Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zal kijken of ik vanavond een paar foto's van mijn body in huidige staat kan plaatsen,dan kan ik over paar maanden before-after bekijken.
Hoop dat ik meer spieren zal zien/krijgen.
I don't care what the whisperers say Cos' they whisper too loud for me
na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.
ik zat idd te kijken na onderschrift te kijken.. maar die klopt dan niet helemaal .. aangezien je geen shake pakt na je training ( volgens je laatste schema... )
heb je inmiddels wel al de stickys gelezen??? aan je schema te zien niet iig.. iedereen probeert je op weg te helpen maar heb niet het idee dat je dingen aanneemt van anderen.... begin eens eerst met LEZEN...
ik zat idd te kijken na onderschrift te kijken.. maar die klopt dan niet helemaal .. aangezien je geen shake pakt na je training ( volgens je laatste schema... )
Idd, en ik zou de kwark voor je naar bed gaat nemen en omruilen met die amandelen&wortelen
Ik zit nu toch op ruim voldoende kcal en Kh en vet?
vanochtend op advies van marnop een shake genomen NA mijn 20 minuten joggen-HIIT workout
Ja Nance ik heb de stickies gelezen en paar uitgeprint om te lezen.
Maar waar kan ik nog beter opletten bijvoorbeeld?
Welk broodbeleg kan ik beter kiezen?
w8 even, ik zit even je onderschrift te bekijken. Ben je nou serieus met die onderschrift?
Ja, heb ik gisteren wel gedaan shake na KT, maar ik ga nu zumba doen, dus geen KT.
Omdat ik thuis maar 15 minuten omkleed en reistijd heb vanaf mijn werk doe ik een snelle maaltijd. Dus shake. Kan namelijk niet koken in 10 minuten...
Wat zou jij eten voor zoiets als een zumba-cardio les?
je bent al iets beter op weg iig..
ik zou de hagelslag eruit doen.. vervangen voor bv. ei of kipfilet ...
verder de kwark voor je gaat slapen pakken.. en niet na je training..
en ik zou de verhoudingen kh/e/v ook nog eens bekijken als ik jou was
Is gewoon zo dat je onderschrift niet klopt, het is niet zo dat je van shakes afvalt. Ik zou 2 uur van tevoren gewoon iets van rijst met kip eten. En na zumba, kleine shake. Daarna uurtje later weer rijst met kip
mijn menuutje van vandaag...
Ik neem nu om 18.00 uur een eiwitreep.
Mijn plan om vanavond een grote portie rijst en kip te maken en die in te vriezen in kleine porties met omgeveer 60 gram rijst en 130 gram kip.
Die kan ik dan makkelijk meenemen.
Ik zit om 18.00 uur namelijk altijd op t station of in de trein....
Dus ik moet iets meenemen of kopen in de kiosk.
Maar zelf maken is natuurlijk altijd gezonder.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment