Borstkast steekt teveel uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borstkast steekt teveel uit

Beste mensen, misschien zijn er wel een paar die mij nog kennen maar ik zit echt met een probleem, ben best wel veel afgevallen dat merk je overal aan behalve mijn borstkast, die steekt echt uit en is niet om aan te zien, zijn er misschien manieren om dit platter te maken zodat het 1 met de lichaam loopt?
    m.v.g Bigz

Originally posted by Bigz View Post
    Beste mensen, misschien zijn er wel een paar die mij nog kennen maar ik zit echt met een probleem, ben best wel veel afgevallen dat merk je overal aan behalve mijn borstkast, die steekt echt uit en is niet om aan te zien, zijn er misschien manieren om dit platter te maken zodat het 1 met de lichaam loopt?
    m.v.g Bigz

Tegen een vrachtwagen aanlopen>???

Nee geintje... Dit valt mij bij mij zelf ook op. Ben nu hard aan her afvallen.. Alleen onderste ribben van de borstkas steken verder uit dan dat normaal zou moeten zijn...Ik zou niet weten hoe dit te verhelpen is.

Comment

Dikke vette buikspieren bouwen, daarboven cup C aan spiertieten.
      Denk dat je de dan de aandacht afleid van de ribben.
      Ben je ook lang?
      Ssssmoking

Comment

ik heb juist het tegenovergestelde.
        ik heb een kuil in mijn borst, het steekt dus naar achter,
        je ziet bij mij dus ook de ribben.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dikke abs kweken
          Building to a better me

Comment

Pics?
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Inderdaad, buik en borst trainen. Maar soms ligt het ook gewoon aan je botstructuur en kun je er weinig aan doen. Mijn vriend heeft een afwijking aan de borstkas waardoor hij geen zwaardvormig aanhangsel heeft. Hij heeft daar dus een diepe kuil zitten en de ribben er om heen lopen naar buiten toe uit. Ziet er uit alsof er iets met veel geweld uit zijn borst is getrokken. Dat zorgt ook wel voor wat rare blikken in het zwembad, maar je kunt er nu eenmaal weinig aan doen.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                Mijn vriend heeft een afwijking aan de borstkas waardoor hij geen zwaardvormig aanhangsel heeft. Hij heeft daar dus een diepe kuil zitten en de ribben er om heen lopen naar buiten toe uit. Ziet er uit alsof er iets met veel geweld uit zijn borst is getrokken.
                Is het jou vriend in deze clip?

YouTube - ‪Alien - Extended Chestburster‬‏
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Geen alien denken wij, wij denken dat het zijn ziel is geweest ^_^
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    Pics?
                    Zie oude topic van ts, is niet de eerste keer...volgens mij is ts lekker aan het trollen....

http://forum.bodynet.nl/afslanken/40...tml#post712591
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

De bovenrug trainen. Dan trekt de borst wat naar achter.
                      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X