koud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tommyy View Post
    Uhm ja hoezo?

'Aanfietsen' . Eerste keer dat ik dat zei toen ik net in Utrecht woonde werd ik heel hard uitgelachen
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

owjah, ik praat wel gewoon abn maar woorden zoals aanfietsen en houdoe blijf ik lkkr gebruiken, boeien dat ze me dan uitlachen, is allemaal grappig. Maarjah zo zijn er nog wel meer woorden als aanfietsen, had het zelf niet eens in de gaten

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Heb vandaag nog rond gekeken en gezocht naar iemand in dik vest en n winterjas die stond te rillen.. Zag alleen maar puffende mensen met heel luchtige kleding aan. Dus heb ik zeker Tika niet gezien vandaag....
        hahaha! tja.. dan moet je wel ver kunnen kijken...

het weer afgelopen weekend was weer heerlijk! Koud heb ik het bij tijd en wijle nog steeds, soms ook niet hoor.. ach gaat vanzelf over!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Overgang
          .... NEE! ;-)... daar ben ik nog laaaaaaaaang niet aan toe. Blijf eeuwig tiener!! oh, nee tiener blijven is ook niet zo leuk. ehm.. dan blijf ik wel voor altijd 28! dat is een hele fijn leeftijd!

Comment

tegenwoordig als t koud is doe ik simpelweg een shawl om

Comment

shawl ?XD bedoel je niet gewoon sjaal?

Comment

Hoewel het bij ons in Limboland vaak toch wel een paar graadjes warmer is als daar boven!
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X