Cardio/kt/hitt/littt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio/kt/hitt/littt

mensen:

Ik train 4/5x per week
    Ik doe standaard 25-30 min cardio gevolgd door 45-60 min trainen met veel reps.
    Tijdens de oefeningen druk ik op etc, want ik wil mijn hartslag hoog houden.
    Nu lees ik hier allerlei strats die ik niet helemaal snap en wat ze beteken.

Wat is het beste voor iemand zoals mij die wilt afvallen en droog trainen om uit eindelijk dus massa te gaan trainen.
    Momenteel train ik overigens in een healthcentre om dat ik al 2j enorme last heb van mijn aanhechting in mijn schouder, maar ik ga overstappen zodra ik op het gewenste gewicht en vet % zit.

lees zomersticky

Comment

Wat je eerst kan doen is e.e.a. van wat je nu doet omdraaien.
      Doe eerst je krachttraining en daarna gelijk de cardio en doe dat hoog intensief. Dan is de vetverbranding veel beter dan nu.

Punt 2, stel de prioriteiten anders.
      Je wil uiteindelijk voor massa gaan. Nou? wat houd je tegen om dat gelijk al te doen?
      Meer droge massa is lager vet, dus......? 1+1 is?

Doe je KT 45 tot 60 minuten max, dan cardio 15 tot 30 minuten max.
      Je hebt aan 75 minuten totaal genoeg.

Doe de KT lekker zwaar en dwing de spieren tot groei en extra vet verbranden.
      Zorg ervoor dat je voldoende eet om te groeien, en zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt voor herstel en groei. Maar zorg er gelijk ook voor dat je net te weinig eet voor nieuwe en extra vetopslag.

Lees verder even de sticky's door en zoek even naar voedingschema's en eventueel trainingschema's.

Voor wat betreft je schouder is het handig om te weten waar je precies last hebt en met welke oefeningen, want dan kunnen we je helpen aan goede vervangende oefeningen.

Je kan dan vragen om advies, we helpen je dan verder.
      Plaats anders even je trainingschema dan kunnen we kijken of het klopt bij wat je doelen zijn.

succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X