mitotropin vs vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mitotropin vs vet

hallo,
    Ik ben 19 jaar en weeg momenteel 73,8 kg. Heb onlangs voor het eerst gebulkt en dit was een groot succes want ik kwam van 62 kg en mijn maximum was 75 kg. Het bulken duurde 2 maand, ik moest wel stoppen want anders ging het gewoon teveel vet worden.

Maar nu ongeveer 1 maand verder ben ik met moeite 1,5kg kwijt. Mijn Voeding is perfect voor vet kwijt te geraken. Heb samen met Gleke een goed voeding schema opgesteld en ik hou mij er zeer goed aan. Ik train zo een 4 keer in de week kracht training en 3keer in de week cardio.

Aangezien dit blijkbaar niet genoeg is en ik niet minder wil eten omwille schrik voor kracht of massa verlies zou ik graag mitotropin proberen. Heb er al veel goede dingen over gelezen, veel goede reviews enzo..
    Maar nu maakte ik me, misschien volkomen onnodig, zorgen om de andere effecten buiten vet verbranden.
    Blijkbaar heb je meer energie, heb je vaak het gevoel dat je gewoon MOET beginnen lopen of beginnen je handen te trillen van de energie. En je bent rapper buiten adem. Op zich geen probleem, kat in bakkie, zou je zo zeggen. Maaaarrr ik heb hart ritme stoornissen. En alles wat energie oplevert schrikt me af omdat als mijn hart TE snel gaat het tilt zou kunnen slaan.

Dus zou het veilig zijn om mitotropin te gebruiken, is het gevaarlijk of maakt het niks uit, of raden jullie me dan eerder iets anders aan?

Nu ik herlees is het een vrij lange toppic dus sorry daarvoor.. Maar ik hoop tog dat ergens misschien 1 iemand een goed antwoord heeft op mijn twijfels.

Alvast bedankt.
    While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Met hartritmestoornissen sowieso geen hartopjagers gebruiken nee. Zit je aan de beta-blockers overigens of niet?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Voor mijn hart neem ik wel medicatie die mijn hartslag laag moeten houden (tenormin athenol 100gr) maar na 8jaar nog nooit problemen gehad en na die 2 jaar trainen en cardio ook nog nooit echt problemen gehad.

Comment

Weet niet in hoeverre je betablocker alle excessieve prikkels eruit sloopt. Overleg het met je dokter of doe het niet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Mss idd beter eens een dokter aanspreken. Want ik denk toch ook niet dat hier zoveel mensen zijn met aangeboren hartritme stoornissen.

Comment

Beta-blockers werken ook antagonistisch op de adrenergische beta 2 receptor op de vetcel lijkt me. Dat is dus vechten tegen de bierkaai.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik zou toch echt een dokter om raad vragen, die kan je veel meer erover vertellen dan de meeste mensen hier op het forum denk ik.

Maar waarom wil je aan dat spul? Je kan toch best droger worden met een goed voedingsschema en goede trainingen? Desnoods voer je cardio op naar 4x per week. Ik denk dat je daarmee prima resultaten kan behalen..
              Failure is your friend

Comment

Ik heb zelf ook last van hartritme stoornissen en mijn hartritme knalt met gemak zo naar de 200.

Na een test gedaan te hebben in het ziekenhuis was de conclusie dat mijn hartritme idd heel hoog was maar dat er een periodieke opbouw zat in het op en afnemen van de hartslag.

Ff langs de huisarts gaan, die maakt dan een afspraakje voor je in het ziekenhuis waarbij ze je hartslag gaan monitoren dmv een fietstest waarbij een dokter alles blijft volgen. Daarna krijg je direct de uitslag van de test. Een paar weken later de definitieve uitslag met een mooi grafiekje drbij

Als je hard snel gaat kloppen is het geen probleem, knalt je bloeddruk mee omhoog dan heb je een grote kans op een hartaanval dus daar moet je mee uitkijken.

Succes
                "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  Beta-blockers werken ook antagonistisch op de adrenergische beta 2 receptor op de vetcel lijkt me. Dat is dus vechten tegen de bierkaai.
                  heb een paar woorden proberen opzoeken maar hier snap ik dus niks van. zelf je spreekwoord ofzo op het einde ken ik ook niet. maar ik denk dat je bedoeld dat die beta-blockers een soort vet makende werking hebben? vergeef me als ik er volledig naast zit.

Originally posted by Rubeltje View Post
                  Ik heb zelf ook last van hartritme stoornissen en mijn hartritme knalt met gemak zo naar de 200.

Na een test gedaan te hebben in het ziekenhuis was de conclusie dat mijn hartritme idd heel hoog was maar dat er een periodieke opbouw zat in het op en afnemen van de hartslag.

Ff langs de huisarts gaan, die maakt dan een afspraakje voor je in het ziekenhuis waarbij ze je hartslag gaan monitoren dmv een fietstest waarbij een dokter alles blijft volgen. Daarna krijg je direct de uitslag van de test. Een paar weken later de definitieve uitslag met een mooi grafiekje drbij

Als je hard snel gaat kloppen is het geen probleem, knalt je bloeddruk mee omhoog dan heb je een grote kans op een hartaanval dus daar moet je mee uitkijken.

Succes
                  Ja die fiets testen ben ik echt al beu. Heb dat al genoeg gedaan. Moest eigelijk elk jaar op controle maar heb dat de laatste 2 jaar verwaarloosd wegens dat het eigelijk onnodig is. denk dat ik al bij al er mss tog gewoon het best afblijf en gewoon nooit meer zo zwaar bulken
                  Last edited by Saint2D; 16-03-2011, 22:51.

Comment

En welke diagnose stelde de arts dan?
                    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Kevster zegt dat de beta-blockers volgens hem ook een receptor op de vetcellen bezetten, zonder deze te activeren. Het jammere is dat die receptor gaat over het verbranden van vet, dus zolang die geblokkeerd is, is hij niet op te stoken.

Nu zijn er vetcellen te over, en receptoren genoeg, maar het is een interessant verhaal.

sigpic

Comment

De beta-blocker blokkeerd de receptoren waar de "stress-hormonen" (die de ongelijke hartslag veroorzaken) op binden. Zowel op het hart en dus ook op de vetcel, waar deze receptoren waarschijnlijk dus ook zitten.

Deze stress-hormonen, catecholamines genaamd, (w.o. voornamelijk epinefrine, norepinefrine en dopamine) zijn ook verantwoordelijk voor de activatie van het lypolyse-proces (afbraak van triglyceriden naar vetzuren en glycerol) in de vetcel.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wow.. iets dat ik niet wist over de medicatie die ik al 8 jaar pak en de rest van men leven nog moet pakken..
                          Zeer interessant wel, het zal dus bij ligt cutten en veel cardio blijven.

Comment

Originally posted by Saint2D View Post
                            Wow.. iets dat ik niet wist over de medicatie die ik al 8 jaar pak en de rest van men leven nog moet pakken..
                            Zeer interessant wel, het zal dus bij ligt cutten en veel cardio blijven.
                            Nou, als bovenstaande theorie klopt, zal dat dus je vetverbranding (gedeeltelijk) stagneren. Niet alleen met fatburners maar ook zonder. De stap van catecholamines die binden op de vetcel is noodzakelijk om uberhaubt vetzuren los te maken uit de vetcel. Kunnen deze niet binden komen er dus ook geen vetzuren los. Ergo: Het volume van de vetcel kan niet verminderen.

Als de b-blocker werkelijk bovenstaande doet dan zal deze waarschijnlijk niet alle receptoren blokkeren maar een gedeelte.

Anyhow, erg interessant. Ik gaat op onderzoek.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

Results
                              Atenolol and propranolol produced a similar significant depression of fasting NEFA levels (atenolol v placebo P < 0.01, propranolol v placebo P <0.05), equal to a lowering of about 35% of the fasting placebo NEFA concentration.
                              (NEFA staat voor Non-Esterified Fatty Acid, vrije vetzuren dus)

Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/arti...00296-0032.pdf
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X