ik word gek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zoals in me scheme staat is serieus mass een tussendoor, en dus geen maaltijdvervanger. ik heb me er duidelijk over ingelezen ook dat kan je zien in me schema anders klopte die verder ook niet zo goed. ik zal idd proberen op niet trainingsdagen minder vet te eten. goede tip!! en me schema staat toch in een exel bstand?

Comment

verder niemand meer met tips??

Comment

Originally posted by sportguy View Post
        verder niemand meer met tips??
        Ik ben benieuwd naar jou trainingsschema.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by TheHaren View Post
          en op je rustdag meer vetten.
          Originally posted by sportguy View Post
          ik zal idd proberen op niet trainingsdagen minder vet te eten. goede tip!!

.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Als je gaat bulken moet je niet te snel en te veel ophogen met je kcal inname. Niet ineens 500 tot 1000 kcal meer gaan eten, maar geleidelijk aan verhogen met telkens 100 tot 300 kcal per dag. En ook niet dagelijks. Las ook wat dagen per week in die minder kcal bevatten om zo te voorkomen dat je vet word.
            Men noemt dit een zigzag dieet en de meeste bodybuilders doen dit. Ook de pro's. En met succes.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb het nog niet opgezocht maar volgens mij staan er hier op het forum voorbeelden genoeg van zigzag dieeten in een aantal traingslogs. Zoek ze eens op en doe er je voordeel mee.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X