alcohol en afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Ik heb altijd een beetje het idee dat mensen die zo'n topic starten eigenlijk graag willen horen dat het helemaal niets uitmaakt en dat ze lekker door moeten drinken.
    Want als er wordt gezegd dat het bijvoorbeeld progressie in de weg kan staan, is het opeens altijd "maar een wijntje" ofzo.
    Of iemand (weleens) drinkt of niet, moet iemand zelf weten, maar ga niet verwachten dat er meegepraat wordt.
    Dat is niet waar,want ik ben van plan te verminderen met alcohol gebruik naar de helf toe. Ik neem het trainen heel serieus op en daarom vraag ik raad, en die raad neem ik ook serieus op.

Ik drink graag, maar ik wil er ook graag goed uitzien, dus als ik met de neus op de feiten word gedrukt kan ik eens tegoei gaan nadenken over wat ik wil.

Ik had altijd het gevoel dat als je wijn drinkt in plaats van bier of cocktails en dan zo wijnig mogelijk eet dat het niet veel kwaad zou kunnen. Een bierbuik heb ik niet echt, ik wil gewoon wat droger staan en ik ben beginnen nadenken over hetgeen wat ik verkeerd zou kunnen doen.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
      Dat mensen echt serieus ingaan op mijn opmerkingen dat 5 bier 2 kilo vet aanzet.. Ik dacht dat het vrij duidelijk was dat het sarcastisch was, maar blijkbaar schat ik mensen weer te hoog in..

Af en toe wordt ik gewoon een beetje moe van al die topics die over alcohol gaan. Mensen willen gewoon een bevestiging hebben dat drinken niet slecht voor je is..
      Ik wil geen bevestiging dat ik gewoon mag doorzuipen, Ik wil weten als het goed of verkeerd is. En als zuipen zo verkeerd is wou ik weten in welke mate zodat ik me kan aanpassen.

Ik heb net al gezegt dat ik het trainen heel serieus opneem. Ik train 2 jaar keihard en ik heb al goed wat resultaat geboekt, met goede raad van deze forum kan ik misschiens nog meer resultaat boeken.

sarcastische opmerkingen zijn flauw vind ik, dan kun je in deze discussie beter niet opgaan. Ik ben heel serieus.

Comment

Originally posted by Iguana View Post
        Je lichaam raakt in paniek dus gaat al het vocht opslaan vasthouden!

Ga maar es de sauna in dag nadat je hard gezopen hebt haha, ik heb ook altijd mega plofkop als ik weekend goed doorgehaald heb!!

Ik moet zeggen dat ik na een stevige zuip partij toch altijd wat opgeblazen ben. Ik voel de uitdroging door veel te pissen en later op de avond als ik ga slapen krijg ik altijd een mega dorst waardoor ik liters water drink. Aleen in mijn bed drink ik al 2 liter water ende dag daarna gaat dat nog zo door.

Na 2 dagen alcohol drinken drink ik dus serieus wat water. dus je kan aan mij zien dat ik vocht ophoud,ma na paar dagen is er dat allemaal terug uit.

Comment

Dat drinken niet goed was dat wist ik, Ik wilde gewoon weten als het in combinatie met fitnissen mogelijk was.

Ik weet dat alcohol redelijk wat calorieen heeft, maar ik redeneer zo: als je een stevige hamburger eet, kan je dat b.v. compenseren door de rest van de dag minder te eten of calorie arm.

Als ik alcohol drink en ik zit bij vrienden en ze openen een zak chips of beginnen party snacks te bakken laat ik het mooi staan. Ik ga in ieder geval het alcohol gebruik halveren en ik dank de mensen op deze forum die mij een fatsoenlijke antwoord hebben gegeven.

Comment

Originally posted by supernova View Post
            Dat is niet waar,want ik ben van plan te verminderen met alcohol gebruik naar de helf toe. Ik neem het trainen heel serieus op en daarom vraag ik raad, en die raad neem ik ook serieus op.

.
            Als je het echt zo heel serieus nam, zou je dus niet drinken.

Maar goed, ik hou totaal niet van alcohol dus ik kan me ook niet voorstellen dat het moeilijk kan zijn om het niet te doen.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Daar ben ik niet mee eens! Ik neem het wel serieus,anders was ik niet 2 jaar hard aan het trainen zonder uitzondering. als ik me ellendig voel ga ik evenzeer naar de fitniss en ik train harder en langer dan de meeste die daar zijn.

Ook voor ik naar de fitniss ging trainde ik thuis en had ik hier een crosstrainer staan en ging vaak joggen.

Ik raak door de week geen slok alcohol aan. Ik maak gewoon graag plezier in het weekend en ik vroeg me gewoon af als het drinken echt slecht was voor een sportman. Als ik het niet serieus nam had ik deze topic niet gestart.

Comment

Maar goed, ik hou totaal niet van alcohol dus ik kan me ook niet voorstellen dat het moeilijk kan zijn om het niet te doen.
                Voor mij is geen alcohol drinken, een van de moeilijkste dingen die bij BB/fitness komt kijken. Ik vind het moeilijker dan strikt mijn voedingsschema/trainingsschema te volgen, wat ik gedisciplineerd doe. Ik wil blijven uitgaan, om mijn sociale contacten niet te verwaarlozen. Uitgaan hoort nu eenmaal bij een studentenleven. En uitgaan zonder alcohol drinken is voor mij moeilijk. Niet zozeer omdat ik geen plezier maak zonder alcohol. Maar omdat het gewoon moeilijk is de kerel te zijn die een cola zero/water neemt en de rest een biertje. Of wanneer iedereen om de beurt een rondje geeft, diegene te zijn die niet wil meedoen.

Ik probeer het uitgaan te beperken tot 1x per week. En dan zo weinig mogelijk te drinken. Maar het blijft moeilijk :s

Comment

Originally posted by Rr3eNnZz View Post
                  Voor mij is geen alcohol drinken, een van de moeilijkste dingen die bij BB/fitness komt kijken. Ik vind het moeilijker dan strikt mijn voedingsschema/trainingsschema te volgen, wat ik gedisciplineerd doe. Ik wil blijven uitgaan, om mijn sociale contacten niet te verwaarlozen. Uitgaan hoort nu eenmaal bij een studentenleven. En uitgaan zonder alcohol drinken is voor mij moeilijk. Niet zozeer omdat ik geen plezier maak zonder alcohol. Maar omdat het gewoon moeilijk is de kerel te zijn die een cola zero/water neemt en de rest een biertje. Of wanneer iedereen om de beurt een rondje geeft, diegene te zijn die niet wil meedoen.

Ik probeer het uitgaan te beperken tot 1x per week. En dan zo weinig mogelijk te drinken. Maar het blijft moeilijk :s
                  Zo herkenbaar.. Ik probeer het ook maar 1x in de week te doen. Maar helemaal schrappen gaat hem soieso niet worden. Het leven moet wel leuk blijven. Ik zou echt niet gelukkig zijn als ik als een monnik moet gaan leven..
                  Failure is your friend

Comment

Ik drink elke avond 1 glas rode wijn.. in het weekend ga ik niet uit dus ook 1 glas..

Vroeger dronk ik 5 halve liters bier per avond ik merk dat mijn buik strakker is geworden sinds ik geen bier meer drink.

Als ik wil snacken tijdens het drinken neem ik gewoon kipfilet plakjes of wat zalm..

Het feit blijft dat geen alcohol het beste is..( maar daar was iedereen het wel over eens )

Comment

Originally posted by Rr3eNnZz View Post

Ik kan wel minder drinken, maar daar bedoel ik mee 1 dag in de week in plaats van 2 dagen.

Maar op zich minder drinken, daar ben ik gene kei in. Als ik drink ken ik geen grenzen. Ik drink me niet strontzat, maar ik moet helaas gewoon veel drinken om het te voelen.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                        Ik drink elke avond 1 glas rode wijn.. in het weekend ga ik niet uit dus ook 1 glas..

Vroeger dronk ik 5 halve liters bier per avond ik merk dat mijn buik strakker is geworden sinds ik geen bier meer drink.

Als ik wil snacken tijdens het drinken neem ik gewoon kipfilet plakjes of wat zalm..

Het feit blijft dat geen alcohol het beste is..( maar daar was iedereen het wel over eens )
                        Is bier niet een stuk erger dan wijn?

Ik drink al bewust wijn omdat het een hogere alcohol percentage heeft en geen gist enz...

Als ik bier moet drinken zou ik nog meer moeten drinken om het al naar mn hoofd te laten stijgen dus nog meer calorieren ,niet?

En inderdaad ik heb mijn eetpatroon al een heel stuk aangepast, geen varkensvlees maar aleen kip enz.. mijn voeding zou buiten het alcohol gebruik niet slecht zijn denk ik.

Comment

Is bier niet een stuk erger dan wijn?

Ik drink al bewust wijn omdat het een hogere alcohol percentage heeft en geen gist enz...

Als ik bier moet drinken zou ik nog meer moeten drinken om het al naar mn hoofd te laten stijgen dus nog meer calorieren ,niet?

En inderdaad ik heb mijn eetpatroon al een heel stuk aangepast, geen varkensvlees maar aleen kip enz.. mijn voeding zou buiten het alcohol gebruik niet slecht zijn denk ik.
                          Goed lezen wat er staat..

SINDS IK GEEN BIER MEER DRINK IS MIJN BUIK STRAKKER GEWORDEN!!!

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                            Zo herkenbaar.. Ik probeer het ook maar 1x in de week te doen. Maar helemaal schrappen gaat hem soieso niet worden. Het leven moet wel leuk blijven. Ik zou echt niet gelukkig zijn als ik als een monnik moet gaan leven..
                            Nee inderdaad gaat het mij niet lukken om het helemaal te schrappen, maar ik ga het intomen tot eenmaal in de week.

Ik denk ook dat ik door 1x minder drinken, dat ik de week erop de alcohol vlugger ga voelen waardoor ik dan zowieso minder ga drinken.

Toen ik pas begon te fitnissen dronk ik ook en ik viel de 1ste maand 3 kilo af, ik ben van 96 kilo naar 82 kilo gegaan. Ik weeg nu terug 86 kilo, maar daar zit nu ook wel spiermassa bij.

Tegen de zomer weeg ik meestal ne stuk minder. Het is me tot nu toe niet gelukt mezelf droog te trainen en ik begon te piekeren en af te vragen als het door de alcohol kan zijn. daarmee dat ik raad vroeg.

Ik ga me aanpassen maar inderdaad wil ik ook niet als een monnik gaan leven.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                              Goed lezen wat er staat..

SINDS IK GEEN BIER MEER DRINK IS MIJN BUIK STRAKKER GEWORDEN!!!
                              Maar wat bedoel je dan? drink je geen bier meer maar dan andere alcoholische dranken?

beetje duidlijkheid a.u.b.

Comment

Maar wat bedoel je dan? drink je geen bier meer maar dan andere alcoholische dranken?

beetje duidlijkheid a.u.b.
                                er staat toch duidelijk dat ik elke avond 1 glas rode wijn drink...

goed lezen man...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X