dagelijkse kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

11kg afvallen in twee maanden is te doen. 11kg vet in 2 maanden. Forget it.
    Slechts met hele stricte dieten + veel ervaring kom je er misschien in de buurt.

Als je elke dag 500 kcal onder je behoefte eet -> raak je misschien 50 gram vet kwijt. per dag.
    Dat is 1,5 kg aan vet in een maand. Dat is ongeveer waar het bij 'gezond' afvallen bij op houdt.

Ga je ketogeen dieten, of UD2.0 doen... is er misschien meer uit te halen. Maar daarbij geldt ook... heb je relatief veel discipline + ervaring voor nodig om die goed aan te pakken.

Als jij nu de komende maanden 11kg gaat afvallen... wordt dat waarschijnlijk:
    4 kg vet
    4 kg spier
    2 kg vocht
    1 kg minder maag en darminhoud.

Het is maar wat je wilt.
    Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
      11kg afvallen in twee maanden is te doen. 11kg vet in 2 maanden. Forget it.
      Slechts met hele stricte dieten + veel ervaring kom je er misschien in de buurt.

Als je elke dag 500 kcal onder je behoefte eet -> raak je misschien 50 gram vet kwijt. per dag.
      Dat is 1,5 kg aan vet in een maand. Dat is ongeveer waar het bij 'gezond' afvallen bij op houdt.

Ga je ketogeen dieten, of UD2.0 doen... is er misschien meer uit te halen. Maar daarbij geldt ook... heb je relatief veel discipline + ervaring voor nodig om die goed aan te pakken.

Als jij nu de komende maanden 11kg gaat afvallen... wordt dat waarschijnlijk:
      4 kg vet
      4 kg spier
      2 kg vocht
      1 kg minder maag en darminhoud.

Het is maar wat je wilt.

dus gezond dieeten is echt MAX 1.5 kg per maand?
      da's natuurlijk heel traag en als ik nu mijn doel verleng met 3 maand 11kg is dat dan al haalbaarder ?
      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
        dus gezond dieeten is echt MAX 1.5 kg per maand?
        da's natuurlijk heel traag en als ik nu mijn doel verleng met 3 maand 11kg is dat dan al haalbaarder ?

Nee, als je sf01's post goed leest, kun je zien dat dit natuurlijk ook niet haalbaar is......
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Nee, als je sf01's post goed leest, kun je zien dat dit natuurlijk ook niet haalbaar is......
          ja, da's minder maja, ben al verschillende maanden bezig met afvallen, ja wat is nu nog een klein jaartje ^^
          oke, kzal jullie advies opvolgen mercikes daarvoor ;-)))
          grzzz

Comment

ja, da's minder maja, ben al verschillende maanden bezig met afvallen, ja wat is nu nog een klein jaartje ^^
            oke, kzal jullie advies opvolgen mercikes daarvoor ;-)))
            grzzz
            1,5kg per maand betekend dus 18kg per jaar vind ik niet weinig hoor!
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              1,5kg per maand betekend dus 18kg per jaar vind ik niet weinig hoor!
              Versta me niet verkeerd, heb men hele leven al te kampe gehad met overgewicht (mijn fout natuurlijk) ik at veel te veel, nu ben ik de laatste 2 jaar al serieus afgevallen ik krijg heel wat complimenten, sinds men 15 is pas mijn leven begonnen, meiden, uitgaan zelfzekerder enz.
              dus ben nu over enthousiast om slank te zijn daarom dat 2 maanden al lang is maar gezondheid gaat voor !

Comment

Versta me niet verkeerd, heb men hele leven al te kampe gehad met overgewicht (mijn fout natuurlijk) ik at veel te veel, nu ben ik de laatste 2 jaar al serieus afgevallen ik krijg heel wat complimenten, sinds men 15 is pas mijn leven begonnen, meiden, uitgaan zelfzekerder enz.
                dus ben nu over enthousiast om slank te zijn daarom dat 2 maanden al lang is maar gezondheid gaat voor !
                ik snap dat je sneller zou willen, maar dit kan nu eenmaal niet.
                tenzij je het niet erg vindt dat je spiermassa zult verliezen en dat je veel grotere kans hebt op gebreksziektes.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  ik snap dat je sneller zou willen, maar dit kan nu eenmaal niet.
                  tenzij je het niet erg vindt dat je spiermassa zult verliezen en dat je veel grotere kans hebt op gebreksziektes.
                  nee, spiermassa mag er helemaal niet af !
                  Kben me vdg al gaan inschrijven bij justfit morge beginnen met BB ;-))

Comment

ps, weet er iemand waar ik gratis mijn dagelijse kcal behoefte kan laten berekenen ?

Comment

Bereken Jouw Caloriebehoefte | GIANT! Fitness & Bodybuilding
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

hebk gedaan en ik kom aan een BMR van 2700 kcal, dus om te kweken moeten daar nog eens 500 kcal bovenop, dus, 3200 kcal ?
                        en voor af te vallen-500 = 2200 kcal ?
                        ben ik juist of ben ik abuus ?

Comment

dat zijn de basics, en is hoe de meesten het aanpakken. Je kan echter ook prima minder erboven of onder zitten. Of varieren tussen traindagen en rustdagen.
                          Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X