mijn broertje is dik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beeps View Post
    Ik ken ze niet persoonlijk. Jij wel ?
    Dat niet maar het is een feit dat zijn ouders falen op het gebied van gezonde levensstijl voor hun kinderen.
    Verwacht ook niet dat het nu gaat lukken aangezien zijn ouders (waarschijnlijk) de boodschappen doen.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      raar is dat. toen ik jong was, dan namen we een paar keer per week de mountainbike, en gingen makkelijk 6 uur lang heuvels klimmen en afdalen in de bossen.

Of ik pakte mijn skateboard, en ging een hele zondag skateboarden. en was dan makkelijker 6 uur lang effectief aan het bewegen (en 3-4 uurtjes rusten tussendoor).

en in de zomervakantie zwom ik 2x per dag een 600m tot soms wel een kilometer borstcrawl. plus ik ging nog 2-3 uurtjes per dag skateboarden.

ik kon toen letterlijk eten wat ik wou zonder dat ik aankwam. zat midden in de groei, en verbrande enorm veel. soms at ik een heel brood, litertje volle melk, paar plakken kaas, was worst, pak appelsap en een frietje mayo tussendoor. avondeten, en savonds vaak nog wat te snacken op de bank.

\op vakantie gingen er dagelijks 3 magnums white in. plus zelfgebakken abrikozen taart met creme double (60% vet). chocolade met mascarpone. of meringues met frambozen saus en veel ijs. Plus natuurlijk nog bergen vlees, fruit en groenten en het normale dagelijkse eten. en ik bleef altijd rond de 75-80 kilo jaar in jaar uit.

tot ik stopte met skateboarden (vanwege knien), veel ging gamen en tv kijken. en bleef eten zoals ik voorheen deed. met als klap op de vuurpijl, dat ik op mezelf ging wonen en alleen nog maar troep at. en bijna helemal niet meer bewoog.
      En dan nog snachts lekker door gamen.. aaah waar blijven die tijden??
      Jij hebt zo te zien dezelfde vakantie als mij meegemaakt nicccccceee

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        Dat niet maar het is een feit dat zijn ouders falen op het gebied van gezonde levensstijl voor hun kinderen.
        Verwacht ook niet dat het nu gaat lukken aangezien zijn ouders (waarschijnlijk) de boodschappen doen.
        Ja dat is waar helaas. Maar gelukkig is hij in de groei en gaat het misschien vanzelf wel over.
        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
          Ja dat is waar helaas. Maar gelukkig is hij in de groei en gaat het misschien vanzelf wel over.
          Meeste vet cellen maak je in je jonge jaren aan, ook al val je af die cellen zullen altijd bestaan.
          tenminste dat d8 ik

Comment

enne selim is je ''broertje'' nog dik?

Comment

Meeste vet cellen maak je in je jonge jaren aan, ook al val je af die cellen zullen altijd bestaan.
              tenminste dat d8 ik
              Nu je het zegt...je lichaam gaat heel makkelijk terug naar het hoogste gewicht wat je ooit hebt gewogen, maar ik wist niet dat je daar in je jeugd al de meeste vetcellen aanmaakt. Voorkomen is dus beter dan genezen.
              Last edited by Beeps; 09-02-2011, 21:30.
              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

tenminste dat d8 ik
                Leuke is dat het ook meteen in je dna vast gelegd wordt hoeveel je ooit had. dus zelfs al haal je met liposuctie die vetcellen weg...lichaam maakt ze gewoon opnieuw aan. als je niet op voeding let kom je net makkelijk vet alsnog aan.

Comment

Slank blijven is een kwestie van levensstijl veranderen. Als je eenmaal weer begint met teveel eten (ongeacht wat) en je verbrand het niet dan zal je lichaam gewoon weer beginnen met vetreserves opbouwen. Precies zoals het dat in de loop van evolutie braaf geleerd heeft.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Slank blijven is een kwestie van levensstijl veranderen. Als je eenmaal weer begint met teveel eten (ongeacht wat) en je verbrand het niet dan zal je lichaam gewoon weer beginnen met vetreserves opbouwen. Precies zoals het dat in de loop van evolutie braaf geleerd heeft.
                    yesssss

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Leuke is dat het ook meteen in je dna vast gelegd wordt hoeveel je ooit had. dus zelfs al haal je met liposuctie die vetcellen weg...lichaam maakt ze gewoon opnieuw aan. als je niet op voeding let kom je net makkelijk vet alsnog aan.
                      dat durfde ik ffies niet te zeggen maar ben blij dat jij het bevestigd danku

Comment

wat zijn sticky's?

Comment

Epic fail....

Comment

Originally posted by selimboy9 View Post
                            wat zijn sticky's?
                            LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

stickys, "jointjes"

Comment

Dit topic is prachtig, maar ben je ook al iets opgeschoten ondertussen, of is je broertje nog dik? Maar hoe komt het dat jij niet dik bent en hij wel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X