.
    180 cm lang 87 kilo bf 16%
    Ik heb vooral vet op mijn buik en bij mijn zwembandjes waardoor mijn blokjes niet meer zichtbaar zijn ( jaar terug nog duidelijk zichtbaar )
    Ik wil dus graag iets droger worden waardoor ze weer zichbaar zijn maar ik wil tog ook door blijven groeien qua spiermassa..
    Ik hoop dat jullie een trainingsschema of voedingsschema hebben of andere informatie die me hier bij kan helpen.
    Alvast bedankt
    Jarnie

Originally posted by jarnie View Post
    hallo, ik heb een vraagje die vast wel is, is gesteld maar ik kan hem nergens vinden maar ik zal me eerst even voorstellen.
    Ik ben 17 jaar en train nu ander half jaar krachttraining.
    180 cm lang 87 kilo bf 16%
    Ik heb vooral vet op mijn buik en bij mijn zwembandjes waardoor mijn blokjes niet meer zichtbaar zijn ( jaar terug nog duidelijk zichtbaar )
    Ik wil dus graag iets droger worden waardoor ze weer zichbaar zijn maar ik wil tog ook door blijven groeien qua spiermassa..
    Ik hoop dat jullie een trainingsschema of voedingsschema hebben of andere informatie die me hier bij kan helpen.
    Alvast bedankt
    Jarnie
    Ik heb wel een tip, drink je veel frisdrank/alcohol? Dan zou ik daar nu mee stoppen want dat zijn zoiezo loze calorieen, hou die er zoiezo maar in en voor de rest ben ik precies deze discussie begonnen hier de link:

http://forum.bodynet.nl/afslanken/34...-aankomen.html
    Always Have Respect

Comment

Regels en de stickys lezen.
      Zelf een schema maken, wij geven het niet.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Stickies en regels lezen.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Vet% laten dalen en spiermassa laten stijgen kan normaal gezien nooit.
          Als beginner kan het soms wel, maar efficient is het niet. Je moet je dus richten op 1 van de 2 dat je het belangrijkst vindt (bv minder vet). Verbetert het ander ook (bv meer spiermassa), zoveel te beter.

Ik ben nu 4 maand bezig, laatste maand ben ik aan het cutten. Op 4 weken heb ik 2,5kg minder vet en weeg 2kg minder. het kan dus om zowel vet te verliezen als spiermassa aan te komen, maar snel gaat het niet.
          @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
            Vet% laten dalen en spiermassa laten stijgen kan normaal gezien nooit.
            Als beginner kan het soms wel, maar efficient is het niet. Je moet je dus richten op 1 van de 2 dat je het belangrijkst vindt (bv minder vet). Verbetert het ander ook (bv meer spiermassa), zoveel te beter.

Ik ben nu 4 maand bezig, laatste maand ben ik aan het cutten. Op 4 weken heb ik 2,5kg minder vet en weeg 2kg minder. het kan dus om zowel vet te verliezen als spiermassa aan te komen, maar snel gaat het niet.
            Oke maar heb je tips hoe je dat dan voor mekaar krijgt?
            Always Have Respect

Comment

Wil je vet kwijt raken eet je minder dan je behoefte en behoud je je spieren.
              WIl je spieren aankomen eet je meer dan je behoefte en kom je ook iets van vet aan.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Nou, dr is al genoeg advies gegeven, maar welkom gehete...

Comment

hallo, sorry voor die overtreding ik had de regels nog niet gelezen:$ het gaat me eigenlijk ook meer om advies hoe dat kan als volledige schema`s

maar ik drink geen alchol en vrijwel nooit frisdrank
                  bedankt voor de reacties al zo snel al hoop ik wel op meer advies ik wil hier mijn trainingsschema wel geven:
                  Maandag borst
                  bankdrukken 3 sets van 10 1 powerset hoevaak ik kan tussen de 4 en de 8 reps meestal
                  schuindumbeldrukken 4 sets van 10
                  smal bankdrukken 3 sets van 10 en 1 van 6
                  fly 4 sets van 10

dinsdag rug:
                  lat pull down voor 4 sets van 10
                  lat pull down achter 4 sets van 10
                  lat pull downsmal 4 sets van 10
                  roeien 4 sets van 10
                  deathliften 4 sets van 10

Woensdag benen
                  leg extension 4 x 10
                  leg press 4 x 10
                  hamstring extension 4 x 10
                  squat achter 4 x 15
                  squat voor 4 x 15

Donderdag Biceps, Triceps.
                  preacher curl 3x 10 1x 8.
                  hammer curl 4x 10
                  dumbell curl schuinliggend 4x 10
                  curl met stang 4 x 10

lying triceps extension 4 x 10
                  triceps pull down 4 x 10
                  triceps pull down boven hoofd 4 x 10

Vrijdag schouders

shrugs 4 x 10
                  voorwaartsarmheffen 4x 10
                  zijwaarts armheffen 4x 10
                  vooroverstaand zijwaarts arm heffen 4 x 10
                  shoulder press met dumbells 4x 10

ik doe daarbij 3x in de week buik 30x3 crunches en 30x 3 liggend beenheffen
                  en 2 x in de week 20 minuten cardio

Comment

lees de zomerstickies en q&a to get ripped eens.
                    5 dagen na elkaar trainen zou ik sowieso niet doen, 3x full body per week is genoeg, evt nog 1 of 2 keer cardio per week.
                    @ ketIF

Comment

Bij mij op de sportschool raden ze het wel aan als je genoeg tijd heb omdat je lichaam maar genoeg energie heb om 1 uur en een kwartier max te traine na die uur en die kwartier kan je maar een deel geven van wat je normaal zal kunnen geven, dus als je elke dag apart je spiergroep pak kan je per spiergroep alles geven wat maximale groei oplevert ik groei zoiezo redelijk goed voor ik begon woog ik 68 kilo nu 87 dus 19 kilo in anderhalf jaar aangekomen dus me spiergroei gaat wel redelijk goed

Comment

Zomerstickie lezen, Fallus heeft zich niet voor niks uit de naad getiept!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Zomerstickie lezen, Fallus heeft zich niet voor niks uit de naad getiept!
                          Heeft anders toch niks te doen, gewichten sleuren en bodynet voltypen
                          No means Try Again

Comment

Je vergeet gamen. Erg time consuming

Reden dat 60mins training wordt aangehouden is niet omdat je lichaam niet meer energie heeft. Het heeft te maken met je cortisol hormoon wat exponentieel meer wordt na een bepaald trainings tijd. En cortisol is spierafbrekend. Maar als je gewoon tussen door wat snelle suikers neemt heb je er minder last van en kun je rustig een uurtje of 3 sporten zoals strongman en powerlifters wel vaker doen.

Comment

Originally posted by jarnie View Post
                              Bij mij op de sportschool raden ze het wel aan als je genoeg tijd heb omdat je lichaam maar genoeg energie heb om 1 uur en een kwartier max te traine na die uur en die kwartier kan je maar een deel geven van wat je normaal zal kunnen geven, dus als je elke dag apart je spiergroep pak kan je per spiergroep alles geven wat maximale groei oplevert ik groei zoiezo redelijk goed voor ik begon woog ik 68 kilo nu 87 dus 19 kilo in anderhalf jaar aangekomen dus me spiergroei gaat wel redelijk goed
                              ligt er aan wat je vetpercentage je gedaan heeft?
                              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                              ....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X