koud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koud

Hallo afslankers,

Even een vraag. Sinds een paar werk ik weer hard aan mijn figuur.
    Hiervoor sport ik 3x in de week (fitness + spinning) en eet ± 2000 kcal p.d.

De laatste paar dagen heb ik het voortdurend koud. Kan dit te maken hebben met het sporten en/of verlaagde kcal inname?

Heeft iemand een idee?

Ja, dat kan ermee te maken hebben. Je kunt wat meer aantrekken, of een burnertje pakken om de boel warm te stoken. Deed ik nog wel eens voor koude fietstochten naar de stad 's nachts.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kan ook komen door een opkomend griepje.
      Minder weerstand.
      Who's the Chef

Comment

De winter is in aantocht???

Comment

Het is ook koud laatste dagen
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Ik heb dit ook, maar voel me er niet echt goed bij. Mijn kamer is 1 warm stinkhok meestal, maar zit nu gewoon vol aangekleed en heb het nog koud.
            Ben ook beetje grieperig.
            Groeten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Deed ik nog wel eens voor koude fietstochten naar de stad 's nachts.
              ... snachts koude tochten naar de stad..?? wat spook daar uit dan .. !
              haha!

Comment

denk zelf ook dat het met mijn veranderende leefstijl te maken heeft. Maar dan zou dat over een paar weken, als mijn lijf eraan gewend is weer weg moeten zijn.
                @revius, hoe lang sport jij al?

een loerend griepje zou kunnen... hoop van niet!!!!

en tja.. helaas is het idd kouder. wil me er nog niet bij neerleggen dat de zomer voorbij is!! bah!

ach ja, dan toch maar een mega dik vest erover heen!

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Ik heb dit ook, maar voel me er niet echt goed bij. Mijn kamer is 1 warm stinkhok meestal, maar zit nu gewoon vol aangekleed en heb het nog koud.
                  Ben ook beetje grieperig.
                  Je kamer is meestal een stinkhok?
                  Opruimen en schoonmaken doet wonderen.
                  En je kleren en beddegoed wassen ook.

Comment

Originally posted by Tika View Post
                    denk zelf ook dat het met mijn veranderende leefstijl te maken heeft. Maar dan zou dat over een paar weken, als mijn lijf eraan gewend is weer weg moeten zijn.
                    @revius, hoe lang sport jij al?

een loerend griepje zou kunnen... hoop van niet!!!!

en tja.. helaas is het idd kouder. wil me er nog niet bij neerleggen dat de zomer voorbij is!! bah!

ach ja, dan toch maar een mega dik vest erover heen!
                    ik train een jaar heel intensief, en tennis al 10 jaar, heb altijd veel gesport.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Je kamer is meestal een stinkhok?
                    Opruimen en schoonmaken doet wonderen.
                    En je kleren en beddegoed wassen ook.
                    het stinkt niet zo heel erg, maar bedoel meer door de hitte is het een stinkhok. Tocht bijna niet door hier, en nu helemaal beetje ziek en heb volgens mij een zwembad aan zweet in me bed aangelegd. Was de volgende ochtend ook gewoon anderhalve kilo lichter dan de dag ervoor.
                    Groeten

Comment

ik train een jaar heel intensief, en tennis al 10 jaar, heb altijd veel gesport.

het stinkt niet zo heel erg, maar bedoel meer door de hitte is het een stinkhok. Tocht bijna niet door hier, en nu helemaal beetje ziek en heb volgens mij een zwembad aan zweet in me bed aangelegd. Was de volgende ochtend ook gewoon anderhalve kilo lichter dan de dag ervoor.
                      Nou beterschap kerel.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Nou beterschap kerel.
                        thx, komt wel goed, hoop volgende week gewoon weer te kunnen knallen.
                        Had afgelopen dagen ook in t shirt, korte broek een tennispartij van 2 uur en 1 van anderhalf uur gespeeld, kan daardoor komen, was niet al te warm
                        Groeten

Comment

ik train een jaar heel intensief, en tennis al 10 jaar, heb altijd veel gesport .
                          dus bij jou is het geen aanpassing aan een sportievere/ gezondere levensstijl maar echt de griep.
                          Dat je zoveel gezweet hebt is overigens een heel goed teken. Dan ben je vast al bijna door je griep heen. Zet toch maar een paar minuten een raam open als je kan en veel drinken! Beterschap!

Comment

Originally posted by Tika View Post
                            dus bij jou is het geen aanpassing aan een sportievere/ gezondere levensstijl maar echt de griep.
                            Dat je zoveel gezweet hebt is overigens een heel goed teken. Dan ben je vast al bijna door je griep heen. Zet toch maar een paar minuten een raam open als je kan en veel drinken! Beterschap!
                            thanks
                            Groeten

Comment

Bij de meeste vrouwen is de kou een gevolg van te weinig eten. Dan werkt het metabolisme niet optimaal en heb je niet genoeg voedingsstoffen om de benodigde warmte te creeeren. Aangezien jij 2000kcal eet zou deze motivatie al buiten beschouwing gelaten kunnen worden. Dan blijft over:
                              1. Het is nu af en toe gewoon kouder,
                              2. Je hebt een virusje onder de leden,
                              3. uhm...vergeten... :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X