Goedkoop cutten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mindgamer View Post
    En ik heb geen andere mensen die het één en ander voor mij willen betalen. Ik woon namelijk op mezelf enzo...
    in dat geval sorry, ik kreeg ff een andere indruk :P

Ik vind mijn geld goed besteed, maar hoe kan ik zo eten als ik op mezelf ga wonen?

Comment

Pink heeft wel gelijk, ik dacht het ook zo te lezen dat je nog inwoonde...

Comment

Mja, ik woon dus bij mensen waar ik gratis een kamer bij heb. zo zit het in elkaar, maar ik begrijp jullie

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Ik bedoel gewicht, want het is nogal een verschil of je 0,5kg kipfilet hebt of 1kg.
          Bij ah heb je toch overal De Zaanse Hoeve???
          Bij andere supermarkten zoals Hoogvliet, C1000 etc (bas bijv. ken ik niet qua prijzen), kost het ook niet meer dan 70cent.
          Er staat achter het product (2x of 3x of 5x enz.) Dat geeft aan hoe vaak ik het product kan gebruiken....Moest ik erbij vermelden indd...

Comment

Ik shop bij verschillende winkels. Kijk gewoon online wat de aanbiedingen zijn. gisteren bij ah een paar kilo kip gekocht en ingevroren.

Ik heb liever vers maar aangezien ik veel roerbak koop ik dan vooral van die zakken diepvriesgroente. Groente in blik of pot, ook nog te doen.
            En in de winter ga ik veel naar de markt. Want dan is het zelfs bij dirk niet meer leuk om te shoppen. magere melk koop ik gewoon een hele doos in een keer bij de lidl. Als je alles in bulk koopt is het idd veel goedkoper.

Koop nog steeds tenminste een keer per week cottage cheese/hutten käse voor door de salade maar verder toch overgestapt op de kwark. met een beetje zoestof er doorheen best te doen.

Momenteel zitten we met z'n tweetjes rond de 60 euro per week. maar ik zie het wel steeds meer omhoog gaan omdat mijn behoefte groter aan het worden is. want het was ooit rond de 40 euro per week....

Comment

@mindgamer, heb je schema eens geopend en geen wonder dat je veel geld kwijt bent.

Sowieso mag die optimel kwark er accuut uit. Je hebt er überhaupt weinig aan en is duur. Waarom veel geld neerleggen voor iets waar je weinig aan hebt?

Gerookte makreel? Duur. Als je zo gehecht bent aan makreel, koop het dan in blik, 70 cent per blikje. Koop havermout van een huismerk (onderin de schappen), is veel goedkoper dan nutricia/bambix. Kijk eens of je op de markt je noten kan halen. Bij ons op de markt hebben ze bijvoorbeeld twee bakken walnoten, eentje met walnoten die heel zijn en eentje met allemaal kleine stukjes. Scheelt heel veel geld als je die kleine stukjes koopt. Wellicht hebben ze dat bij jou ook. De volkoren biologische pasta: duur. Zilvervliesrijst is een stuk goedkoper.

Heb niet alle replies sinds de post met je schema gelezen, dus wellicht is wat ik nu vertel dubbel.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nee, dankje wel. Ik zie in ieder geval in dat het veel goedkoper kan...

Comment

En optimel kwark is voor mij een vervanger van fruit. Er zitten gene dingen aan toegevoegd en het maakt de kwark eetbaar..

Comment

pangasus is bij de aldi ook veel goedkoper als bij ah
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

En optimel kwark is voor mij een vervanger van fruit. Er zitten gene dingen aan toegevoegd en het maakt de kwark eetbaar..
                      zoetstof, kaneel...
                      die optimel kwark scheelt je al 20 euro in de maand. Als het niet meer is.
                      Groeten

Comment

Als je zo nodig fruit wil, ga op de markt maar eens kijken hoeveel fruit je voor het geld van je optimel kan halen.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Als je zo nodig fruit wil, ga op de markt maar eens kijken hoeveel fruit je voor het geld van je optimel kan halen.
                          Denk dat hij fruit wil vermijden in de cut
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Denk dat hij fruit wil vermijden in de cut
                            Dan moet hij maar meer groenten gaan eten in plaats van Optimel kwark . Voor het geld van Optimel kwark kun je ook een aardige berg groenten kopen.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              @ Sakura.
                              Zou jij eens willen toelichten hoe jij voor 50 eurro per maand kan eten?
                              Zoals fallie het al eerder zei

Havermouth kost haast niks
                              koolvis hetzelfde
                              tonijn hetzelfde

ik kocht me havermout voor 38cent als ik kan herrinneren (deed ik al bijna een week mee)
                              Mijn koolvis kocht ik voor 1.39 kan ik 2 maaltijden meedoen
                              mijn tonijn kocht ik voor 68cent
                              mijn zalm (in blik) kocht ik voor 74 cent

bij de turk kocht ik 30 eiren voor 2.50

dit alles bij elkaar is al ongeveer 1 week eten..

Drinken deed ik water alleen...

FF eens een ouwe schema opzoeken en je laten zien wat ik at

Edit
                              Voorbeeld van me ouwe cutschema bijgevoegd
                              Last edited by sakurakilla; 11-10-2009, 14:33.

Comment

Blijkbaar niet gekomen dan maar hier nogmaals
                                sakura cut v02.xls ... at uploaded.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free Video Hosting, ...

maar heel even beschikbaar om te downloaden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X