dagelijkse kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat ik niet versta is dat ik vroeger crache dieeten heb gevolg van 5 a 600 kcal, was fout bezig, nu doe ik het een stuk beter, eet 3 stukke fruit, 200 a 350 gram groente per dag, vis, vlees, genoeg eiwitten,
    en nu word ik langs alle kanten beschoten !

Hoeveel kcal zou ik dan moeten consumeren, 500 kcal onder het behoefte ik 2500 onderhoud (denk ik) - 500 = 2000kcal per/d is dat dan niet goed ?
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

2500 is maar een gemiddelde

wanneer je actief sport zal je in de meeste gevallen meer nodig hebben.

Comment

Ben niet echt sportief ik probeer wel elke dag mijn min te halen, haal ik gemakkelijk ik wandel graag, maar topsport doe iik niet echt.

Ik werk op een IT bedrijf dat is achter een bureautje !

Comment

Je bent ontevreden, wil afvallen, maar sporten... ho maar?

Comment

bijna alle adviezen hier gaan ook niet of amper op...als je niet Krachttraining doet.
            Fear is the mind killer

Comment

ja dat weet ik, maar ik heb me lid gemaakt om me te advizeren wil gaan BB maar daarvoor wil ik eerst op ideaal gewicht komen dus ee gezonde bmi, en dan begin ik met krachtraining om uit te zetten, ben van nature al redelijk gespierd en breed.
              1.76 ideaal gewicht is 75 kg momenteel 86 = 11 kg af vallen hiervoor heb ik plan van 2 maanden, tegen de zomer 75 kg !

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                ja dat weet ik, maar ik heb me lid gemaakt om me te advizeren wil gaan BB maar daarvoor wil ik eerst op ideaal gewicht komen dus ee gezonde bmi, en dan begin ik met krachtraining om uit te zetten, ben van nature al redelijk gespierd en breed.
                1.76 ideaal gewicht is 75 kg momenteel 86 = 11 kg af vallen hiervoor heb ik plan van 2 maanden, tegen de zomer 75 kg !
                waarom zou je uitstellen om met KT te beginnen??
                KT versnelt het afvalproces wanneer je een goed voedingspatroon aanhoud en je zorgt er ook voor dat je al redelijke spiermassa hebt wanneer je de gewenste hoeveelheid vet kwijt bent.

volgens mij heb je gewoon nog geen zin om je te moeten inspannen of niet:P
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  KT versnelt het afvalproces wanneer je een goed voedingspatroon aanhoud en je zorgt er ook voor dat je al redelijke spiermassa hebt wanneer je de gewenste hoeveelheid vet kwijt bent.

Lijkt er wel erg op ja...

@ts. je heb al zoveel tips gekregen..tijd om er wat mee te gaan doen ...

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post

als men wilt afvallen, moet men minder kcal inemen, ofwel verbranden, juist?
                    OM spieren te kweken moet je toch 500 kcal meer eten dan beoefte !

hoe kan ik dan afvallen spieren kweken te gelijk is toch onmogelijk ? ! D

Comment

Als je ongetrained bent en/of een hoog vetpercentage hebt is dat helemaal niet onmogelijk.

Wanneer je meer droge spiermassa krijgt stijgt je vetpercentage sowieso al (in theorie).

Comment

ik bedoel natuurlijk daalt

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                          j

Door dus juist nu te gaan trainen, heb je grotere kans dat je je doel haalt, hoor.
                          Grotere kans......maar in principe vind ik 11 kilo afvallen in 2 maanden helemaal niet gezond, maar goed. Misschien had je eerder moeten beginnen?
                          Je kunt prima afvallen en trainen tegelijk, is juist heel erg goed.
                          Overeind jij en ga lekker beginnen!
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Door dus juist nu te gaan trainen, heb je grotere kans dat je je doel haalt, hoor.
                            Grotere kans......maar in principe vind ik 11 kilo afvallen in 2 maanden helemaal niet gezond, maar goed. Misschien had je eerder moeten beginnen?
                            Je kunt prima afvallen en trainen tegelijk, is juist heel erg goed.
                            Overeind jij en ga lekker beginnen!
                            Hoe meer ik hier zit te lezen hoemeer zin ik heb om me in te schrijven, even wat vragen, moet ik dan nu als ik ga trainen aantal kcal van onderhoud eten of toch nog 500 kcal onder mijn onderhoud ?

en l-carnitine is dat interresant voor mij ?

Comment

11 kg vet verbranden in 2 maanden gaat een heel lastige taak worden.

Je zult moeten trainen en goed moeten eten om vet en geen spieren te verbranden

2 maanden is erg kort hoor

je had veel eerder moeten beginnen.

Comment

ja, weetk, verhouding van koolhydraten en eiwitten ?
                                200 gr eiwitten is dat genoeg ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X