Originally posted by Lauwchen
View Post
vetreserves aanspreken
Collapse
X
-
Originally posted by promo 2007 View Postje moet gewoon een tijdje veel minder callorien nemen.je lichaam gaat dan als eerst je vet verbranden voor energie.als het vet bijna op is,gaat ie verder met je spieren af te breken.gewoon 2 maanden weinig eten en goed trainen ben je je vet zomaar kwijt.
Comment
-
Originally posted by promo 2007 View Postje moet gewoon een tijdje veel minder callorien nemen.je lichaam gaat dan als eerst je vet verbranden voor energie.als het vet bijna op is,gaat ie verder met je spieren af te breken.gewoon 2 maanden weinig eten en goed trainen ben je je vet zomaar kwijt.
Afvallen of cutten is maximaal 500 kcal onder onderhoud eten.
Bedoel je dat je nog minder moet eten: wel bye bye spieren.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
-
-
Originally posted by axel1994 View Posthoezo? En heb je het over cutten of de bye bye spieren?
als je bijvoorbeeld de hele dag chocola eet maar wel 500 kcal onder je behoefte zit denk ik niet dat je er wat aan hebt
Comment
-
Originally posted by axel1994 View Posthoezo? En heb je het over cutten of de bye bye spieren?
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostCutten. Als je 500 of meer onder onderhoudsniveau gaat, betekend dat nog niet dat je standaard spiermassa verliest '' bye bye ''. Dat bedoel ik met, dat uit de praktijk anderen verhalen komen. Ik kan prima cutten op 2000, zonder dat ik spiermassa verlies, maar of jij dit ook kunt is een ander verhaal. Persoonsgebonden dus.
Maar als hij een crashdieet bedoelt dan raak je wel spiermassa kwijt. Maar ik bedoelde gewoon onder de 500, foutje dus.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostCrash dieten werken, maar het is meer voor de vrouwtjes. Aangezien we teveel waarde hechten aan spiermassa, en dit ook nodig hebben om vet te verbranden. Dames komen er mooi mee weg, aangezien alles slank mag zijn voor hun.
Comment
-
Edit:
Crash dieten werken, maar het is meer voor vrouwen. Op moment dat je bezig bent met bodybuilding, hecht je juist waarde aan spiermassa dus is crashen niet echt een optie. Vrouwen doen vaker aan crashen, en hechten ook niet zoveel waarde aan spiermassa. Alles mag slank zijn volgens hun.
Sorry voor de typfouten.
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostEdit:
Crash dieten werken, maar het is meer voor vrouwen. Op moment dat je bezig bent met bodybuilding, hecht je juist waarde aan spiermassa dus is crashen niet echt een optie. Vrouwen doen vaker aan crashen, en hechten ook niet zoveel waarde aan spiermassa. Alles mag slank zijn volgens hun.
Sorry voor de typfouten.
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostAha je begrijpt best wat ik bedoel maar je bent wat koppig. Lekker hoor. Of ik ben stiekem toch gewoon een man.
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostNiet koppig, als je leest spreek ik in het algemeen. De meerderheid van de vrouwen doet niet aan bodybuilding. Dat je toevallig een vrouw bent en hier op het forum zit, is wat anders.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...55 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment