je doet dus alleen thuis aan krachttraining?
Afslanken --> Six-pack
Collapse
X
-
Originally posted by Big-Loser View PostAangenaam,
ik wil mezelf naar een six-pack trainen. Hiervoor heb ik een voedingsschema gemaakt, alleen hier moet volgensmij nog wel wat aan gesleuteld worden... Zo eet ik nu als ik trek/honger hebben tussen de vaste maaltijden door, gewoon wat er in de kast ligt. Ik hoop door dit schema te hanteren dat dit wat makkelijker te doen word.
Mijn vetpercentage is 14,1%, volgens de berekening van voedingsbehoefte.nl. Ik begin al wel een klein beetje een six-pack te zien, maar heel vaag en er zit nog wat wat losse huid/vet voor, wat ik graag strak wil hebben.
Ik voetbal 3 keer per week, als dit niet doorgaat loop ik ongeveer 10 kilometer hard. Trainen doe ik thuis, waar nog geen regelmaat in zit. Wat zou een goed schema hiervoor zijn? Voetballen is op di/do/za. Als ik thuis train doe ik voornamelijk opdrukken en sit-ups, zo'n 20 a 30 keer opdrukken en een stuk of 50 a 60 sit-ups. Maar heel veel stelt dit dus ook niet voor. Wat voor schema zou ik kunnen gebruiken?
Ook wil ik wat HIIT gaan doen, welke dagen zou ik dit kunnen doen naast het voetballen? Mijn conditie kan ik als 'vrij goed' bestempelen.
Dit eetschema heb ik in elkaar gezet;
7:30
2 bruine boterhammen met Pindakaas + pure chocolade vlokken (494 kcal)
200 ml sinasappelsap (98 kcal)
592 kcal
10:05
2 bruine boterhammen met kipfilet (215 kcal)
sultana (165 kcal)
972 kcal
13:00
4 bruine boterhammen met kipfilet (430 kcal)
1402 kcal
16:00
portie cruesli (300 kcal)
1 ei (74 kcal)
1776 kcal
19:15
Wat de pot schaft (500 kcal)
2276 kcal
21:00
500 gram magere kwark (215 kcal)
2491 kcal
Mijn BMR = 1765 kcal
Onderhoud = 2775 kcal
De rest van de dag drink ik water, meestal strand ik rond de 2 liter. Ik denk dat er nog wel flink wat te verbeteren valt aan dit schema..
Alvast bedankt
Exercise & Muscle Directory
Comment
-
Originally posted by Big-Loser View PostGod dat heb ik weer! Moet is wat gaan doen met namen en mappen, maargoed dit is wel de goeie!
Qua sport, na een bokstraining, zeker als ik volledig los ga op de zak, voel ik mijn arm flink verzuurt. Dit moet ze toch ook goed trainen?
tussen 13:00 en 19:00 zou ik nog een maaltijd nemen.. en de suiker weg bij het ontbijt..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment