fatburner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fatburner

BN'ers

Ik zit momenteel in de bulk, al een hele tijd eigenlijk en ben niet van plan om eigenlijk echt te gaan cutten... De bedoeling is om nog steeds droge massa aan te zetten en zoveel mogelijk ook nog voor de start van het nieuwe voetbal seizoen. Nu wil ik ook wat "droger" worden. pure vetmassa verliezen dus dit ivm de sprintsnelheid en dergelijke. Ik vroeg me dus af of het een goed idee was een fatburner te gaan nemen om een paar kilo's vetmassa te verliezen, terwijl ik in de bulk toch droge massa aanzet???

iemand???

Comment

Paar kilo's hoef je niet op te rekenen hoor. Zou combi met carnithine en + kruidvat multi energy boost.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Paar kilo's hoef je niet op te rekenen hoor. Zou combi met carnithine en + kruidvat multi energy boost.
        is het wel nodig nog carnitine in te nemen aangezien we in ons dieet al redelijk veel vlees eten???

Comment

Ik zie het nadeel er niet van.

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
            is het wel nodig nog carnitine in te nemen aangezien we in ons dieet al redelijk veel vlees eten???

Aangezien vlees creatine bevat is dit niet genoeg om effect te merken, om het effect te kunnen merken heb je minimaal 5kg rood vlees nodig en ik denk niet dat je daar aan gaat komen p. Dag.

Edit: we hadden het hier over l-carnitine... Lol ik dacht creatine

maar hetzelfde, voor zover ik weet zit er geen tot weinig carnitine in vlees, om het te kunnen merken moet je rond de 1500mg doseren, daarnaast vind ik l-carnitine het niet waard om als 'only' te nemen, dus gebruik bijv. Een fatburner, een fatburner bevat meestal ook l-carnitine, naast de fatburner de carnitine extra suplementeren, bijv. 1500mg extra naast de fatburner.

Alleen l-carnitine zet geen zoden aan de dijk, daarnaast zet helemaal niks zoden aan de dijk als je voedingschema niet klopt.
            Last edited by gain is pain; 09-06-2011, 20:06.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              Aangezien vlees creatine bevat is dit niet genoeg om effect te merken, om het effect te kunnen merken heb je minimaal 5kg rood vlees nodig en ik denk niet dat je daar aan gaat komen p. Dag.

Edit: we hadden het hier over l-carnitine... Lol ik dacht creatine

maar hetzelfde, voor zover ik weet zit er geen tot weinig carnitine in vlees, om het te kunnen merken moet je rond de 1500mg doseren, daarnaast vind ik l-carnitine het niet waard om als 'only' te nemen, dus gebruik bijv. Een fatburner, een fatburner bevat meestal ook l-carnitine, naast de fatburner de carnitine extra suplementeren, bijv. 1500mg extra naast de fatburner.

Alleen l-carnitine zet geen zoden aan de dijk, daarnaast zet helemaal niks zoden aan de dijk als je voedingschema niet klopt.
              mijn voedingschema klopt wel denk ik, alleen wil ik niet afvallen. het is enkel de bedoeling vetmassa te verliezen. Ik zit dus in de bulk... Maar volgens jou is het toch handig om een fatburner te nemen samen met de carnitine?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X