ik ga nu niet zeggen dat, dat het geval niet bij mij zou zijn.. want dan ben ik gewoon aan liegen (tuurlijk wil ik die klote kilo's eraf hebben) maar ik probeer dat wel op de best mogelijk manier te doen... en nou zal ik niet alles 100% hebben, mjah je moet ergens beginnen.
wel heel veel info over het wat wel/niet, hier weg gehaald... die ik zeker meenemen... vroegere afval pogingen bestonden uit, verhongeren en bewegen. dat gaan we nu niet meer doen.
ik heb na aanhouden van hoofpijn, idd 1.5 liter water gedronken, en een peer (die overigens te zoet smaakte) daarmee zijn al de klachten verdwenen.
ik heb alleen nog een vraagje..
ik doe nu 45 min lopen/wandelen op tempo.
ontbijt
15min KT/30 cardio
en voor me 21.00 kwark, nog 30 min cardio...
maar is dit nou overkill? moet ik het wat rustiger aan doen. of is dit gewoon goed meegenomen?
wel heel veel info over het wat wel/niet, hier weg gehaald... die ik zeker meenemen... vroegere afval pogingen bestonden uit, verhongeren en bewegen. dat gaan we nu niet meer doen.
ik heb na aanhouden van hoofpijn, idd 1.5 liter water gedronken, en een peer (die overigens te zoet smaakte) daarmee zijn al de klachten verdwenen.
ik heb alleen nog een vraagje..
ik doe nu 45 min lopen/wandelen op tempo.
ontbijt
15min KT/30 cardio
en voor me 21.00 kwark, nog 30 min cardio...
maar is dit nou overkill? moet ik het wat rustiger aan doen. of is dit gewoon goed meegenomen?
Comment