vanaf vandaag echt serieus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vanaf vandaag echt serieus

dan weten jullie het vast, ga ook zeker posten wat ik steeds eet om motivatie proberen vast te houden

Succes en vooral veel plezier
    "Straight outta gym"

Comment

even stats nu: 19 jaar, 1.95 lang, 95kg, vet% van 20.7, iets 52,5% (geen idee wat dat is).

edit: wel slechte meting op apparaat waar je op moest staan maar zegt tenminste wel ''iets''

Comment

cutschema.xls

en dit is mijn voedingsschema (plus veel water, koffie met zoetjes , 6 vitaminepillen en 3 visoliecapsules per dag)

Comment

Weet niet of t aan mij ligt maar kan de producten niet zien, kan komen doordat ik op mn mobiel zit, maar.. Ik vind je vetten wat aan de lage kant, kan gerust na de 100+, maar dan wel je kh omlaag > iets boven de 100. Kan je niet zeggen welke je producten je moet weg laten of toevoegen aangezien ik je producten niet kan zien, maar de zoetjes uit de koffie moeten er sowieso uit.
          I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
            Weet niet of t aan mij ligt maar kan de producten niet zien, kan komen doordat ik op mn mobiel zit, maar.. Ik vind je vetten wat aan de lage kant, kan gerust na de 100+, maar dan wel je kh omlaag > iets boven de 100. Kan je niet zeggen welke je producten je moet weg laten of toevoegen aangezien ik je producten niet kan zien, maar de zoetjes uit de koffie moeten er sowieso uit.
            ik zie ze wel... en over die zoetjes, ik weet wat nadelen zijn maar hou ze er lekker in (3 zoetjes per dag)

vind trouwens 150 gram Kh voor trainingsdagen wel prima als ik eerlijk ben. op niet trainingsdagen misschien 50 gram Kh schrappen, kan ik me wel in vinden

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
              ik zie ze wel... en over die zoetjes, ik weet wat nadelen zijn maar hou ze er lekker in (3 zoetjes per dag)
              Oke, eigen keus. Op welke dagen train je trouwens? Ooit aan carbcycle gedacht? Zo niet, lees je er een beetje over in en ga daar is mee aan de slag.

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                vind trouwens 150 gram Kh voor trainingsdagen wel prima als ik eerlijk ben. op niet trainingsdagen misschien 50 gram Kh schrappen, kan ik me wel in vinden
                Daarom raad ik je ook carbcycle aan

Comment

nou.... je zit in ieder geval niet laag in de eiwitten
                  Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                    Daarom raad ik je ook carbcycle aan
                    ja, ga ik ook doen. niet trainingsdagen 100gram Kh en als ik wel train iets van 200gram Kh. moet schema nog even aanpassen. tnx voor advies!

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                      nou.... je zit in ieder geval niet laag in de eiwitten

Zit in zijn totaal wel wat laag.
                      Mag best wat eiwit nog bij en wat KH en vetten.

Mogen een paar gekookte eieren bij, ik mis nog wat melk, of gaat de whey er als poeder in om 1700uur?
                      neem de tonijn gewoon op olie ipv water dan krijg je ook al meer vetten binnen.
                      Bij de whey(banaan) (post workout) mag ook nog wel een banaan door de shake, dan krijg je weer wat meer carbs binnen.
                      Schepje whey door de kwark.

Denk dat je dan, op jouw gewicht, een stuk beter zit om goed te cutten. Zonder verlies van spiermassa.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

schepje whey door de kwark zeg je... heeft dit niet beetje weinig zin voor het slapen? kan me eerder voorstellen dat ik gewoon 500gram kwark naar binnen moet proppen

whey na het trainen doe ik enkel met water omdat ik dacht dat dat goed was... en dacht juist dat fruit in de cut niet goed was? (mij is iig op dit forum wel eens verteld dat enkel whey na de training in de cut prima is)
                        Last edited by Viking18; 22-10-2010, 11:53.

Comment

er zijn echt maar 2 momenten dat whey enigzins nuttig is. voor ( of volgens sommigen na) je training, en 's ochtends vroeg. 's avonds whey is weggegooid geld.

Verder is het inderdaad wel slim om wat carbs na je training te nuttigen.
                          Fear is the mind killer

Comment

Van de whey die je door de kwark schept wordt een groot deel vrij snel opgenomen, dat is erg snel weg, dus zit dan ook vlot in je systeem en is voorradig op het moment dat je piekt in je GH afgifte.
                            Als je de hoeveelheid kwark verdubbeld is het minder nodig om er een schep whey doorheen te gooien.
                            Immers 20%van de eiwitten is al whey en slechts 80% is caseïne.

Je moet verder gewoon melk nemen door de shake.
                            Dat heeft extra carbs en weer extra eiwitten en nog wat nuttige ingrediënten, je maakt er de shake een stuk anaboler mee. En melk draagt bij aan de vetverbranding. Een grote shake (500ml) geeft 23,5gr KH, 15,5 gr eiwit en 7,5 gr vetten, dus dat is een aardig extraatje, naast al het andere goede dat er in zit.
                            Je kan ook nog een schepje snelle KH door je shake gooien.

Fruit kan geen kwaad in de cut, totaal niet zelfs.
                            Je kan sommige soorten fruit wat mijden omdat dat meer suiker geeft dan voedzame bestanddelen, zoals te gele bananen de rest van de dag, dan ga je liever voor de wat groenere.
                            Citrusvruchten zijn erg goed in een cut, net zoals versgeperst sinaasappelsap. De citruszuren(citricacid) hebben de nare eigenschap vet af te breken.... De beste bron is dan grapefruit(ja die van het grapefruit dieet)maar een sinaasappel mag dus ook gewoon. Dat je er dik van zou worden is onzin.
                            Een appeltje mag je ook gewoon eten.
                            In al die vruchten zitten veel vezels, zuren, vitamines en mineralen. Deze zijn allen goed voor je en ook vaak goed voor stimulering van de vetverbranding.

mbt banaan, heeft wel een vrij hoge Glycemische waarde, maar ik denk dat dat van de zeer gele banaan is, de groenere is dan een stuk lager. Maar de banaan geeft nog een aantal andere voordelen die zwaarder wegen dan de glycemische waarde.

iig 2 of 3 stuks fruit kan geen kwaad, is juist goed.

Dingen die je verder niet wil in de cut zijn KH met een erg hoge glycemische waarde van boven de 50.
                            De rest mag je, in beperkte mate gewoon hebben tot je aan je max zit.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik wil niet bijdehand doen maar ik dacht toch echt dat ze ook hier op het forum zeggen dat je, als je het echt heel goed aan wilt pakken, fruit en melk beter niet kan nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X