vet afvallen, genoeg eiwitten? mijn schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry hoor, maar ik vind dat je dom bezig bent, je doet maar wat.
    je hebt ergens de klok horen luiden over een eiwitdieet blijkbaar.
    ga gerust je gang uiteraard als je dit prettig vindt, maar erg verstandig is het niet.
    Ga je eens verdiepen in normale en goede voeding, wedden dat je dan ook kunt afvallen?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

je bent 5kilo verloren omdat het allemaal vocht is dat je verloor vanwege verminderde zout inname. Die 5kilo ga je meteen weer terug krijgen zodra je stopt met dit achterlijke eet patroon. Doe eens normaal en ga vast voedsel eten en niet alleen eiwitten. Je vet inname van 45 is ook veel te laag. Ga maar weer terug naar de stickies om te leren hoe het wel moet.

Verlaag ook meteen het aantal groepsklasjes en voeg meer krachttraining met losse gewichten toe. Dan ga ja echt trainen en vet verbranden icm een fatsoenlijk eetschema.
      Last edited by Falstyr; 11-07-2011, 05:45.

Comment

Precies zoals de dames (Beaudien, Patricia, Ellie) zeggen. Je bent niet goed bezig.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik heb ooit ook een eiwitdieet gedaan "resultaat". Ik dacht veel vet verloren te hebben maar alles was dus spiermassa wat verloren ging. Na deze dieet was ik nog 5kg zwarder dan voorheen. Ik heb best lang vechtsport gedaan (tot 3 per week) en zo nu an dan fitness. Maar omdat ik ziek werd stopte ik lang met trainnen en kwam natuurlijk veel aan. ik kan je vertellen dat het niet erg slim is wat je doet. Ik had 3 jaar geleden een vet% van 18.5% en nu 23.5% en alles zit aan mijn buik. Ik hoop dat ik ooit die vet weer weg kan krijgen op mijn buik.

Comment

Originally posted by Missafvallen View Post
            Ik hoop dat ik ooit die vet weer weg kan krijgen op mijn buik.
            Ooit?

Waarom niet gewoon nu?

Comment

Oef, dan voel je je ook opgelicht zeg Gelukkig ben je nu hier aangeland, het krachttraining en goede voeding moet het zeker weer de goede kant op gaan.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

het is zeker misleidend de reclame over eiwitdeet. Zij beweren dat je geen spiermassa verliest en dat gebeurt zeker weten. Ik ben weer bezig met KT en let op mijn voeding. Ik lees hier dagelijks en heb er echt veel van opgestoken.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                  Precies zoals de dames (Beaudien, Patricia, Ellie) zeggen. Je bent niet goed bezig.
                  Originally posted by Viranelly View Post
                  Ooit?

Waarom niet gewoon nu?
                  Ik ben een beetje ongeduldig maar ben al bezig hoor.

Comment

Ik dacht inderdaad al dat ze met een dergelijk dieet bezig was, anders heb je nooit zulke spierverliezen en vettoenames. Ik hoop dan ook dat ze onze adviezen ter harte neemt, want ik vind dit toch wel erg riskant
                    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

met mijn ervaringen na het lezen van stickies en verschillende crachdieeten is dit ongeloofelijk link.
                      Stop met die patroon en eet 2200 kcal en neem vlees, vis noten brood in je lijst mee laat die shakes even voor wat ze zijn.

Heb 3 jaar geleden een crachdieet gevolgt ik nam als volgende 1 proteineshake s'ochtens s'middag en a'avond, ik viel 12 kg af.

begon teug normaal te eten en werd 8 kg zwaarder dn voorheen, dus 20 kilo erbij.

Na 3 jaar terug begonnen met succes ben al 15 kg vet verloren ;-))
                      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

@patricia86: bodypump doe ik vooral omdat ik geen techniek heb om zelf met de gewichten te werken.
                        Vandaag ben ik bijvoorbeeld indivodueel bezig geweest met KT in de sportschool.
                        Warming up (rondje 3 minuten biceps, borst, schouder, squads, lunges en rug) 10 kilo.
                        Biceps 8 kilo (2x4 kg)
                        Buikspieren
                        recht omhoog met 5 kilo gewicht
                        Schuin/onder
                        1 minuut plankstand
                        Triceps 8 kilo
                        Borst 10 kilo
                        Rug track 10 kilo
                        Schouder 8 kilo

Heb je tips voor me om Kt anders aan te pakken?
                        I don't care what the whisperers say
                        Cos' they whisper too loud for me
                        na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

na gister wat gelezen te hebben over voeding vóór en na het sporten mijn volgende dagmenuutje:
                          8.00 uur glas water bruistablet vit c
                          Cracker boter en pure hagelslag(snelle suiker?)
                          8.15 uur vetmeten sportschool en 1 uur fitnessen/KT.
                          Shake 9.15 shake soja en aardbei.
                          12.30 uur shake en capuccino
                          15 uur 1 Cola light

16.00 uur eiwitreep
                          17.55 uur shake chocolade whey en water
                          20 uur: diner spitskool met rundvlees
                          En paprika
                          23 uur: 200 gr kwark(langzame eiwitten?)

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                            Ik dacht inderdaad al dat ze met een dergelijk dieet bezig was,
                            Ellie, ik dacht dat ik beter bezig was doordat ik elke 2,5-3 uur iets tot me nam. anders heb je nooit zulke spierverliezen en vettoenames.
                            mijn vetpercentage is nu wel afgenomen! Ik hoop dan ook dat ze onze adviezen ter harte neemt, want ik vind dit toch wel erg riskant
                            Ik wil zeker niet riskant en ongezond zijn. Daarom heb ik voor morgen het volgende bedacht:

19.00 uur: volkorenpasta met gerookte zalm en broccoli jammie toch? en langzame kh!
                            20.30: mueslireep aardbei zijn dit snelle kh?
                            21.00 uur: Bodypump (is mijn favoriete les...maar ik twijfel of ik zelf in de fitness zaal zal gaan gewichtheffen)
                            22.15: eiwitshake met sojamelk
                            23.15: portie magere kwark met beetje honing(of eiwitpoeder...?)

Moet ik ook brood oid nemen na de krachttraining?
                            kan ik na een uur KT ook zumba doen zonder afbreuk te doen aan mijn verse spieren?

Comment

Originally posted by Bodypopje View Post
                              na gister wat gelezen te hebben over voeding vóór en na het sporten mijn volgende dagmenuutje:
                              8.00 uur glas water bruistablet vit c
                              Cracker boter en pure hagelslag(snelle suiker?)
                              8.15 uur vetmeten sportschool en 1 uur fitnessen/KT.
                              Shake 9.15 shake soja en aardbei.
                              12.30 uur shake en capuccino
                              15 uur 1 Cola light

16.00 uur eiwitreep
                              17.55 uur shake chocolade whey en water
                              20 uur: diner spitskool met rundvlees
                              En paprika
                              23 uur: 200 gr kwark(langzame eiwitten?)
                              Trainen op een cracker met boter en hagelslag?
                              laat die shakes maar ff zitten, is weggegooid geld mbt hoe jij het aanpakt.
                              Hooguit 2/3 per dag.

Heb je de zomersticky al gelezen als ik vragen mag? ben bang van niet.
                              http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279
                              keep the focus going!

Comment

Hoe krijg ik mijn vetpercentage verder omlaag?
                                ik zit nu op 28.9%
                                Het moet toch haalbaar zijn om 23% te halen voor een meisje door KT en voeding.
                                ik ben zo bang dat veel eetadviezen hier bedoeld zijn voor grote bodybuilders...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X