Hey iedereen,
Ik ga vol moed beginnen aan me eerste echte cut moet zwaar aan de Cut..
Heb hiervoor dus me eerste voedingsschema ooit gemaakt, laag in koolhydraten hoog in eiwitten en vetten zoals aangeraden op de sticky's..
Ik had een vraag ik ben een 3maanden geleden geopereerd aan me linkerschouder en heb dus een tijdje niet kunnen trainen nu is me rechterarm/schouder veel sterker en groter dan me linker.. Moet ik iets speciaals doen om dit te compenseren?? ook de linkerkant van me borstkast en buik zijn wat zwakker/zachter geworden ten opzichte van de rechterkant..
Hoe nu verder? Ik post ook gelijk me voedingsschema...
22:00uur
Ontbijt:50Gram Brinta met 30Gram whey 250ml magere melk
12:30uur
Omlet van 5 eiren.
14:30uur
100Gram gebakken kibbeling en 65Gram (half blikje) Tonijn eigen nat.
16:00uur
Pre-Workout 100Gram Pasta(volkoren) met 150Gram kipfilet
17:00uur
Trainen 45minuten KT hierna meteen 30Gram whey laten zakken voor 10-15min en dan 20min Cardio.
18:45uur
Post-Workout 50Gram Pasta(volkoren) 200gram kipfilet met Groentes
21:30uur
Cashew noten(ongezouten) 20Gram en een blikje 135Gram Tonijn eigen nat.
23:30uur
Halfuurtje voor het slapen gaan 500Gram kwark
Hoop dat ik op het juiste schema zit. Onderhoud is 2974KCAL ben er met 500KCAL(zoals aanbevolen op de sticky's) onder gaan zitten voor de Cut...
Alle reacties en aanvullingen zijn meer dan welkom zeker betreffende me linker arm/schouder/borstkast..
Thnx, Jay
Ik ga vol moed beginnen aan me eerste echte cut moet zwaar aan de Cut..
Heb hiervoor dus me eerste voedingsschema ooit gemaakt, laag in koolhydraten hoog in eiwitten en vetten zoals aangeraden op de sticky's..
Ik had een vraag ik ben een 3maanden geleden geopereerd aan me linkerschouder en heb dus een tijdje niet kunnen trainen nu is me rechterarm/schouder veel sterker en groter dan me linker.. Moet ik iets speciaals doen om dit te compenseren?? ook de linkerkant van me borstkast en buik zijn wat zwakker/zachter geworden ten opzichte van de rechterkant..
Hoe nu verder? Ik post ook gelijk me voedingsschema...
22:00uur
Ontbijt:50Gram Brinta met 30Gram whey 250ml magere melk
12:30uur
Omlet van 5 eiren.
14:30uur
100Gram gebakken kibbeling en 65Gram (half blikje) Tonijn eigen nat.
16:00uur
Pre-Workout 100Gram Pasta(volkoren) met 150Gram kipfilet
17:00uur
Trainen 45minuten KT hierna meteen 30Gram whey laten zakken voor 10-15min en dan 20min Cardio.
18:45uur
Post-Workout 50Gram Pasta(volkoren) 200gram kipfilet met Groentes
21:30uur
Cashew noten(ongezouten) 20Gram en een blikje 135Gram Tonijn eigen nat.
23:30uur
Halfuurtje voor het slapen gaan 500Gram kwark
Hoop dat ik op het juiste schema zit. Onderhoud is 2974KCAL ben er met 500KCAL(zoals aanbevolen op de sticky's) onder gaan zitten voor de Cut...
Alle reacties en aanvullingen zijn meer dan welkom zeker betreffende me linker arm/schouder/borstkast..
Thnx, Jay
Comment