Afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Super! ik ga dat proberen en zal na 8 weken laten weten wat er gebeurt is.
    Last edited by Svenmarten87; 09-11-2011, 12:43.

Comment

Is een goed plan. Gaat absoluut werken.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hoe lang is het geleden dat je gestopt bent met prednison?.....is het kort geleden, lees mijn eerdere reply nogmaals

Originally posted by okidoki71 View Post
        Mijn vrouw heeft ook een lange periode prednison moeten slikken en is er ook behoorlijk voller van geworden, komt door een ontregeling in de vet hormoonhuishouding (vet word makkelijker opgeslagen en moeilijker afgebroken), ook vocht word vastgehouden en je bijnierschors ligt lam, het duurt ook zeker een half jaar voordat alles genormaliseerd raakt en dat je vanaf dan langzaam alles begint kwijt te raken.......dus houdt de moed erin, het komt wel goed.

Nog even dit:

houd je eiwitten op 3 gram per kg lbm
        je vetten op 1 gram per kg lbm
        de rest aan kh's
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik zou minderen met koolhydraten en meer eiwitten en vetten gaan nuttigen..

je zit erg laag in je eiwit en vet en vrij hoog in koolhydraten...

Comment

Originally posted by Svenmarten87 View Post
            Super! ik ga dat proberen en zal na 8 weken laten weten wat er gebeurt is.
            post vooral je nieuwe schema ook even. zodat je advies kan krijgen op gebied van voedingskeuzen, en timing van bepaalde producten.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Nu denk ik 2 maanden, dus je kan beste gelijk hebben wat betreft mijn "huishouding"

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                Ik zou minderen met koolhydraten en meer eiwitten en vetten gaan nuttigen..

je zit erg laag in je eiwit en vet en vrij hoog in koolhydraten...
                Hij zit laag in zijn eiwit? hij zit naar mijn mening zelfs ietsje hoger dan nodig in zijn eiwitten.

Bij mensen met een zeer hoog vet%, neem je he gewicht wat ze zouden wegen bij een normaal vet% (wat dus 85 kilo is voor deze persoon, omdat hij dit woog voordat hij 35 kilo aankwam in twee maanden. wat zeker geen spier is).

85x2.5 = 212.5
                85x3 = 255

hij heeft zelf een inname van 275g eiwitten per dag. dit is ruim boven de 3g per kg lichaamsgewicht. zoveel is nergens voor nodig, nog aan te raden.
                ------------------

je advies slaat naar mijn mening dan ook nergens op. En je kunt met zekerheid geen wetenschappelijk valide onderbouwing geven, waarom hij wel meer eiwitten zou moeten nemen.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zippyshare.com - Eetschema Sven 2.0 .xls <-- snel aagepast maar dit is wel wat ik zou kunnen eten, ook heb ik de tijden aangepast.

Comment

Te weinig eiwit bij je ontbijt
                    14:30 mis ik vet (want volgens mij moet maaltijd voornamelijk altijd uit 2 dingen bestaan, bvb eiwit/vet of eiwit/carbs.)

Vind het er verder wel goed uitzien. Dus gewoon schepje whey bij ontbijt nemen en kip in olijfolie bakken om 14:30 bvb.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                      je advies slaat naar mijn mening dan ook nergens op. En je kunt met zekerheid geen wetenschappelijk valide onderbouwing geven, waarom hij wel meer eiwitten zou moeten nemen.
                      Wetenschappelijke onderbouwing die het tegendeel aantoont is er helaas ook niet beste Dynobet.

Maar meer eiwitten heeft meer voordelen dan meer KH.
                      Meer KH is meer vetopslag, meer eiwit is slechts half meer vetopslag dan KH doet, maar ook absoluut verbeter herstel, verhoogde NO levels, verbeterd GH aanmaak, verbeterde eiwitsynthese enz enz.

Van elke gram eiwit teveel zet je geen halve gram vet aan....bij elke gram KH teveel wel. Je hebt het dubbele aan eiwitten teveel nodig om evenveel vet aan te zetten als met KH. En dan nog....als je een tekort aan energiestoffen zoals glucose hebt dan zal dat eerst opgevangen worden door eiwitten om te zetten naar glucose.

Je kan dus beter een beetje teveel aan eiwitten hebben dan teveel aan koolhydraten. Iets meer eiwitten is dus geen probleem.

Aminozuurafbraak

In tegenstelling tot vetzuren (zie vetzuurstofwisseling) en glucose (zie glycogeen metabolisme) kunnen aminozuren niet worden opgeslagen. Aminozuren kunnen ook niet uitgescheiden worden. Een te veel aan aminozuren wordt als brandstof gebruikt. Daartoe wordt de alfa-aminegroep (als NH3) verwijderd en het overblijvende koolstofskelet wordt omgezet zodat het verder gebruikt kan worden in de stofwisseling. Het grootste deel van de aminegroepen van een te veel aan aminozuren worden omgezet in ureum, terwijl hun koolstofskeletten worden omgevormd in acetyl CoA, acetoacetyl CoA, pyruvaat of een tussenproduct van de citroenzuurcyclus. Hieruit kunnen aminozuren omgezet worden tot vetzuren, ketonstoffen en glucose.

Bron: Aminozuurstofwisseling

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Wetenschappelijke onderbouwing die het tegendeel aantoont is er helaas ook niet beste Dynobet.

Maar meer eiwitten heeft meer voordelen dan meer KH.
                        Meer KH is meer vetopslag, meer eiwit is slechts half meer vetopslag dan KH doet, maar ook absoluut verbeter herstel, verhoogde NO levels, verbeterd GH aanmaak, verbeterde eiwitsynthese enz enz.

Van elke gram eiwit teveel zet je geen halve gram vet aan....bij elke gram KH teveel wel. Je hebt het dubbele aan eiwitten teveel nodig om evenveel vet aan te zetten als met KH. En dan nog....als je een tekort aan energiestoffen zoals glucose hebt dan zal dat eerst opgevangen worden door eiwitten om te zetten naar glucose.

Je kan dus beter een beetje teveel aan eiwitten hebben dan teveel aan koolhydraten. Iets meer eiwitten is dus geen probleem.
                        Ik heb dan ook een concreet advies gegeven, waarbij de persoon 150g koolhydraten neemt. wat in geen enkel geval teveel zal zijn. alleen al het brein zal rond de 120g glucose gebruiken, en dan heb ik het nog niet gehad over trainingen.

hij eet nu al ruim voldoende eiwitten, waarom zou hij er meer eten, terwijl er niet meer nodig is. ik heb ook nergens gezegd dat hij meer koolhydraten moet gaan eten (in tegendeel, ik heb zijn inname verlaagd van 250 naar 150).

Comment

Dat laatste is waar ik op doel beste,
                          of we ruim voldoende eiwitten eten of wanneer het teveel is weten we domweg niet, daar is geen duidelijk bewijs van terug te vinden.

Velen nemen aan dat.....en dat is, behalve papagaai- en kuddegedrag, nergens op gebaseerd.

Terwijl dus de KH, waar we vet van worden, niemand er van weerhoudt om enkele honderden grammen teveel te nemen en de buildingblocks of life, de eiwitten worden altijd maar geminimaliseerd door velen.

Maar je voedingvoorstel aan TS kan ik me geheel in vinden, daarom gaf ik al aan dat dat zal werken voor hem.

Comment

Even als toevoeging:

Gisteren middag en meting laten doen:

Zippyshare.com - Picture.jpg

Comment

Hoe zien de stats eruit nu, kan de spiermassa zo hoog zijn?

Comment

Originally posted by Svenmarten87 View Post
                                Hoe zien de stats eruit nu, kan de spiermassa zo hoog zijn?
                                Nog nooit zo'n meting laten doen dus ik kan het fout hebben maar ik vermoed dat je de vetvrije massa moet verminderen met de lichaamsvocht en de botmassa en dan houd je de spiermassa over......maar dan heb je toch ook de orgaanmassa?.....
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X