proteineshake na cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• proteineshake na cardio

Hallo allemaal,

Ik probeer met cardio wat vet te verbranden, als ik nu 45 min a 1 uur ga joggen en dan een proteineshake neem van 40 gr eiwitten 203 kcal en anderhalf uur later ga slapen word dat dan als vet opgeslagen in het lichaam ?

alvast bedankt.
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Shake innemen VOOR de cardio. En eiwit wordt niet in je slaap als vet opgeslagen. Als je toch echt iets van eiwit wil voor het slapen, kies dan voor een casseine-shake of een bak kwark.
    Building to a better me

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
      Shake innemen VOOR de cardio. En eiwit wordt niet in je slaap als vet opgeslagen. Als je toch echt iets van eiwit wil voor het slapen, kies dan voor een casseine-shake of een bak kwark.
      bedankt voor de info, mag ik nog vragen wrm dat ik niet na de training een shake mag nemen?
      alvast bednakt
      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Mag wel, ik zou alleen niet 45 a 1uur gaan joggen je kan beter op hoge intensiteit een kwartier gaan fietsen ofzo en wel voor je training goed eten
        Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
          bedankt voor de info, mag ik nog vragen wrm dat ik niet na de training een shake mag nemen?
          alvast bednakt
          Voor de training is een shake beter, omdat je anders spieren gaat verbranden tijdens je training. Na je training is een shake niet zo handig, omdat je aangeeft dat je dan gaat slapen. Je wilt je metabolisme dan zo lang mogelijk werkende houden, omdat je in je slaap jezelf eigenlijk uithongert. Dus neem je liever iets van casseine eiwitten. Dit zijn langzame eiwitten. Hier doet je lichaam dus langer over om te verbranden, en is je verbranding dus langer actief. Een shake bevat snelle eiwitten. Deze verbrand je VEEEL sneller dan langzame eiwitten, en is je verbranding dus snel uitgeschakeld. Dit probeer je juist te voorkomen.

Conclusie: Het is niet zo je niet een shake mag nemen na de training, maar het is beter als je dat niet doet (tenzij het een casseine shake is). Het is beter om dan iets van langzame eiwitten binnen te krijgen.

Hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben.
          Building to a better me

Comment

@ ravenboy wtf?

Na je training gewoon een shake nemen. En daarna nog iets van een casseine shake of kwark klaar. Je cardio gewoon wat korter maken, zeker als je ook nog krachttraining ervoor doet.

Comment

@ talalelh

Hij geeft hier niet aan krachttraining te doen. Enkel cardio. Dan moet je toch juist die shake ervoor nemen? Dat is mij hier op dit forum verteld Voor het slapen dan die casseine.
              Building to a better me

Comment

nee dan zou ik gewoon doorrenen, maar ik denk dat deze jongen niet goed genoeg eet.

Comment

sowieso erna nemen, 1 uur joggen wtf heb je daaraan? je wilt toch vet verbranden? maak er 20 min HIIT van

Comment

Ok, dan weet ik dat ook weer. En inderdaad is die HIT wel beter dan zo lang joggen.
                    Building to a better me

Comment

En sowieso, als je wilt afvallen ga je beter caseine shakes nemen ipv kwark waar naast eiwit ook nog eens 20 gram suiker in zit.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Lactose heeft een gi van onder de 50 en is dus totaal anders dan tafelsuiker.

Comment

Em domme vraag misschien.

Maar worden lactose langzaam opgenome dor het lichaam of snel.

Zeg maar is het te vergelijke met havermout of wordt lactose veel sneller opgenome?

Ik zit net op zo een site te kijke van de gi waarde maar ik kom der niet uit

Comment

langzaam zoals ik net al zei

vooral uit kwark

uit melk heb ik nog m'n twijfels over

Comment

Hey dankje ja sorry las het niet goed.

Maar tnx voor je uitleg.

Heb ik weer wat bijgeleert:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies