Stagnatie, normaal of schema vernieuwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    hey ik heb lope zuipe deze vakantie en ben 6 kilo afgevallen! dus pescatore heeft gelijk
    Ja dat is omdat je hebt LOPEN zuipen, je moet het ook zittend doen, dan had je niks verbruikt?zucht......
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Echt hoor, nog krijg je het voor mekaar om het over sex te hebben!zucht......

20% ?op die foto lijk je een stuk droger, of zat je toen nog aan de alcohol?
      Ik drink als 2 jaar niet meer word zo zo aso en onbeschoft van

Ja maar die foto neem ik zo wie niet al te serieus

Ik train nu nu puur voor de fun voeding is bijzaak.

Vind sommige dingen gewoon leuker in het leven

Comment

American Pie Reunion trailer - YouTube

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
          Dat is dus geen cutten maar gewoon beetje afvallen, dat kan iedereen, 28% is namelijk enorm veel, echt veel, als je dan naar 18% gaat is dat nog steeds veel te hoog, cutten doe je vanaf 10%
          Tja, einde topic.

Behalve als luc nog meer lekkere negerbilletjes post
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
            Tja, einde topic.
            Ja erg fijn
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Gewoon je stofwisseling opnieuw aanjagen, vet verliezen heeft amper met je trainingsschema te maken.. hoogstens hoeveel kg spiermassa je per kg vet kwijtraakt..

Comment

Originally posted by aktito View Post
                Gewoon je stofwisseling opnieuw aanjagen, vet verliezen heeft amper met je trainingsschema te maken.. hoogstens hoeveel kg spiermassa je per kg vet kwijtraakt..
                Ja heb een schematje proberen te knutselen om te carbcyclen weet niet zeker of t in orde is though. Ga nu eerst 2 weken op/iets boven onderhoud eten
                Attached Files
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Geen idee naar je stats maar ziet eruit alsof je hier prima vet op zou kunnen verliezen , probeer 2 weken lang dubbele aantal gram kh te eten daarna kh te laten zakken tot 150 gram, en droogtrainen in cycles van 8 weken vetverlies 2 weken dubbele kh, elke zondag/andere willekeurige dag v/d week 100 gram extra kh.
                  Je hebt waarschijnlijk issues je stofwisseling op gang te houden gezien je hoge vet% in het verleden, voeg een 2e portie groenten toe bij je avondeten.

Comment

Waarom moet de stofwisseling ineens een oppeper nodig? met 18% vet kan je nog genoeg vet verliezen zonder spierverlies. Gewoon genoeg blijven eten zoals je nu doet. Verhoog je trainingsintensiteit anders, dan verbrand je wat meer.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                      Waarom moet de stofwisseling ineens een oppeper nodig? met 18% vet kan je nog genoeg vet verliezen zonder spierverlies. Gewoon genoeg blijven eten zoals je nu doet. Verhoog je trainingsintensiteit anders, dan verbrand je wat meer.
                      ook de stofwisseling van iemand met 40% vet stagneert na een aantal weken van continue deficit dus echt een ultiem non-sense argument dit

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                        ook de stofwisseling van iemand met 40% vet stagneert na een aantal weken van continue deficit dus echt een ultiem non-sense argument dit
                        Je stofwisseling stagneert niet zomaar wanneer je een beetje minder eet? Zeker niet zolang je krachttraining doet en regelmatig eet.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                          Je stofwisseling stagneert niet zomaar wanneer je een beetje minder eet? Zeker niet zolang je krachttraining doet en regelmatig eet.
                          okee dus je stofwisseling blijft gelijk als je gedurende een lange periode onder onderhoud eet ? En krachttraining jaagt die stofwisseling vreselijk aan ?
                          Goeie..

Comment

• Dat zegt hij niet,..lezen is moeilijk!
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                              okee dus je stofwisseling blijft gelijk als je gedurende een lange periode onder onderhoud eet ? En krachttraining jaagt die stofwisseling vreselijk aan ?
                              Goeie..
                              Dat zeg ik indd niet, en je sarcastische toon laat je maar buiten.

Hij is nu op 18% waarom zou je in hemelsnaam meer eten? Je wilt je vet verlagen toch? Tenzij je mij gaat vertellen dat hij zo weinig gegeten hebt dat zijn stofwisseling op zon grootje ligt. Door puur hetzelfde te eten en de trainingsintensiteit hoger te leggen(hogere hartslag, hogere verbranding). De fout die hijzelf al gemaakt heeft is door al veel cardio te doen waardoor hij dat niet eens meer als tool kan gebruiken, dus als hij bij de 10/12% zit gaat het heeel erg moeilijk voor hem worden.

Comment

• Dat is ook de rede dat ik hem aanraad om nu 2 weken op/ net boven onderhoud te eten, het verhaal wat hij aangeeft schetst een persoon die een stofwisseling bezit die lastig 'op gang' blijft (dit kan komen door zijn vroegere eetgedrag) op het moment dat hij laag in cal gaat zitten, normaal wordt zo'n persoon een 8 weken op 2 weken af schema geadviseerd met elke week 1 dag op onderhoud, hierdoor zal hij iets minder snel vet verliezen maar niet stagneren.
                                Dit is althans wat ze mij in wageningen leren.
                                Daarnaast ben ik het overigens met je eens dat langeduur-cardio boven de 12% zinloos is (dwz 400 extra deficit op voeding staat gelijk aan 400 kcal verbranden met cardio) tenzij je het voor behoud/verbetering van algehele vitaliteit/conditie beoefend.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X