Dit doet me zooooo aan die ene dikke zeug denken. Wat was haar naam toch ook alweer? Tonnetje rond, pas een paar maand aan het sporten, maar ging ondertussen wel atleten advies geven
En Rob doet het. Mensen die kampen met overgewicht, sporters binnen deze sport en diverse andere sporten op erg hoog niveau: bij Rob behalen ze meer succes dan voor mogelijk gehouden werd. En dan niet alleen succes binnen de sport,... in veel gevallen een betere gezondheid en zichzelf lekkerder voelen.
Nou, doe hem dat maar eens na
Hoe kan je dat nu zeggen, als je mensen wil helpen? Juist als je het niet voor je eigen ego zou doen, maar voor anderen, dan is het toch meer dan alleen 'jouw probleem'?
Je had er een hele mooie inhoudelijke discussie met hem van kunnen maken, die voor meerdere mensen leerzaam is. Is best zonde, want door bepaalde reacties druk jij je eigen topic een andere richting in.
Kijk, ik vind dat geen probleem hoor, ik vind het wel vermakelijk Maar je topic is wel weer een bevestiging van de rode draad waar Tal op de eerste pagina al viel.
Maargoed, ook ik zal optiefen, want dit gaat toch niet meer inhoudelijk interessant worden. Best jammer, zeker van iemand die mensen wil helpen
Originally posted by pescatore
View Post
Originally posted by pescatore
View Post
Nou, doe hem dat maar eens na
dat jij het negatief belicht is jouw zaak niet de mijne.
Nu optieften graag, dat irrelevante gespam is wel leuk geweest, niet?
Kijk, ik vind dat geen probleem hoor, ik vind het wel vermakelijk Maar je topic is wel weer een bevestiging van de rode draad waar Tal op de eerste pagina al viel.
Maargoed, ook ik zal optiefen, want dit gaat toch niet meer inhoudelijk interessant worden. Best jammer, zeker van iemand die mensen wil helpen
Comment