Originally posted by dynobet
View Post
Stagnatie, normaal of schema vernieuwen
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostEn toen sloeg je sarcasme ook nergens op en dat is ook gebleken. Ga nu maar lekker aan wat gewichten trekken mijn jongen, en laat anderen lekker zonder je burgelijke kijk erop het lekker op hun manier doen en zo te zien minimaal net zo succesvol. Zal wel frustrerend zijn
Knap ook dat je in je laatste 2 posts letterlijk NIKS inhoudelijks weet te melden
En natuurlijk zegt hij nergens dat je moet stoppen met alcohol, of iets in die richting. Als jij je wijntje wilt nemen moet je dat vooral doen: geniet er lekker van. Ik zou niet weten waarom niet. Op dit niveau zijn er genoeg alternatieve manieren om óók progressie te boeken.
Maar ik zou niet weten wat Tal verkeerd zegt, niet over de alcohol en niet over de mindset En kind van 12 en hem bijna als een jehova op het gebied van alcohol profileren? Tjah.... iets met een ketel die een pot verwijt dat hij zwart ziet
Originally posted by seanl94 View PostMensen veranderen. En Pescatore is naar mijn mening qua kennis er aardig op vooruit gegaan sinds zijn alcohol topic.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHij heeft wel degelijk een punt. Alcohol en progressie hebben niets met elkaar temaken. Natuurlijk kan je in veel gevallen prima progressie boeken met alcohol, maar het voegt niets toe. Zonder alcohol zal het resultaat sneller in je voordeel zijn.
En natuurlijk zegt hij nergens dat je moet stoppen met alcohol, of iets in die richting. Als jij je wijntje wilt nemen moet je dat vooral doen: geniet er lekker van. Ik zou niet weten waarom niet. Op dit niveau zijn er genoeg alternatieve manieren om óók progressie te boeken.
Maar ik zou niet weten wat Tal verkeerd zegt, niet over de alcohol en niet over de mindset En kind van 12 en hem bijna als een jehova op het gebied van alcohol profileren? Tjah.... iets met een ketel die een pot verwijt dat hij zwart ziet
Hij weet goed de algemene mening van het forum te vertalen, dat is wat anders. Er is niets mis mee, maar het is niet hetzelfde.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHij weet goed de algemene mening van het forum te vertalen, dat is wat anders. Er is niets mis mee, maar het is niet hetzelfde.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostAlcohol is ook geen voeding. En verder heeft denk ik meer met je mindset te maken. Jij deed dit toch gwn om te sporten en verderest niks? Toen ik zei dat je niet teveel moest verwachten en dat op een dag je progessie stopte en het langzamer gaat. Toen was jij diegene zei ja maar ik kan gewoon drinken als ik dat lekker vind, ik zal het toch niet erg vinden als de resultaten minder zijn omdat ik gewoon ''normaal'' wil leven.
Dus grappig...paar maanden later.
Dan moet men idd niet zeiken want je kiest er zelf voor
Morgen weer trainen Halal??"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostHey,
Ik ben sinds midden juni bezig met cutten. Ik hou mijn resultaten redelijk goed bij en ben van 27/28% midden juni tot zo'n 18% nu gezakt.
Alle bruikbare tips zijn welkom!
Dus neem het aan, als je progressie wilt drink je geen alcohol voorlopig, tis vaak leuk dat mensen dan Arnold lieten zien in een filmpje waar hij blowt of wijn drinkt, ten eerste was Arnold een fenomeen en op zijn top dat ie dat deed, en zowiezo moeten we nu allemaal beter weten want de oldskool methode is toch allang achterhaald?"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostZit hier een exacte theorie achter of is het meer onderhoud een weekje en dan een weekje net erboven als std manier om je metabolisme te spiken? En dien ik dit met vaste regelmaat te doen?
hoe vaak je dit doet is afhankelijk van een reeks factoren. maar moet je vooral zelf goed aanvoelen.
sommigen doen 8 weken cutten, 2 weken opbouwen/onderhoud, repeat.
sommigen doen 6 of zelfs weken cutten, 1 week opbouwen/onderhoud, repeat. je kan ook 5 dagen cutten, 2 dagen rond onderhoud, repeat (refeeds. zie sticky).
hoe lager je vet%, hoe vaker ik zou refeeden tijdens het cutten.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHij heeft wel degelijk een punt. Alcohol en progressie hebben niets met elkaar temaken. Natuurlijk kan je in veel gevallen prima progressie boeken met alcohol, maar het voegt niets toe. Zonder alcohol zal het resultaat sneller in je voordeel zijn.
Maar ik zou niet weten wat Tal verkeerd zegt, niet over de alcohol en niet over de mindset En kind van 12 en hem bijna als een jehova op het gebied van alcohol profileren? Tjah.... iets met een ketel die een pot verwijt dat hij zwart ziet"You are what you eat..."
Comment
-
-
Originally posted by dynobet View Posthigh carb en niet zo hoog in vetten omwille van het hormoon verhaal en effect op de stofwisseling. de rest wat je schreef klopt idd.
hoe vaak je dit doet is afhankelijk van een reeks factoren. maar moet je vooral zelf goed aanvoelen.
sommigen doen 6 of zelfs weken cutten, 1 week opbouwen/onderhoud, repeat. je kan ook 5 dagen cutten, 2 dagen rond onderhoud, repeat (refeeds. zie sticky).
hoe lager je vet%, hoe vaker ik zou refeeden tijdens het cutten.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostAah daar is Robbie toch. Gelukkig ben ik niet met een wedstrijd bezig en weet jij er natuurlijk alles van. O ja, jullie ziiten in dezelfde sportschool, wat lief
Maar goed, je had een grote mond dat alc geen kwaad kan?Met 18% val je nu stil, tsja dat is lullig, maar je zal er vast uitkomen want je weet toch alles over afvallen volgens je andere topicje?"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by dynobet View Posthigh carb en niet zo hoog in vetten omwille van het hormoon verhaal en effect op de stofwisseling. de rest wat je schreef klopt idd.
hoe lager je vet%, hoe vaker ik zou refeeden tijdens het cutten.
En vertel eens, wie zijn die sommigen?"You are what you eat..."
Comment
-
Nee hoor, ik probeer gewoon mensen te helpen, dat jij het negatief belicht is jouw zaak niet de mijne. Daarnaast sta ik niet stil en drink ik niks tot nauwelijks. Maar goed zoals als ik al zei, jij kan dat allemaal prima beoordelen natuurlijk. Tevens heb ik nooit gezegd dat het geen kwaad kan, maar vroeg me af in welke mate. Dat eigen waarheden creëren zit er wel flink ingebakken daar zeg. Zullen leuke gesprekken zijn Nu optieften graag, dat irrelevante gespam is wel leuk geweest, niet?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostNee hoor, ik probeer gewoon mensen te helpen, dat jij het negatief belicht is jouw zaak niet de mijne. Daarnaast sta ik niet stil en drink ik niks tot nauwelijks. Maar goed zoals als ik al zei, jij kan dat allemaal prima beoordelen natuurlijk. Tevens heb ik nooit gezegd dat het geen kwaad kan, maar vroeg me af in welke mate. Dat eigen waarheden creëren zit er wel flink ingebakken daar zeg. Zullen leuke gesprekken zijn Nu optieften graag, dat irrelevante gespam is wel leuk geweest nu
Optieften?Ik spam niet, ik zeg hooguit dingen die je niet wilt weten
Neem anders een biertje, daar word je rustig van."You are what you eat..."
Comment
-
Ik zit prima in mijn vel hoor, het is echter volledig nutteloos je te verdedigen tegen feiten die door anderen uit hun duim worden gezogen. Dus irrelevant en nutteloos.
En ga nou in godsnaam niet de doe kalm - je bent gefrustreerd kaart spelen. Ik vind het heel lief dat je op hoge poten je vriendjes komt verdedigen tegen die stommerik die niks weet van jouw kleine wereldje waar je enorm trots op bent. Zou wat zijn als je na zoveel jaren er nog geen verstand van had, maar dat terzijde. Betrek mij echter niet in je zelfbeschermende narcistische houding, ik steek anders in elkaar. Je kunt ook gewoon normaal doen namelijk...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment