Voedingsschema controleren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Clean bulken is als je zwaarder wilt worden maar probeert te voorkomen dat je veel in vetmassa aankomt. Zwaarder worden zonder extra vetmassa erbij kweken is niet mogelijk.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
      Zwaarder worden zonder extra vetmassa erbij kweken is niet mogelijk.
      Als je nou ongeveer op je "onderhoud" gaat eten met daarbij wat meer de nadruk op eiwitten en je gaat dan krachttrainen komt er dan ook vet bij?

Comment

waarom een halve kilo kip als diner 1?? en eet je geen groente??? verder heb je geen ontbijt 1, om 8:30. tip: verspreid je eiwitten zo dat je per maaltijd 20 gr. eiwitten hebt, totaal 120. voor hardlopers geld: 2 gr eiwitten per kg VVM. wil je in spiermassa groeien, bouwen aan je lichaam dus, ofwel bodybuilding, neem je 3 gr per kg vvm. in jouw geval komt het dus goed als je per maaltijd tussen de 20 en de 30 gram zit. verder groenten gaan eten, 200 gram per dag, en zeg niet dat je al fruit eet en daar genoeg aan hebt, dat is onzin.

als ik jou was zou ik nog niet eens nadenken over afvallen zelfs, ga eerst maar eens genoeg en gezond eten.

als laatste, zelf eet ik geen varkensvlees. dit omdat dit eigenlijk vergif is voor je lichaam (google it). ik eet dus geen ham of worst, omdat varkens een slecht systeem hebben als t gaat om t afvoeren van afvalstoffen.
        "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Clean bulken is als je zwaarder wilt worden maar probeert te voorkomen dat je veel in vetmassa aankomt. Zwaarder worden zonder extra vetmassa erbij kweken is niet mogelijk.
          Natuurlijk kan dat wel. Vooral beginners kunnen dat vrij makkelijk doen.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Natuurlijk kan dat wel. Vooral beginners kunnen dat vrij makkelijk doen.
            we wish
            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
              we wish
              Beginners kunnen in relatief korte tijd extra spiermassa kweken, vooral als hun voedingspatroon niet optimaal was. Als je dat bijstelt en een goed trainingsprogramma volgt dan kom je vrij snel aan zonder dat er extra vet wordt opgeslagen.

Ook als verder gevorderd bent hoef je niet per se in vetmassa aan te komen. Als je een bepaalde hoeveelheid calorieen in de juiste KEV boven je onderhoud eet dan kun je in spiermassa aankomen terwijl je vetmassa constant blijft. Probleem is dat veel mensen denken dat zij fors moeten bulken om in spiermassa aan te komen en dat slaat nergens op.

Je kunt je lichaam niet forceren om boven een bepaald tempo spiermassa te kweken door extra veel te eten. Al die extra calorieen worden dan gewoon als vet opgeslagen.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Beginners kunnen in relatief korte tijd extra spiermassa kweken, vooral als hun voedingspatroon niet optimaal was. Als je dat bijstelt en een goed trainingsprogramma volgt dan kom je vrij snel aan zonder dat er extra vet wordt opgeslagen.

Ook als verder gevorderd bent hoef je niet per se in vetmassa aan te komen. Als je een bepaalde hoeveelheid calorieen in de juiste KEV boven je onderhoud eet dan kun je in spiermassa aankomen terwijl je vetmassa constant blijft. Probleem is dat veel mensen denken dat zij fors moeten bulken om in spiermassa aan te komen en dat slaat nergens op.

Je kunt je lichaam niet forceren om boven een bepaald tempo spiermassa te kweken door extra veel te eten. Al die extra calorieen worden dan gewoon als vet opgeslagen.
                of je poept ze weer uit
                "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by klofijool View Post
                  of je poept ze weer uit
                  bullSHIT!
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

waarom een halve kilo kip als diner 1?? en eet je geen groente??? verder heb je geen ontbijt 1, om 8:30. tip: verspreid je eiwitten zo dat je per maaltijd 20 gr. eiwitten hebt, totaal 120. voor hardlopers geld: 2 gr eiwitten per kg VVM. wil je in spiermassa groeien, bouwen aan je lichaam dus, ofwel bodybuilding, neem je 3 gr per kg vvm. in jouw geval komt het dus goed als je per maaltijd tussen de 20 en de 30 gram zit. verder groenten gaan eten, 200 gram per dag, en zeg niet dat je al fruit eet en daar genoeg aan hebt, dat is onzin.

als ik jou was zou ik nog niet eens nadenken over afvallen zelfs, ga eerst maar eens genoeg en gezond eten.

als laatste, zelf eet ik geen varkensvlees. dit omdat dit eigenlijk vergif is voor je lichaam (google it). ik eet dus geen ham of worst, omdat varkens een slecht systeem hebben als t gaat om t afvoeren van afvalstoffen.
                    Het avondeten is een indicatie, ik eet over het algemeen kipfilet bij het avondeten maar in combinatie met groenten en pasta/aardappels of rijst.

Ik eet ook geen varkensvlees zoals je kan zien.

en zeg niet dat je al fruit eet en daar genoeg aan hebt, dat is onzin.
                    Dat zeg ik ook helemaal niet he

Comment

of je poept ze weer uit
                      Dat gebeurt niet. Je lichaam zal zoveel mogelijk alle beschikbare kcal opslaan voor later gebruik. Door de menselijke evolutie zijn we daar heel efficiënt in geworden.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Even een paar foto's, het mag duidelijk zijn dat bij de eerste twee foto's ik mijn spieren heb aangespannen. De laatste foto is een ontspannen houding.

Het gaat mij er vooral om, om het buikvet weg te krijgen wat ik onderaan nog heb. Ik hoop dat ik op een goed trainingsschema kan uitkomen voor een optimaal resultaat.

En om een doel te stellen, dit lijkt me wel een goed doel

Comment

Inmiddels al iets zwaarder geworden, maar nu wil ik echt serieus met m'n voeding aan de slag.

Kunnen jullie kritiek geven op mijn schema?
                          Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X