vetreserves aanspreken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lauwchen View Post
    Hallo iedereen,

ik ben nu enkele maanden bezig met een gezondere levensstijl (gezond eten en sporten) omdat ik tochwel zoals een groot deel van de bevolking wat buikvet heb dat ik graag er af wil.

Het buikvet situeert zich echt rond de navel, daarboven en daaronder heb ik een soort horizontaal 'lijntje' lopen waartussen de probleemzone zich bevind.

Ik ben totaal niet dik, en hoef ook niet af te vallen. Ik wil gewoon wat strakker in mijn lichaam zitten.
    Wat ik me nu afvroeg is hoe ik het beste ervoor kan zorgen dat mijn lichaam de vetreserves gaat aanspreken. Ik veronderstel dat dit is door de hoeveelheid vet te beperken.

Hoeveel vetten heeft het lichaam nodig om normaal te kunnen functioneren?
    Als ik op Google zoek zie ik tussen 50-90 gram staan, mag je onder die 50 gram gaan of heb je dan een tekort aan de goede vetzuren? De verzadigde vetten hebben ook totaal geen toegevoegde waarde dus mogen volledig geschrapt worden (of voor zover dat mogelijk is) als ik het goed begrijp?

Alvast bedankt!
    je moet gewoon een tijdje veel minder callorien nemen.je lichaam gaat dan als eerst je vet verbranden voor energie.als het vet bijna op is,gaat ie verder met je spieren af te breken.gewoon 2 maanden weinig eten en goed trainen ben je je vet zomaar kwijt.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
      je moet gewoon een tijdje veel minder callorien nemen.je lichaam gaat dan als eerst je vet verbranden voor energie.als het vet bijna op is,gaat ie verder met je spieren af te breken.gewoon 2 maanden weinig eten en goed trainen ben je je vet zomaar kwijt.
      juist niet..

Comment

2 manieren.

Optie 1: Harder trainen, eerst KT daarna cardio
        Optie 2: Koolhydraten verlagen, zodat vetreserves eerder worden aangesproken

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
          ligt eraan wat je bedoelt met veel minder eten.
          Afvallen of cutten is maximaal 500 kcal onder onderhoud eten.

Bedoel je dat je nog minder moet eten: wel bye bye spieren.
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
            ligt eraan wat je bedoelt met veel minder eten.
            Afvallen of cutten is maximaal 500 kcal onder onderhoud eten.

Bedoel je dat je nog minder moet eten: wel bye bye spieren.
            Onzin. Uit praktijk blijft dat het niet altijd zo werkt.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              Onzin. Uit praktijk blijft dat het niet altijd zo werkt.
              hoezo? En heb je het over cutten of de bye bye spieren?

Comment

Je hoeft niet weinig te eten je moet gewoon goed eten bedoelt hij denk ik..
                als je bijvoorbeeld de hele dag chocola eet maar wel 500 kcal onder je behoefte zit denk ik niet dat je er wat aan hebt

Comment

Cutten. Als je 500 of meer onder onderhoudsniveau gaat, betekend dat nog niet dat je standaard spiermassa verliest '' bye bye ''. Dat bedoel ik met, dat uit de praktijk anderen verhalen komen. Ik kan prima cutten op 2000, zonder dat ik spiermassa verlies, maar of jij dit ook kunt is een ander verhaal. Persoonsgebonden dus.

Comment

Cutten. Als je 500 of meer onder onderhoudsniveau gaat, betekend dat nog niet dat je standaard spiermassa verliest '' bye bye ''. Dat bedoel ik met, dat uit de praktijk anderen verhalen komen. Ik kan prima cutten op 2000, zonder dat ik spiermassa verlies, maar of jij dit ook kunt is een ander verhaal. Persoonsgebonden dus.
                    Oké daar heb je gelijk in en ook barbrother heeft gelijk.
                    Maar als hij een crashdieet bedoelt dan raak je wel spiermassa kwijt. Maar ik bedoelde gewoon onder de 500, foutje dus.

Comment

Crash dieten werken, maar het is meer voor de vrouwtjes. Aangezien we teveel waarde hechten aan spiermassa, en dit ook nodig hebben om vet te verbranden. Dames komen er mooi mee weg, aangezien alles slank mag zijn voor hun.

Comment

Crash dieten werken, maar het is meer voor de vrouwtjes. Aangezien we teveel waarde hechten aan spiermassa, en dit ook nodig hebben om vet te verbranden. Dames komen er mooi mee weg, aangezien alles slank mag zijn voor hun.
                        Dear Mr. President: vrouwtjes? Als in vrouwen die hier op bodynet zitten? Zeker een foutje.

Comment

Edit:

Crash dieten werken, maar het is meer voor vrouwen. Op moment dat je bezig bent met bodybuilding, hecht je juist waarde aan spiermassa dus is crashen niet echt een optie. Vrouwen doen vaker aan crashen, en hechten ook niet zoveel waarde aan spiermassa. Alles mag slank zijn volgens hun.

Sorry voor de typfouten.

Comment

Edit:

Crash dieten werken, maar het is meer voor vrouwen. Op moment dat je bezig bent met bodybuilding, hecht je juist waarde aan spiermassa dus is crashen niet echt een optie. Vrouwen doen vaker aan crashen, en hechten ook niet zoveel waarde aan spiermassa. Alles mag slank zijn volgens hun.

Sorry voor de typfouten.
                            Aha je begrijpt best wat ik bedoel maar je bent wat koppig. Lekker hoor. Of ik ben stiekem toch gewoon een man.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                              Aha je begrijpt best wat ik bedoel maar je bent wat koppig. Lekker hoor. Of ik ben stiekem toch gewoon een man.
                              Niet koppig, als je leest spreek ik in het algemeen. De meerderheid van de vrouwen doet niet aan bodybuilding. Dat je toevallig een vrouw bent en hier op het forum zit, is wat anders.

Comment

Niet koppig, als je leest spreek ik in het algemeen. De meerderheid van de vrouwen doet niet aan bodybuilding. Dat je toevallig een vrouw bent en hier op het forum zit, is wat anders.
                                Je schrijft nergens 'de meerderheid van de vrouwen die niet aan bb doet'. Het is gewoon één grote hoop: vrouwen. De meerderheid van de mannen doet ook niet aan bb... maar dat is ineens één categorie: 'we'. Enige nuance zou je sieren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X