avondsnack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Nou Maarten, dat weet ik niet.
    Ik eet zelf echt goed en verdeeld over de dag, maar heb 's avonds steevast honger. Dan pak ik mijn kwark met noten of whey. Een maaltijd...maar voor mij ook onontbeerlijk als avondvullende "snack" (vind namelijk nog steeds kei lekker ).
    Hehe ben dus niet de enige die er zo over denkt.. beetje snacken moet kunnen toch? ?

Comment

Waarom wil je een snack is dan de vraag, is het een gewoonte of heb je echt trek. Als je aan het cutten bent kun je overwegen je maaltijden beter te verdelen. Je kunt iets verschuiven wat voor jou meer als 'snack' voelt maar toch in je schema thuishoort; een handje noten bijvoorbeeld. Was hier niet iemand die zijn kwark bevroor en dat als ijsje at?

Het is maar net waar je zin in hebt. Het mondgevoel wil ook wat. Wil je iets krakends, zoek dan een krakend alternatief, zoals wortels in plaats van chips. Zoek je iets dat zoet is en smelt in je mond, neem dan pure chocola (bijvoorbeeld ).

Comment

Ik eet avonds graag en halve verse ananas ( van AH - kant en klaar ). Geen idee of het gezond is of niet - maar beter dan chips denk ik :P

Comment

Originally posted by Pallas View Post
          Waarom wil je een snack is dan de vraag, is het een gewoonte of heb je echt trek. Als je aan het cutten bent kun je overwegen je maaltijden beter te verdelen. Je kunt iets verschuiven wat voor jou meer als 'snack' voelt maar toch in je schema thuishoort; een handje noten bijvoorbeeld. Was hier niet iemand die zijn kwark bevroor en dat als ijsje at?

Het is maar net waar je zin in hebt. Het mondgevoel wil ook wat. Wil je iets krakends, zoek dan een krakend alternatief, zoals wortels in plaats van chips. Zoek je iets dat zoet is en smelt in je mond, neem dan pure chocola (bijvoorbeeld ).
          pure chocola daar heb ik mijn twijfels bij, ik dacht altijd dat chocolade echt slecht was

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Mijn avondsnackjes:

- klein bakje gemengde ongezouten noten ( ongeveer 70 gram)
            - blikje tonijn of bakje gerookte makreel
            - 500 gram magere kwark
            -plak roggebrood met flink stuk gegrilde kip

Hier kies ik meestal uit.
            Volledig mee eens. Hangt van je doel af. Dit eet ik allemaal in 1x wat hierboven staat vernoemd zelfs na 21.00 uur en mn bf is nu 6 %.

aLS je na OM 20.00 uur niets meer mag eten dan stop maar met trainen want je zal snel stilstaan.

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
              Volledig mee eens. Hangt van je doel af. Dit eet ik allemaal in 1x wat hierboven staat vernoemd zelfs na 21.00 uur en mn bf is nu 6 %.

aLS je na OM 20.00 uur niets meer mag eten dan stop maar met trainen want je zal snel stilstaan.
              mijn doel is om wat slanker te worden.

Comment

en het is weer zo ver! krijg weer zin om ff lekker te snacken, ik snap het niet heb totaal geen honger gevoel heb voldoende avond gegeten.

Comment

Originally posted by Tixz View Post
                  en het is weer zo ver! krijg weer zin om ff lekker te snacken, ik snap het niet heb totaal geen honger gevoel heb voldoende avond gegeten.
                  Hapje pindakaas? Heb ik net ook gedaan
                  Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                    Hapje pindakaas? Heb ik net ook gedaan
                    Dat doe ik ook vaak inderdaad.

Of gewoon een volkorenboterham met pindakaas

Al geprobeerd om eens een hoop water weg te drinken? Geeft ook een aardig verzadigd gevoel (voor een tijdje dan)

Comment

Snacken is een gewoonte.

Als je er een keer weer mee begint, ga je gewoon door.

Comment

Ik heb ook net al m'n noodzakelijke voeding naar binnen gewerkt, dus nu een bakkie chips!

Comment

het kan ook een gewoonte zijn om 's avonds wat lekkers te eten. Voor ik begon met bb at ik 's avonds egt onmeunig veel, 2 crackers met kaas, cup-a-soup,chips,appels,sinaasappels enz. Na een tijdje is dit gewoon gewoonte en krijg je 's avonds vanzelf honger. je kunt ook je avondeten wat later plannen, als dat mogelijk voor je is..
                          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Tixz View Post
                            Kun je de avond opeten dan? Ik denk dat iemand ff aan zijn grammatica moet werken....
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Snacken?
                              Als het niet in je voeding schema staat moet je het niet eten.
                              daar hoort "snack" zoizo niet in thuis.
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Zo! Twee ochtendhumeurtjes...
                                Snacken? Ben je niet goed? haha

Lekker gekookt ei eten. Augurkjes, kwark, komkommer. Worteltjes met knoflooksaus

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X