Hallo,
Ik ben 16 jaar en ben zelf erg nieuw in fitness, ik heb jaren lang gekickbokst alleen vind ik het jammer dat mijn spieren niet goed zichtbaar zijn, daarom wil ik binnenkort gaan beginnen met droogtrainen. Na het lezen van alle stickies ben ik tot een voedingsschema gekomen waarvan ik zelf denk dat het er best goed uitziet (voor een beginner). Met kickboks heb ik uiteraard al tijden aan voedingsschemas gezeten alleen werden die voor mij opgesteld en zagen er best wel anders uit. Ik wil naast mn cardio ook nog graag KT en heb voor mezelf ingeplant om 3 dagen in de week na KT cardio te gaan doen (max 20 minuten) natuurlijk ga ik dit opbouwen.
Ik heb een aantal vragen over mijn voedingsschema en ik zou het erg op prijs stellen als iemand het kan beoordelen.
1e maaltijd:
Glas melk 300ml 9,6 ew 14,7 KH 0,3 vetten
2 sneetjes brood 70 gram 3,99 ew 28 KH 1,96 vetten
Kipfilet 40 gram 8 ew 0 KH 0,8 vetten
2e maaltijd:
Eieren (gekookt) 2 stuks 14 ew 0 KH 10 vetten
3e maaltijd:
4de maaltijd:
2 stuks bananen 2 ew 60 KH 0 vetten
5de maaltijd:
Meestal wat de pot schaft (Aardappelen, Zilvervlies rijst)
Aardappelen 300 gram 7,8 ew 55,8 KH 0 vetten
Groente 200 gram 4 ew 6 KH 0 vetten
6de maaltijd:
Kwark 500ml 55,5 ew 16 KH 57 vetten
Totale Kcal: 2205
Eiwitten/kilogram lichaamsgewicht: 1,38
Ik weet dat er nog ergens een shake tussen moet maar ik weet niet waar ik die zou moeten plaatsen, ook denk ik dat ik misschien de bananen meer moet verdelen het kipfilet als beleg is gewoon een van de opties, zelf vind ik tonijn ook erg lekker op brood en eigenlijk elke ham. De eiwitten zijn iets te weinig maar daar zou dan nog zo'n shake bij moeten.
Alles is welkom tips, kritiek, elke feedback is goed om te krijgen
Ik ben 16 jaar en ben zelf erg nieuw in fitness, ik heb jaren lang gekickbokst alleen vind ik het jammer dat mijn spieren niet goed zichtbaar zijn, daarom wil ik binnenkort gaan beginnen met droogtrainen. Na het lezen van alle stickies ben ik tot een voedingsschema gekomen waarvan ik zelf denk dat het er best goed uitziet (voor een beginner). Met kickboks heb ik uiteraard al tijden aan voedingsschemas gezeten alleen werden die voor mij opgesteld en zagen er best wel anders uit. Ik wil naast mn cardio ook nog graag KT en heb voor mezelf ingeplant om 3 dagen in de week na KT cardio te gaan doen (max 20 minuten) natuurlijk ga ik dit opbouwen.
Ik heb een aantal vragen over mijn voedingsschema en ik zou het erg op prijs stellen als iemand het kan beoordelen.
1e maaltijd:
Glas melk 300ml 9,6 ew 14,7 KH 0,3 vetten
2e maaltijd:
Eieren (gekookt) 2 stuks 14 ew 0 KH 10 vetten
3e maaltijd:
4de maaltijd:
2 stuks bananen 2 ew 60 KH 0 vetten
5de maaltijd:
Meestal wat de pot schaft (Aardappelen, Zilvervlies rijst)
Aardappelen 300 gram 7,8 ew 55,8 KH 0 vetten
Groente 200 gram 4 ew 6 KH 0 vetten
6de maaltijd:
Kwark 500ml 55,5 ew 16 KH 57 vetten
Totale Kcal: 2205
Eiwitten/kilogram lichaamsgewicht: 1,38
Ik weet dat er nog ergens een shake tussen moet maar ik weet niet waar ik die zou moeten plaatsen, ook denk ik dat ik misschien de bananen meer moet verdelen het kipfilet als beleg is gewoon een van de opties, zelf vind ik tonijn ook erg lekker op brood en eigenlijk elke ham. De eiwitten zijn iets te weinig maar daar zou dan nog zo'n shake bij moeten.
Alles is welkom tips, kritiek, elke feedback is goed om te krijgen
Comment