Wat eten na HIIT in de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat eten na HIIT in de cut

Hoi,

ik ben nu een maandje aan het cutten en doe zo'n 3 x per week HIIT, tabata en soms een LIT. Ik vroeg me af wat je na een HIIT sessie het beste kan eten, zelf dacht ik aan dextro of whey. Maar ik durf dat niet met zekerheid te zeggen aangezien ik niet zeker weet of dextro (lekker suikergoedje) de resultaten van de cut niet belemmerd, aangezien soortgelijke snelle koolhydraten in de cut juist vermeden dienen te worden.

Tot nu toe eet ik gewoon niet na mijn training, en ik denk dat dat niet goed is. Vandaar de vraag: Wat kan ik in de cut het beste nuttigen voor of na een HIIT training?

alvast bedankt

Volgens mij een bron van eiwitten, en je KH's laten zitten, als ik het goed heb.
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

alleen een extra whey shake.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Het belangrijkste is natuurlijk dat jij dag in dag uit aan je behoeften komt.

Comment

Zowieso geen dextro man, ik zou die in de cut liever helemaal niet nemen. Whey shake kan je wel na je sessie nemen. Maar inderdaad wat Viranelly zegt, het belangrijkste is dat jij aan je behoeften komt.
          Building to a better me

Comment

Wanneer je altijd aan je behoeften komt dan heeft je lichaam een constant overlappende aanvoer van belangrijke voedingstoffen.

Veel mensen denken dat je lichaam leeg is wanneer je 2 maaltijden overslaat, maar gelukkig is niets minder waar.

Comment

zo min mogelijk suikers na hiit
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Oke, dan ga ik door zoals ik het nu doe, plus een shakie. Bedankt voor de info!
                Ps: die whey neem je dan voornamelijk voor spierbehoud neem ik aan, of zitten er nog meer voordelen aan het nemen van een shake na de (HIIT)cardio?

Comment

Eiwitsparend effect dacht ik, om op die manier je spiermassa zo min mogelijk kwijt te raken.
                  Status: Cutting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X