Goedkoop cutten
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Revius View PostIk bedoel gewicht, want het is nogal een verschil of je 0,5kg kipfilet hebt of 1kg.
Bij ah heb je toch overal De Zaanse Hoeve???
Bij andere supermarkten zoals Hoogvliet, C1000 etc (bas bijv. ken ik niet qua prijzen), kost het ook niet meer dan 70cent.
Comment
-
Ik shop bij verschillende winkels. Kijk gewoon online wat de aanbiedingen zijn. gisteren bij ah een paar kilo kip gekocht en ingevroren.
Ik heb liever vers maar aangezien ik veel roerbak koop ik dan vooral van die zakken diepvriesgroente. Groente in blik of pot, ook nog te doen.
En in de winter ga ik veel naar de markt. Want dan is het zelfs bij dirk niet meer leuk om te shoppen. magere melk koop ik gewoon een hele doos in een keer bij de lidl. Als je alles in bulk koopt is het idd veel goedkoper.
Koop nog steeds tenminste een keer per week cottage cheese/hutten käse voor door de salade maar verder toch overgestapt op de kwark. met een beetje zoestof er doorheen best te doen.
Momenteel zitten we met z'n tweetjes rond de 60 euro per week. maar ik zie het wel steeds meer omhoog gaan omdat mijn behoefte groter aan het worden is. want het was ooit rond de 40 euro per week....
Comment
-
@mindgamer, heb je schema eens geopend en geen wonder dat je veel geld kwijt bent.
Sowieso mag die optimel kwark er accuut uit. Je hebt er überhaupt weinig aan en is duur. Waarom veel geld neerleggen voor iets waar je weinig aan hebt?
Gerookte makreel? Duur. Als je zo gehecht bent aan makreel, koop het dan in blik, 70 cent per blikje. Koop havermout van een huismerk (onderin de schappen), is veel goedkoper dan nutricia/bambix. Kijk eens of je op de markt je noten kan halen. Bij ons op de markt hebben ze bijvoorbeeld twee bakken walnoten, eentje met walnoten die heel zijn en eentje met allemaal kleine stukjes. Scheelt heel veel geld als je die kleine stukjes koopt. Wellicht hebben ze dat bij jou ook. De volkoren biologische pasta: duur. Zilvervliesrijst is een stuk goedkoper.
Heb niet alle replies sinds de post met je schema gelezen, dus wellicht is wat ik nu vertel dubbel."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by Mindgamer View PostEn optimel kwark is voor mij een vervanger van fruit. Er zitten gene dingen aan toegevoegd en het maakt de kwark eetbaar.."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Revius View PostDenk dat hij fruit wil vermijden in de cut"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Ashley View Post@ Sakura.
Zou jij eens willen toelichten hoe jij voor 50 eurro per maand kan eten?
Havermouth kost haast niks
koolvis hetzelfde
tonijn hetzelfde
ik kocht me havermout voor 38cent als ik kan herrinneren (deed ik al bijna een week mee)
Mijn koolvis kocht ik voor 1.39 kan ik 2 maaltijden meedoen
mijn tonijn kocht ik voor 68cent
mijn zalm (in blik) kocht ik voor 74 cent
bij de turk kocht ik 30 eiren voor 2.50
dit alles bij elkaar is al ongeveer 1 week eten..
Drinken deed ik water alleen...
FF eens een ouwe schema opzoeken en je laten zien wat ik at
Edit
Voorbeeld van me ouwe cutschema bijgevoegdLast edited by sakurakilla; 11-10-2009, 14:33.
Comment
-
Blijkbaar niet gekomen dan maar hier nogmaals
sakura cut v02.xls ... at uploaded.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free Video Hosting, ...
maar heel even beschikbaar om te downloaden
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: