eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ga jezelf eerst eventjes voorstellen op dit forum. daarna maak je zelf een topic open met jouw specifieke vraag. we maken op dit forum geen kant en klare voedingsschemas. Het begin (schema met wanneer je wat in welke hoeveelheid eet, en hoeveel kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten je daarmee binnenkrijgt) moet je zelf opzetten.

wij kunnen je dan helpen met aanpassingen mbt producten die je beter wel of beter niet kunt eten. En wanneer je wat het beste kan eten etc.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ok, ben al blij dat ik nog stukje fruit mag eten.Bananen liever niet zeker.Mag ik thee drinken.Men hoeft toch niet uitsluitend water te nemen

Comment

thee kan prima t liefst met zo min mogelijk tot geen suiker
        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

neem normaal 1 candarel per tas en drink wel rooibos enz. mijn man zegt dat ik beter zwarte of groene thee drink.

Comment

wanneer men in een dieet zit, is het dan totaal niet toegestaan om eens af te wijken.Ik eet vb de zaterdag graag eens een mosseltje(niet met frietjes of brood) , gewoon natuur, met groentjes en wel een mosselsausje

Comment

Originally posted by cinkje View Post
              neem normaal 1 candarel per tas en drink wel rooibos enz. mijn man zegt dat ik beter zwarte of groene thee drink.
              Groene thee schijnt de vetzuurconcentraties in het bloed te verhogen en de vetverbranding te verhogen. Dit effect zou teniet gedaan worden door toevoeging van melk in je thee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X