Originally posted by BarBrother
View Post
vetreserves aanspreken
Collapse
X
-
Originally posted by Pallas View PostJe schrijft nergens 'de meerderheid van de vrouwen die niet aan bb doet'. Het is gewoon één grote hoop: vrouwen. De meerderheid van de mannen doet ook niet aan bb... maar dat is ineens één categorie: 'we'. Enige nuance zou je sieren.
Comment
-
Vetten die je eet worden zelden verwerkt tot lichaamsvet, dat is een mythe, tenzij het verzadigde vetten zijn die je vooral in dierlijke producten vind. Wat wel snel wordt verwerkt tot vetten zijn koolhydraten, vermijd zo veel mogelijk koolhydraten en eet vetvrije vlees, zoals: kip/koe/kalkoen... voor de eiwitten.
Vette vis is ook zeer goed, bevat omega3 en andere belangrijke voedingswaarden, van dat vet wordt je niet dik en het bevat ook behoorlijk veel eiwitten. Haal je vetten uit bv: olijfolie of avocado (of vette vis)
Ik zou je koolhydraten beperken tot zo'n 50 gram/dag maximum, als je geen suiker in je bloed hebt gaat je lichaam overstappen naar het verbranden van vet, zorg ervoor dat je genoeg eiwitten binnen krijgt om het verlies van spieren te voorkomen. Vergeet ook niet elke 3 uur te eten, zo hou je je metabolisme op peil en drink genoeg water.
Kortom: Weinig koolhydraten, veel eiwitten, genoeg onverzadigde vetten.
Comment
-
Originally posted by Oink View PostVetten die je eet worden zelden verwerkt tot lichaamsvet, dat is een mythe, tenzij het verzadigde vetten zijn die je vooral in dierlijke producten vind. Wat wel snel wordt verwerkt tot vetten zijn koolhydraten, vermijd zo veel mogelijk koolhydraten en eet vetvrije vlees, zoals: kip/koe/kalkoen... voor de eiwitten.
Vette vis is ook zeer goed, bevat omega3 en andere belangrijke voedingswaarden, van dat vet wordt je niet dik en het bevat ook behoorlijk veel eiwitten. Haal je vetten uit bv: olijfolie of avocado (of vette vis)
Ik zou je koolhydraten beperken tot zo'n 50 gram/dag maximum, als je geen suiker in je bloed hebt gaat je lichaam overstappen naar het verbranden van vet, zorg ervoor dat je genoeg eiwitten binnen krijgt om het verlies van spieren te voorkomen. Vergeet ook niet elke 3 uur te eten, zo hou je je metabolisme op peil en drink genoeg water.
Kortom: Weinig koolhydraten, veel eiwitten, genoeg onverzadigde vetten.
Comment
-
Originally posted by Oink View PostKan gelijktijdig gebeuren als je niet genoeg eiwitten binnen neemt. Dit gebeurt vaak bij het beoefenen van HIT-cardio.
Comment
-
Originally posted by Oink View PostIk zou je koolhydraten beperken tot zo'n 50 gram/dag maximum, als je geen suiker in je bloed hebt gaat je lichaam overstappen naar het verbranden van vet, zorg ervoor dat je genoeg eiwitten binnen krijgt om het verlies van spieren te voorkomen.
Kan zijn dat ik me vergis maar ik vind 50 wel heel radicaal.Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Verlichting is houden van jezelf!!!
Comment
-
50 koolhydraten is voor mij niet haalbaar, maar 150 kan ik proberen. Ik eet namelijk dagelijks havermout, en max 3 sneetjes (Biaform) brood per dag en als tussendoortje meestal 2 Wasa crackers.
Bij het avondeten wissel ik af met zilvervliesrijst, volkoren pasta, quinoa, eiernoodles, mie of aardappelen.. deze zal ik maar minderen of zelfs schrappen?
Daarbij eet ik heel graag fruit, soms tot 5-6 stukken per dag. Dat wordt ook moeilijk..
Comment
-
Koolhydraten zijn suikers, deze zorgen voor opslag van vet wanneer er teveel van is. Je kunt je lichaam ook laten werken op vet en eiwitten. Enigste wat hiervoor nodig is, is de voeding omgooien. Dus eiwitten 3g per vvm - koolhydraten zo laag mogelijk houden, de koolhydraten die je hebt ui kwark halen - de vetten haal je uit goede vetten zoals: eigeel/olijfolie/kokosolie/roomboter/dieetolie/vette vis etc. Probeer hier gewoon wat mee te spelen, als je goed gaat op 50 carbs prima maar als je wat zwak voelt gooi ze met 20 omhoog.
Snap ook niet de reactie's hierboven, dat komt denk ik toch door ontwetendheid. Low carb is ideaal om vvm massa aan te zetten. Je kunt ermee cutten maar ook bulken. Als je wat meer research doet waar low carb / atkins vandaan komt zou je er heel anders overna denken.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postimo is laag in koolhydraten helemaal niet nodig. Gewoon meer verbranden dan dat er binnen komt, zo easy is het. Bij 12-8% zou ik een iets radicalere methode gebruiken als low carb.
Comment
-
Originally posted by spaake View PostIk denk dat dit heel ongezond is en dat je dan verbranden gaat doordat je je lichaam in een ongezond, levensbedreigend terrein brengt. Natuurljik pas levensbedreigend wanneer je dit een aantal dagen doet. Maar ik zou toch nooit iemand minder dan 100 koolh. laten eten. Zelfs 150 koolh. vind ik nog weinig. Men kan ook meer koolh. eten en deze uit groeten, 2 - 3 stukken fruit en volkorenproducten halen.
Kan zijn dat ik me vergis maar ik vind 50 wel heel radicaal.
Comment
-
Originally posted by Oink View PostHet is bewezen dat het menselijke lichaam geen behoefte heeft aan koolhydraten, en meestal als mensen gaan cutten, eten ze 50-70 gram koolhydraten/dag of zelfs minderYes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Verlichting is houden van jezelf!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...30 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment