Cutten - ben moe en heb nooit zin om te trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten - ben moe en heb nooit zin om te trainen

Ik vind cutten veel moeilijker dan bulken en dat is best frusterend.

ik wil met mijn bf zo'n 5% omlaag, maar ik ben vaak gewoon te vermoeid om te trainen wat ik normaal nooit heb bij bulken.
    M'n motivatie om naar de sportschool te gaan is er zelfs gewoon niet eens.

Mijn stats:
    - 83 kg
    - 185 cm
    - 17% bodyfat
    - 4 day split (Deze)
    - 2450-2500 calorieën dieet (40/40/20 KEV)
    - Mesomorphic lichaamsbouw
    - Heb eigelijk alleen een buikje en "love handels"...ben verder nergens te dik

Zal ik een pre-workout booster kopen zoals Jack3d?

Carb Cycling heb ik ook een week geprobeerd, maar ik werd zo geïrriteerd, agressief en negatief van de honger dat ik maar gestopt ben daarmee (op advies van m'n vriendin :P).

PS: ik zat er zelfs ff aan te denken om Anavar te nemen om het afslank process te versnellen en toch m'n kracht te behouden (optie?).

Nog vergeten te zeggen dat ik na de krachtraining ook nog 20 min interval cardio doe.

Comment

Jack3d is niet goed, zou persoonlijk vor jouw als de motivati ontbreekt mss een fatburner + crack halen als die weer in de handel is ! Met crack ging ik als een stier.

Over die anavar...doe effe normaal maatje dat heb je ECHT NIET NODIG ! Ik zit ook op 17% en ben nu goed aan het cutten ! Lukt je wel man Mijn doel is 10% en dat ga ik ook gwn echt halen !

Comment

Originally posted by Guess View Post
        Ik vind cutten veel moeilijker dan bulken en dat is best frusterend.

ik wil met mijn bf zo'n 5% omlaag, maar ik ben vaak gewoon te vermoeid om te trainen wat ik normaal nooit heb bij bulken.
        M'n motivatie om naar de sportschool te gaan is er zelfs gewoon niet eens.

Mijn stats:
        - 83 kg
        - 185 cm
        - 17% bodyfat
        - 4 day split (Deze)
        - 2450-2500 calorieën dieet (40/40/20 KEV)
        - Mesomorphic lichaamsbouw
        - Heb eigelijk alleen een buikje en "love handels"...ben verder nergens te dik

Zal ik een pre-workout booster kopen zoals Jack3d?

Carb Cycling heb ik ook een week geprobeerd, maar ik werd zo geïrriteerd, agressief en negatief van de honger dat ik maar gestopt ben daarmee (op advies van m'n vriendin :P).

PS: ik zat er zelfs ff aan te denken om Anavar te nemen om het afslank process te versnellen en toch m'n kracht te behouden (optie?).
        vaak is het slim als je gaat cutten, om ook je trainingsschema iets aan te passen. als je gaat cutten, herstel je iets minder goed, omdat je minder voeding tot je neemt. en daarom is het dus slim om ofwel de frequentie, of het aantal sets per training iets terug te dringen. en eventueel niet te vaak tot faillure trainen, aangezien je hier langzaam van herstelt.

Het vermoeid zijn, en geen zin hebben om te trainen zijn symptomen die vaak voorkomen bij overtraind zijn. alleen daarom al is bovenstaande aan te raden mbt iets minder vaak of veel trainen. (en wanneer was de laatste keer dat je het een keer een weekje rustig aan hebt gedaan?).

als je uit een bulk komt en gaat cutten, is de honger in het begin zeer groot. door zeer veel groenten (pond tot wel een kilo) te eten per dag, kun je honger onder controle houden. als je brood eet vervangen door havermout/brinta. meestal heb je dan echt geen honger meer na 2-3 dagen.

als dit nog steeds niet genoeg helpt: als je veel melk/magere kwark/shakes neemt als proteine bron, vervang dit dan grotendeels voor rood mager of semi mager vlees. dit duurt veel langer om te verteren en houd je ook langer vol. daarnaast kan ook voldoende drinken helpen.

succes
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

is No Xplode wel goed?

Heb nog wat Stacker 2 XPLC fatburners liggen. Die hebben mij in het verleden erg goed geholpen, maar je raakt er wel gespannen door.

Oke oke je hebt gelijk...Anavar is misschien wel een beetje extreem.

Comment

dubbele post*

Comment

ik denk dat jij andere problemen hebt. waarschijnlijk is je training en voeding niet goed afgestemd op een cut. en je vertoont symtomen van overtraining.

je kan dan wel een booster of een fat burner gebruiken om deze symtomen te doen vervagen/verminderen. maar beter is het om de problemen bij de oorsprong aan te pakken.

je hebt geen fatburner, geen booster, en al helemaal geen anavar nodig.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                vaak is het slim als je gaat cutten, om ook je trainingsschema iets aan te passen. als je gaat cutten, herstel je iets minder goed, omdat je minder voeding tot je neemt. en daarom is het dus slim om ofwel de frequentie, of het aantal sets per training iets terug te dringen. en eventueel niet te vaak tot faillure trainen, aangezien je hier langzaam van herstelt.

Het vermoeid zijn, en geen zin hebben om te trainen zijn symptomen die vaak voorkomen bij overtraind zijn. alleen daarom al is bovenstaande aan te raden mbt iets minder vaak of veel trainen. (en wanneer was de laatste keer dat je het een keer een weekje rustig aan hebt gedaan?).

als je uit een bulk komt en gaat cutten, is de honger in het begin zeer groot. door zeer veel groenten (pond tot wel een kilo) te eten per dag, kun je honger onder controle houden. als je brood eet vervangen door havermout/brinta. meestal heb je dan echt geen honger meer na 2-3 dagen.

als dit nog steeds niet genoeg helpt: als je veel melk/magere kwark/shakes neemt als proteine bron, vervang dit dan grotendeels voor rood mager of semi mager vlees. dit duurt veel langer om te verteren en houd je ook langer vol. daarnaast kan ook voldoende drinken helpen.

succes
                Dankje...goeie tips

Denk inderdaad ook dat ik last heb van overtraind zijn. Ben namelijk vaak het meest vermoeid na de eerste 2 dagen trainen zelfs met een rustdag er tussen. Dus ik ga m'n training iets aanpassen.

Misschien moet ik er ook bij vermelden dat ik begin dit jaar ook de ziekte van Pfeiffer heb gehad, waar ik mogelijk ook nog last van heb

Ik heb deze week helaas mijn training niet kunnen afmaken, maar ik ga vanaf maandag gewoon echt serieus 8 weken cutten.

Comment

Luister maar naar Dynobet, ik luister nu al een goede week naar hem en ja ... week 1 vd 18 gedaan en zie toch al een verschil

Comment

Door blijven zetten. Anders haal je nooit je doel denk daar maar aan

Comment

Ik ben echt een meester in leven om low carbs. Ik blijf sterk en doe netzoveel setjes met weinig rust dan met high carbs(maakt kwa training voor mij niks uit).

Tipjes wat voor mij helpt:
                      Koffie
                      Caffeine tabs
                      Groene thee drinken
                      Veel water
                      Groenten
                      Schone proteine bronnen zoals vis en kip
                      Enkel carbs nemen bij ontbijt en na trainen (eventueel voor trainen)

Comment

Hoi Punani ik kwam is een foto van jou tegen en zie nu weer dat je heel weinig carbs eet maar dan moet je toch wel wat as blijven gebruiken om je spieren vast te houden en zeker om nog wat vooruitgang te boeken qua spiergroei?
                        Face your demons...........

Comment

Ik snap wat je bedoeld. Ik zou dan JUIST Jack3D nemen. Ben ook aan het cutten en als ik een futloze dag op m'n werk heb gehad neem ik daar anderhalf schepje van. Een klein half uurtje later MOET ik dan sporten om m'n energie kwijt te kunnen. Het maakt dat ik dus meer pit heb om aan de slag te gaan èn ik haal er meer mee uit m'n workout. Probeer het dus gewoon eens.

Comment

Heb bijna exact dezelfde stats & hetzelfde probleem met het kleine buikje + love handles, moest je hier iets goed op vinden gelieve het my dan ook te laten weten in een pb ajb

Comment

Goede bump wel weer.
                              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X