cut schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut schema

Hallo iedereen,

Ik heb met behulp van het excel schema mijn eigen cut schema opgesteld ik heb alle variabelen ingevuld.

Mijn doel: ik wil mijn bf % van 16% naar uiteindelijk 11%/12% gaan. mijn status staan in het schema zelf maar voor de duidelijkheid:
    man, 24 jaar, 177cm 76 kg bf 16%.
    Ik sport op dit moment 4 keer per week. 3 keer kt met splitschema en 1 keer zwemmen.

Zou iemand aub feedback kunnen geven op dit schema? Hopelijk zit ik op het goede spoor met dit schema. Wanneer ik iets vergeten ben te noteren over relevante zaken, vraag daar aub naar dan post ik extra info.

Greetz!!
    Attached Files

Wel minimaal, zou zelf iets hoger gaan zitten en misschien iets meer eiwitten en iets minder koolhydraten. Je zou eventueel cardio HIIT 20-30 min kunnen doen na KT, dit is echt een vetburner.

Comment

Thanks voor je advies Snowfever! ik zal in ieder geval mijn eiwitten verhogen, toch dat extra beetje ipv 250 gram magere kwark naar 500 gram voor het slapen.

En om koolhydraten te verminderen, havermout ipv brinta?

Die HIIT training is ook een goede tip. Ik doe normaal gesproken wel iets van 10 cardio, maar meer als doel een coolingdown na de KT.
      That'll do the trick!

Comment

cut schema

hee fesz,

ik zit net ook een schema om te cutten op te stellen
        Ben 25 jaar, 1.79m, 75kg en heb 17%vet

Ik heb ook mijn eiwitten wat hoger zitten en mijn carbs wat lager
        ik zit op een schema van 2550kcal

die week erna 2400 en die week erna 2150
        All you need is the heart off a Champion!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X