Stagnatie, normaal of schema vernieuwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit doet me zooooo aan die ene dikke zeug denken. Wat was haar naam toch ook alweer? Tonnetje rond, pas een paar maand aan het sporten, maar ging ondertussen wel atleten advies geven
    Originally posted by pescatore View Post
    Je kunt ook gewoon normaal doen namelijk...

Nee hoor, ik probeer gewoon mensen te helpen,
    En Rob doet het. Mensen die kampen met overgewicht, sporters binnen deze sport en diverse andere sporten op erg hoog niveau: bij Rob behalen ze meer succes dan voor mogelijk gehouden werd. En dan niet alleen succes binnen de sport,... in veel gevallen een betere gezondheid en zichzelf lekkerder voelen.
    Nou, doe hem dat maar eens na

dat jij het negatief belicht is jouw zaak niet de mijne.
    Hoe kan je dat nu zeggen, als je mensen wil helpen? Juist als je het niet voor je eigen ego zou doen, maar voor anderen, dan is het toch meer dan alleen 'jouw probleem'?

Nu optieften graag, dat irrelevante gespam is wel leuk geweest, niet?
    Je had er een hele mooie inhoudelijke discussie met hem van kunnen maken, die voor meerdere mensen leerzaam is. Is best zonde, want door bepaalde reacties druk jij je eigen topic een andere richting in.
    Kijk, ik vind dat geen probleem hoor, ik vind het wel vermakelijk Maar je topic is wel weer een bevestiging van de rode draad waar Tal op de eerste pagina al viel.
    Maargoed, ook ik zal optiefen, want dit gaat toch niet meer inhoudelijk interessant worden. Best jammer, zeker van iemand die mensen wil helpen
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Robbie, je schoothondje staat in mijn tuin te blaffen, haal het weg aub...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Dit doet me zooooo aan die ene dikke zeug denken. Wat was haar naam toch ook alweer? Tonnetje rond, pas een paar maand aan het sporten, maar ging ondertussen wel atleten advies geven

En Rob doet het. Mensen die kampen met overgewicht, sporters binnen deze sport en diverse andere sporten op erg hoog niveau: bij Rob behalen ze meer succes dan voor mogelijk gehouden werd. En dan niet alleen succes binnen de sport,... in veel gevallen een betere gezondheid en zichzelf lekkerder voelen.
        Nou, doe hem dat maar eens na

Hoe kan je dat nu zeggen, als je mensen wil helpen? Juist als je het niet voor je eigen ego zou doen, maar voor anderen, dan is het toch meer dan alleen 'jouw probleem'?

Je had er een hele mooie inhoudelijke discussie met hem van kunnen maken, die voor meerdere mensen leerzaam is. Is best zonde, want door bepaalde reacties druk jij je eigen topic een andere richting in.
        Kijk, ik vind dat geen probleem hoor, ik vind het wel vermakelijk Maar je topic is wel weer een bevestiging van de rode draad waar Tal op de eerste pagina al viel.
        Maargoed, ook ik zal optiefen, want dit gaat toch niet meer inhoudelijk interessant worden. Best jammer, zeker van iemand die mensen wil helpen
        Je kunt de Patriciaaa's van deze wereld wat betreft dit soort gedrag op een hoop gooien. Het is een kwaaltje dat veel voorkomt in operationeel management. Als ik er geld op zou moeten zetten denk ik ook dat je in die richting werkzaam bent, storemanager of leiding over een kleine afdeling.

Het principe is heel simpel: je neemt een stelling in door feiten die variabel of subjectief zijn en waar je geen kennis van hebt, in dit geval mijn drankgebruik, niveau en kennis (zaken waar ik nooit hoog van de toren over zal blazen), en gaat daar je kleine betoog op staven. Even daargelaten of je wel- of geen gelijk hebt is een opvallend detail is bij jou en je mede-Patriciaaa's dat de teller altijd negatief uitslaat bij deze aannames. Deze manier van discussieren en je met zaken bemoeien werkt in je dagelijkse omgeving fantastisch omdat je dit meestal toepast bij mensen die niet het vermogen hebben kritisch te kijken naar stellingen.

Dit duidt meestal op een gevoel van underachievement dat gecompenseerd dient te worden door jezelf omhoog te trekken ten koste van anderen. Zo vul je dit gaatje dagelijks. Ik denk ook dat dit de reden is dat je wss moeite hebt met het onderhouden van een leuke relatie (oops wat zeg ik nou) Maar ook waarom je nieuwe mensen op dit forum die duidelijk geen kennis whatsoever hebben als stront behandeld. M.a.w. u definitaly mad, alleen op de verkeerde personen

Comment

Ik heb geen schoothondje, het is een Boxer wat ik heb, en dat is geen het maar een hij, een dier noem je geen het, overigens is hij veel droger, zelfs me hond hou ik aan een goed en gezond dieet, is bijna 13 jaar en iedereen denkt dat ie nog 6 jaar is
          Overigens dronk ie weleens een biertje maar dat meer voor de show

Lachen toch, een Boxertje dat Boxer bier drinkt
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Nee, non-profit sector. Die hoop waar bomenknuffelaars en geitenwollensokken onder vallen, daar werk ik in
            He, dat kan niet he?
            Dn is het nog altijd een Mastino. Of een ander ras wat keihard kwijlt als het Rob ziet

Pescatore, honneponnetje... Het was me een waar genoegen, het was weer erg vermakelijk Maar ik ga nu echt even trainen. Fijne dag nog, lieve poeliewoepsie van me
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Nee, non-profit sector. Die hoop waar bomenknuffelaars en geitenwollensokken onder vallen, daar werk ik in
              He, dat kan niet he?
              Dn is het nog altijd een Mastino. Of een ander ras wat keihard kwijlt als het Rob ziet
              Dacht dat jij wegging?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                Ik heb geen schoothondje, het is een Boxer wat ik heb, en dat is geen het maar een hij, een dier noem je geen het, overigens is hij veel droger, zelfs me hond hou ik aan een goed en gezond dieet, is bijna 13 jaar en iedereen denkt dat ie nog 6 jaar is
                Overigens dronk ie weleens een biertje maar dat meer voor de show

Lachen toch, een Boxertje dat Boxer bier drinkt
                Probeer geen taal te verbeteren die correct is. Beetje sneu, niet? Bier in kleine doseringen is best goed voor schoothondjes heb ik begrepen...

Comment

Ik ga ook even trainen, als ik dat nu kan na dit lachwekkende vertoon hahaha, iemand die op 18% staat en voedingsadvies geeft??Welcome To Facebook
                  <---------------- Proost piscatore

Comment

Zo bn begint weer leuk te worden :d

Comment

Santé!

Comment

Probeer geen taal te verbeteren die correct is. Beetje sneu, niet? Bier in kleine doseringen is best goed voor schoothondjes heb ik begrepen...
                        Ik en taal corrigeren hahaha ik die voor taal een onvoldoende had, maar goed, hondenkennis heb je dus ook al niet.

Dan heb je dat fout begrepen, bier is niet goed voor dieren.

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                          Zo bn begint weer leuk te worden :d
                          Als jij je maar gedraagt brada

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Als jij je maar gedraagt brada

hihi altijd

Maar ik snap een ding niet wat bedoel je met mensen helpen?:O

Ik vind het zo gangbang achtig klinken:O

Zeker als je op 18% pater dikkie zit ik zit zelf op 20% :d

Comment

hey ik heb lope zuipe deze vakantie en ben 6 kilo afgevallen! dus pescatore heeft gelijk
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                                hihi altijd

Maar ik snap een ding niet wat bedoel je met mensen helpen?:O

Ik vind het zo gangbang achtig klinken:O

Zeker als je op 18% pater dikkie zit ik zit zelf op 20% :d
                                Echt hoor, nog krijg je het voor mekaar om het over sex te hebben!zucht......

20% ?op die foto lijk je een stuk droger, of zat je toen nog aan de alcohol?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X