Vetpercentage en etc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage en etc

Hallo,

mijn naam is Herman en ik ben nieuw op dit forum eigenlijk op alles wat met dit te maken heeft.

ik zal even wat informatie vertellen ik ben 16 jaar ik weeg 76 kilo en heb een vetpercentage van 16,7.

mijn vraag is hoe kan ik nou eigenlijk een six pack krijgenhoe moet ik hem dan hebben en hoe zou i kdat kunnen bereiken.

jullie denken waarschijnlijk daar is er weer een maar ik ben het echt aan het proberen.

ik doe iedere avond 200 crushes en 30 keer op drukken, dit doe ik al 1week.

de vriend van mijn moeder vertelde me dat ik al wat breder ben geworden.
    maar ja nou zie ik zelf niet echt veel verschil bij mijn buik :$

mijn armen zie ik duidelijk verschil die zijn echt dikker geworden.

zouden jullie mij kunnen helpen sorry als dit op het verkeerd onderwerp staat ben nieuwe :$

heel erg bedankt jongens ik droom van een six pack :$ en ik zal er van alles voor doen! alleen dieet gaat moelijk worden ik kan wel gewoon minder eten wat ik nu aan het doen ben ik eet zo min mogelijk vette dingen maar sla lus ik alleen in restaurants zon ceasar salade of slade bizar als ik het zelf maak lus ik het niet op de een of andere manier!.

jongesn echt bedankt voor de moeite alvast

met vriendelijke groet,

Herman!

Lees aub even de stickies, zul je HEEL veel aan hebben gezien de beginnersfouten die je maakt

Grt.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Lees aub even de stickies, zul je HEEL veel aan hebben gezien de beginnersfouten die je maakt

Grt.
      wat hij zegt.
      Status: Cutting

Comment

dankjullie wel ik heb op de stickies gekeken maar ik kom er helaas niet uit spijt me echt zouden jullie link willen geven ik kan het echt niet vinden heb 1 uur liggen zoeken!

Comment

Herman, ik raad je aan om heeeeel veel te lezen. Zuig de informatie op als het ware. Zo'n beetje alles is wel eens besproken op dit forum, dus met een beetje wilskracht vind je vast wat je zoekt. Gespierd worden kost veel tijd, dus een goede voorbereiding kan dan geen kwaad denk je niet?
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Herman, ik raad je aan om heeeeel veel te lezen. Zuig de informatie op als het ware. Zo'n beetje alles is wel eens besproken op dit forum, dus met een beetje wilskracht vind je vast wat je zoekt. Gespierd worden kost veel tijd, dus een goede voorbereiding kan dan geen kwaad denk je niet?

daar heb je zeker gelijk in!

alleen ik ben nu echt goed gemotiveerd is er iets wat ik zolang kan doen? het zou toch geen kwaad doen om de 200 crunshes te doen?? en ondertussen gewoon informatie verzamelen op dit forum heb je enige tips welk dingen ik tussen zou moeten kijken?

mvg,

Herman

Comment

Die sixpack moet je vetpercentage toch wel onder de 10% (correct me if I'm wrong) voor zijn. Daarnaast gaat het niet enkel om je buik man. Als je serieus gespierd wilt worden moet je eens bij een sportschool langs gaan en daar met een goed schema gaan sporten.
              BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

hmm okee het zal dus geen nut hebben haah maar is het niet zo dat je dan ook vet verbrand?? als je gewoon buikspieroefeningen doet?? en opdrukken maar ik ga zoiezo hardlopen eerst me vet percentage op 14 krijgen of 13 en dan zal ik echt naar de sportschool gaan maar blijf wel zoiezo mijn oefeningen doen in de hoop dat ze werken
                en ik heb bij de sportschool getriaind en een schema gehad maar ze gaven me gewoon lukraak wat..

Comment

Originally posted by hermanus View Post
                  hmm okee het zal dus geen nut hebben haah maar is het niet zo dat je dan ook vet verbrand?? als je gewoon buikspieroefeningen doet?? en opdrukken maar ik ga zoiezo hardlopen eerst me vet percentage op 14 krijgen of 13 en dan zal ik echt naar de sportschool gaan maar blijf wel zoiezo mijn oefeningen doen in de hoop dat ze werken
                  en ik heb bij de sportschool getriaind en een schema gehad maar ze gaven me gewoon lukraak wat..
                  Nadeel van veel sportscholen is idd dat niet alle instructeurs voldoende kennis hebben

Cardio (hardlopen) is zoiezo een heel goed plan! En zolang jij vindt dat je nog niet naar de sportschool wil gewoon lekker blijven crunchen thuis! Zorg dat je jezelf 'oprolt' en het dus niet met een recht rug doet (voorkomt rug klachten).

Succes met je doel bereiken
                  Last edited by cage; 18-08-2011, 00:20. Reason: Spelfout

Comment

Hallo,

mijn naam is Herman en ik ben nieuw op dit forum eigenlijk op alles wat met dit te maken heeft.

ik zal even wat informatie vertellen ik ben 16 jaar ik weeg 76 kilo en heb een vetpercentage van 16,7.

mijn vraag is hoe kan ik nou eigenlijk een six pack krijgenhoe moet ik hem dan hebben en hoe zou i kdat kunnen bereiken.

jullie denken waarschijnlijk daar is er weer een maar ik ben het echt aan het proberen.

ik doe iedere avond 200 crushes en 30 keer op drukken, dit doe ik al 1week.

de vriend van mijn moeder vertelde me dat ik al wat breder ben geworden.
                    maar ja nou zie ik zelf niet echt veel verschil bij mijn buik :$

mijn armen zie ik duidelijk verschil die zijn echt dikker geworden.

zouden jullie mij kunnen helpen sorry als dit op het verkeerd onderwerp staat ben nieuwe :$

heel erg bedankt jongens ik droom van een six pack :$ en ik zal er van alles voor doen! alleen dieet gaat moelijk worden ik kan wel gewoon minder eten wat ik nu aan het doen ben ik eet zo min mogelijk vette dingen maar sla lus ik alleen in restaurants zon ceasar salade of slade bizar als ik het zelf maak lus ik het niet op de een of andere manier!.

jongesn echt bedankt voor de moeite alvast

met vriendelijke groet,

Herman!
                    Om je even uit je droom te helpen en al wat in de goede richting, je armen, borst of whatever worden niet breder van wat sit-ups en pushups... Een sixpack hangt voornamelijk af van je BF%. Gemiddeld is dit rond de 10% dat een sixpack zichtbaar wordt. Zoals al gezegd, ga even de stickies lezen zodat je de basisprincipes een beetje kent, ga voedingschematje opstellen en ga lekker knallen in de sportschool.

Comment

Originally posted by cage View Post
                      Nadeel van veel sportscholen is idd dat niet alle instructeurs voldoende kennis hebben

Cardio (hardlopen) is zoiezo een heel goed plan! En zolang jij vindt dat je nog niet naar de sportschool wil gewoon lekker blijven crunchen thuis! Zorg dat je jezelf 'oprolt' en het dus niet met een recht rug doet (voorkomt rug klachten).

Succes met je doel bereiken
                      dus zo door gaan kom ik er uiteindelijk wel (niet perfect lichaam) maar wel gewon wat iedere jonge van 16 wil :P

hardlopen @ hierboven dat is wat ik nu ga doen vetpercentage verminderen

als dit forum open blijft staan zal ik me vet percentage neerzetten morgen begin ik met hardlopen en dan zal ik over 1 week me vetpercentage neerzetten ik hen nu 16,7 en dat is na een dag eten :P en water drinken enz ik vind het veel ofja this niet strak zeg maar haha

Comment

dus zo door gaan kom ik er uiteindelijk wel (niet perfect lichaam) maar wel gewon wat iedere jonge van 16 wil :P
                        Blijkbaar wil je echt niet luisteren naar wat er tegen je gezegd wordt en blijf je in je eigen idee hangen, pik je alleen dátgene eruit wat in je straatje past.
                        Prima natuurlijk, maar waarom word je dan hier lid?
                        Ga jij maar lekker je 200 sit ups doen, hoor. Ik durf te wedden dat je over een maand of minder zelfs een sixpack hebt waar alle meiden van kwijlen.
                        Succes, he!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Well put beaudien

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Blijkbaar wil je echt niet luisteren naar wat er tegen je gezegd wordt en blijf je in je eigen idee hangen, pik je alleen dátgene eruit wat in je straatje past.
                            Prima natuurlijk, maar waarom word je dan hier lid?
                            Ga jij maar lekker je 200 sit ups doen, hoor. Ik durf te wedden dat je over een maand of minder zelfs een sixpack hebt waar alle meiden van kwijlen.
                            Succes, he!
                            haha

Ik zeg: slotje

Comment

Ah shit, Beaudien was me voor! Wat een aap

PS: hij is wel 16 dus...... nee het blijft een aap
                              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X