vet afvallen, genoeg eiwitten? mijn schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb je schema net even bekeken, en ik zou je willen aanraden om het nog eens in te vullen. Enkele suggesties:

Begin met op onderhoud eten, werk dus naar die waardes toe.
    Je schema bevat veel te weinig koolhydraten en ook de verkeerde soms. Kijk voor het lijstje met de goede producten even hier Snel overzicht: geschikte producten in een krachtsportvoeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
    Onbijt bijvoorbeeld eens met brinta, volkorenbrood of havervlokken/havermout. Bij de lunch kun je nog een keer kiezen voor brood, maar vanwege het zoutgehalte kiezen de meeste mensen voor rijst of pasta bij de lunch. Ik heb bijvoorbeeld 800 gram zilvervliesrijst gekookt en daar 2 kg kipfilet aan toegevoegd, samen met wat zoutarme kruidenmix en groenten. Dat gaat in 14 porties in de vriezer.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Bodypopje View Post
      Hoe krijg ik mijn vetpercentage verder omlaag?
      ik zit nu op 28.9%
      Het moet toch haalbaar zijn om 23% te halen voor een meisje door KT en voeding.
      ik ben zo bang dat veel eetadviezen hier bedoeld zijn voor grote bodybuilders...
      Niet zeuren en doen als je resultaat wilt hebben. Enige verschil met de gewone mens en bodybuilder is dat een bodybuilder het zijn hele leven doet en jij al na een paar maanden kapt.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
        De verhoudingen worden dan 123 g eiwitten, 231 g kh en 70 g vetten.
        Beter je vetten en eiwitten omhoog gooien zodat je je KH alleen 's ochtends en rond je training hoeft te nuttigen.

Ideaal is dan wanneer je 's ochtends kan trainen.

Comment

Eet je je ontbijt/lunch in 1?
          "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Niet zeuren en doen als je resultaat wilt hebben. Enige verschil met de gewone mens en bodybuilder is dat een bodybuilder het zijn hele leven doet en jij al na een paar maanden kapt.

en zo waar.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              Beter je vetten en eiwitten omhoog gooien zodat je je KH alleen 's ochtends en rond je training hoeft te nuttigen.

Ideaal is dan wanneer je 's ochtends kan trainen.
              Ik neem in de middag een maaltijd met rijst om aan mijn kh te komen. Dat is dus eigenlijk niet goed als ik dit zo lees?
              Last edited by Nars; 13-07-2011, 09:14.

Comment

Hangt er alleen maar vanaf hoeveel KH jij per dag eet.

Ik zorg er gewoon voor dat ik bijna al mijn koolhydraten bij het ontbijt en na mijn training nuttig

maar ik eet dan ook bijna nooit meer dan 200 gram KH per dag.

Comment

ooh ok, ik eet ongeveer 225 gram kh per dag.

Aangeraden wordt dus dit te verdelen over ontbijt en na training?

Comment

eetschema

mijn eetschema vandaag ongeveer...

Oke, Ellie. Ik heb nu meer crackers en brood toegevoegd en kaas.
                    Tussen thuiskomst van me werk en mijn zumba les zit maar 15 minuten.
                    In die tijd ook al omkleden duzzz...
                    Wat kan/moet ik aanpassen?
                    Last edited by Kevster; 15-09-2011, 10:54.
                    I don't care what the whisperers say
                    Cos' they whisper too loud for me
                    na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Originally posted by Nars View Post
                      ooh ok, ik eet ongeveer 225 gram kh per dag.

Aangeraden wordt dus dit te verdelen over ontbijt en na training?
                      Ontbijt - Voor de training - Na de training

in de vakantie vallen al mijn trainingen na mijn ontbijt dus voor mij is het ideaal

wanneer ik een hele dag op school zit en daarna ga trainen vind ik het iets lastiger, maar het went wel.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        en zo waar.
                        tja het blijft een vrouw heh. op het werk loopt ook zo'n domme doos rond. elke keer over sport en voeding praat alsof ze goed bezig is. Maar er komt de grootste onzin uit dat er is. En ik heb het echt zo moeilijk om me dan in te houden als het over die onderwerpen gaan. Me oren gaan er nog net niet van bloeden.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          tja het blijft een vrouw heh. op het werk loopt ook zo'n domme doos rond. elke keer over sport en voeding praat alsof ze goed bezig is. Maar er komt de grootste onzin uit dat er is. En ik heb het echt zo moeilijk om me dan in te houden als het over die onderwerpen gaan. Me oren gaan er nog net niet van bloeden.

Wel knap dat het je lukt! Ik ben weer trots op je!
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

vandaag weer sporten dus ik hoop dat ik aan genoeg Kh kom.

Ik heb gisteren wat Kt oefeningen opgezocht op het forum en op google voor de verschillende spiergroepen.
                            Waarschijnlijk wil ik ook en splitschema opstellen voor 3x in de week KT.

maar die zal ik posten in het daarvoor bestemde discussieforum.

Comment

Vanavond is de sportschool open tot 20.00 uur en ik ben 18.45 thuis. Dus ff uurtje sporten en morgenochtend ook tussen 9 en 11 uur.
                              Het eten gaat al veel beter. Ik eet meer brood bij de lunch en ik probeer de vetten toe te voegen.
                              Ik merk dat het sporten weer beter gaat en ik genoeg energie heb!
                              Bedankt allemaal. Komt zeker door dit forum en jullie reacties.
                              groetjes, Bodypopje

Comment

schema

hoi Allemaal,

ik heb dit voedingsschema ingevuld van Ellie.
                                Ik heb een paar producten toegevoegd die ik vaak gebruik, maar ik kan nu niet meer optellen in de tabel...
                                Kan iemand kijken of ik het verkeerd heb ingevoerd?
                                Ik ben niet zo'n excel-expert...
                                alvast bedankt!
                                Last edited by Kevster; 15-09-2011, 10:54.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X