eiwitten + voeding + afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwitten + voeding + afslanken

Hallo iedereen,

ik lees hier prachtige samenstelling van voedingschemans, maar ik zit met een probleem ik moet zoweinig mogelijk eiwitten eten. ik heb deze week bij mijn arts geweest en mag echt niet aan de schemas beginnen die ik hier lees.
    Nu heeft hij mij voorgesteld om te beginnen met whey amino perfect en dan met de tijd nog creatine erbij de fabrikant van dit product is metagenics.
    heeft iemand hier ervaring mee het zou een aminozuur zijn en zou helpen om te spier snellet te laten groeien en ook sneller spierweefsel te vernieuwen.

alle tips en trucks zijn welkom
    thx
    steve

Originally posted by steveg View Post
    Hallo iedereen,

ik lees hier prachtige samenstelling van voedingschemans, maar ik zit met een probleem ik moet zoweinig mogelijk eiwitten eten. ik heb deze week bij mijn arts geweest en mag echt niet aan de schemas beginnen die ik hier lees.
    Nu heeft hij mij voorgesteld om te beginnen met whey amino perfect en dan met de tijd nog creatine erbij de fabrikant van dit product is metagenics.
    heeft iemand hier ervaring mee het zou een aminozuur zijn en zou helpen om te spier snellet te laten groeien en ook sneller spierweefsel te vernieuwen.

alle tips en trucks zijn welkom
    thx
    steve
    Is er een medische reden voor het advies dat jou arts jou heeft gegeven? Mensen met een nier- of een stofwisselingsziekte moeten namelijk goed letten op de hoeveelheid eiwitten die zij dagelijks eten.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

idd bij mij gaat het om gal en lever problemen het klinkt mss raar maar als ik te veel eiwitten eet dan krijg ik imens veel rugpijn. dus dat is de reden dat ik dit niet te veel mag eten

Comment

mischien bedoelt hij ei eiwitten. want in alles zit eiwitten my friend..
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

nee nee het gaat vooral over de eiwitten die in wit vlees zitten en vis

Comment

Mss quinoa.
            quinoa bekend als 'supergraan' wegens het hoge eiwitgehalte (16,2%). De eiwitten zijn bovendien van zeer hoge kwaliteit met een bijna ideale samenstelling van aminozuren.
            Quinoa
            Of
            Quorn
            Quorn bestaat uit mycoproteïnen, afkomstig van paddestoelen. Het zijn proteïnes van hoogwaardige kwaliteit, die alle essentiële aminozuren bevatten. Hierdoor is het een volwaardige vleesvervanger. Een voordeel van quorn is dat het van nature vetarm is en weinig calorieën bevat. Kies bij voorkeur voor zuivere quorn, die je zelf nog moet bereiden. Sommige van de quornproducten die je in de supermarkt kunt kopen, zijn vrij sterk bewerkt en bevatten veel additieven die het product minderwaardig maken. Je kunt quorn gemakkelijk verwerken in pastaschotels en andere mediterrane gerechten.
            Proteines - Voedingssupplementen - Voedingsadvies - DJYM Total Fitness Store - Antwerpen
            Alles van het www geplukt.

Comment

bedankt voor de raad ik ben onder tussen al begonnen met whey amino perfect van metagenics zijn producten die je vie de apotheker kan bestellen. dit product zijn idd aminozuren.

Comment

Het zal zeker werken
                Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X