Beste BN'ers,
Ik wil echt niet vervelend zijn omdat ik zoveel vragen stel, maar ik heb jullie hulp echt nodig.
Mijn dokter is verbaasd! Ik ben verbaasd!
Dit is het probleem:
2 maanden geleden was ik helemaal klaar met het gewicht waar ik op zat en wilde "gezond" gaan afvallen, want om nou zoveel moeite in afvallen te steken en het daarna weer aan te komen (Sonja Bakker enz) daar heb ik geen zin aan!
Ik heb het internet afgezocht naar goede adviezen, ben op BN terecht gekomen.
Aangegeven wat mijn doelen waren, de sticky's doorgelezen (letterlijk alles uitgeprint en alles 3 x door gelezen).
Ook netjes alles laten opmeten om duidelijk te zijn hoe erg het was en waar in heen moet.
Dit allemaal gedaan en begonnen.
Ben het trainingschema van Marnop gaan doen 3 daagse spilt.
Daarnaast doe in op donderdag voetbal.
Dus in totaal 4 dagen goed bewegen.
Met de calculator zoals beschreven in de de sticky's kom ik uit op een behoefte van:
Lichaamsgewicht: 120 KG
Lichaamsvet percentage: 28%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 3203 kcal (-500 om af te vallen =
2703 Kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 190 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 71 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 451 Gram
Ik eet 2685 kcal zoals in het excel sheet aangegeven. Met het sporten erbij zou ik dus moeten afvallen.
Niet dus.. helemaal niks.. ik kom zelf soms aan maar dat komt omdat ik veel water drink. en dat zal dan wel vocht zijn want het is er zo af.
Ik heb eigelijk een vrij simpele vraag. Waarom Niet???? waarom ben ik na 2 maanden elke week 4 keer trainen en goed eten niks kwijt.
Moet ik anders eten? Meer trainen? minder eten?
Ik heb geen idee, ik heb al een week geprobeert nog iets minder te eten, maar dat werkt niet.
Elke week nu weeg ik precies 120.1 op maandag afgelopen 2 maanden.
Ik wil echt niet vervelend zijn omdat ik zoveel vragen stel, maar ik heb jullie hulp echt nodig.
Mijn dokter is verbaasd! Ik ben verbaasd!
Dit is het probleem:
2 maanden geleden was ik helemaal klaar met het gewicht waar ik op zat en wilde "gezond" gaan afvallen, want om nou zoveel moeite in afvallen te steken en het daarna weer aan te komen (Sonja Bakker enz) daar heb ik geen zin aan!
Ik heb het internet afgezocht naar goede adviezen, ben op BN terecht gekomen.
Aangegeven wat mijn doelen waren, de sticky's doorgelezen (letterlijk alles uitgeprint en alles 3 x door gelezen).
Ook netjes alles laten opmeten om duidelijk te zijn hoe erg het was en waar in heen moet.
Dit allemaal gedaan en begonnen.
Ben het trainingschema van Marnop gaan doen 3 daagse spilt.
Daarnaast doe in op donderdag voetbal.
Dus in totaal 4 dagen goed bewegen.
Met de calculator zoals beschreven in de de sticky's kom ik uit op een behoefte van:
Lichaamsgewicht: 120 KG
Lichaamsvet percentage: 28%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 3203 kcal (-500 om af te vallen =
2703 Kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 190 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 71 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 451 Gram
Ik eet 2685 kcal zoals in het excel sheet aangegeven. Met het sporten erbij zou ik dus moeten afvallen.
Niet dus.. helemaal niks.. ik kom zelf soms aan maar dat komt omdat ik veel water drink. en dat zal dan wel vocht zijn want het is er zo af.
Ik heb eigelijk een vrij simpele vraag. Waarom Niet???? waarom ben ik na 2 maanden elke week 4 keer trainen en goed eten niks kwijt.
Moet ik anders eten? Meer trainen? minder eten?
Ik heb geen idee, ik heb al een week geprobeert nog iets minder te eten, maar dat werkt niet.
Elke week nu weeg ik precies 120.1 op maandag afgelopen 2 maanden.
Comment