Stagnatie, normaal of schema vernieuwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post

tijdens mijn eigen proces van 35% vet naar een 7-8% vet, heb ik erg veel geleerd over cutten en manieren om dit te doen. Ik heb er in die cutperiode altijd voor gezorgd, dat ik qua kennis altijd net een stapje voor was. ik was extreem gedreven en constant probeerde ik te innoveren en erbij te leren. mede hierdoor heb ik qua vetverlies nooit op een plateau gezeten.
    Dit probeer ik ook zo aan te pakken wat dat betreft lijk je het ideale voorbeeld van hoe ik denk dit te doen. Vandaar dat ik ook niet te lang wilde wachten met aanpassingen, logica dicteerde min of meer dat ik moest ingrijpen. Flitste gisteren nog door me heen ik pm Dyno en betaal die beste man wel voor een schema. Maar ik kan dit zelf ook bedacht ik me, hoe lastig kan het zijn. Bovendien leerzaam zelf wat te knutselen.

Bedankt weer voor je hulp iig en ook de anderen natuurlijk, ik probeer veel zelf uit te zoeken maar zo'n kleine aanpassing aan mijn KEV-waardes zoals in een vorige post is voor mij goud waard net als kleine tips over opties en richting van Sean en Inferno. Wat is het verschil tussen de waardes die ik voorstelde en jouw aanpassing btw?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Vorige week had ik een klein onderonsje met de trainer waarin ie zei dat ie stiekem een beetje vergeten was hoe goed ik eigenlijk kon voetballen en dat ie nu weer steeds vaker met een glimlach stond te kijken. Heb laatste jaren gewoon teveel op natuurlijk talent geteerd en zo'n tekst doet me dan echt enorm goed. Super motiverend , het is zo'n klassiek ruwe bolster type namelijk

Comment

Zal zeker niet verkeerd zijn om bij enig twijfel voeding/vooruitgang even een repost te doen of alles nog wel klopt. Mijn doel was na een periode van 6 maanden onder 15% te zitten en ik zit nu in mijn 5e maand.

Omdat ik na mijn laatste meetperiode naar mijn gevoel weinig % naar beneden was gegaan.. maar toch niet achteruit, heb voor dit laatste maandje mijn schema ongewijzigd gelaten (op een paar aanpassingen na vanwege rugklacht) en voor de grap een fatburner geprobeerd (lipo6 black).

Ben zelf wel benieuwd of het geholpen heeft ik verwacht nu eigenlijk hetzelfde of beter resultaat. Aankomende woensdag heb ik nog een meting waar ik stiekum hoop al onder de 15% te zitten. Zo niet dan ga ik weer ouderwets knutselen aan het voedingschema

Het stimulatie en motivatie van je omgeving geeft je inderdaad kracht maar at the end of the road

It's all u

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Vorige week had ik een klein onderonsje met de trainer waarin ie zei dat ie stiekem een beetje vergeten was hoe goed ik eigenlijk kon voetballen en dat ie nu weer steeds vaker met een glimlach stond te kijken. Heb laatste jaren gewoon teveel op natuurlijk talent geteerd en zo'n tekst doet me dan echt enorm goed. Super motiverend , het is zo'n klassiek ruwe bolster type namelijk
          Op welk niveau heb je gevoetbald?
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Rawis View Post
            Zal zeker niet verkeerd zijn om bij enig twijfel voeding/vooruitgang even een repost te doen of alles nog wel klopt. Mijn doel was na een periode van 6 maanden onder 15% te zitten en ik zit nu in mijn 5e maand.

Omdat ik na mijn laatste meetperiode naar mijn gevoel weinig % naar beneden was gegaan.. maar toch niet achteruit, heb voor dit laatste maandje mijn schema ongewijzigd gelaten (op een paar aanpassingen na vanwege rugklacht) en voor de grap een fatburner geprobeerd (lipo6 black).

Ben zelf wel benieuwd of het geholpen heeft ik verwacht nu eigenlijk hetzelfde of beter resultaat. Aankomende woensdag heb ik nog een meting waar ik stiekum hoop al onder de 15% te zitten. Zo niet dan ga ik weer ouderwets knutselen aan het voedingschema

Het stimulatie en motivatie van je omgeving geeft je inderdaad kracht maar at the end of the road

It's all u
            Met nieuwjaar kunnen we wel onder de 12% zitten

Originally posted by Toph View Post
            Op welk niveau heb je gevoetbald?
            Betaalde jeugd, 3e klasse, 1e en hoofdklasse. Vorig jaar tijdje eruit gelegen dat was ook de nekslag qua vetpercentage. Zit er over te denken volgend jaar wel een stapje terug te doen. Maar wss halen ze me wel over, zou niet de eerste keer zijn hahah slappe zak dat ik ben

Comment

*gaat vol goede moed aan zijn nieuwe schema knutselen*

Comment

Met nieuwjaar kunnen we wel onder de 12% zitten

Betaalde jeugd, 3e klasse, 1e en hoofdklasse. Vorig jaar tijdje eruit gelegen dat was ook de nekslag qua vetpercentage. Zit er over te denken volgend jaar wel een stapje terug te doen. Maar wss halen ze me wel over, zou niet de eerste keer zijn hahah slappe zak dat ik ben
                Welke club?
                Train hard or go hormone

Comment

Met nieuwjaar haha
                  Target volgende 6 maanden is <10%

Comment

Wat is het verschil tussen de waardes die ik voorstelde en jouw aanpassing btw?
                    Grotere schommel in kcal en carbs. Ik schommel 400 kcal en 100g kh. Jij het dubbele.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Welke club?
                      Haha wil je komen kijken? MVV, GSV28, JOS, Huizen

Comment

Originally posted by Rawis View Post
                        Met nieuwjaar haha
                        Target volgende 6 maanden is <10%
                        Ik kijk ff hoe het verloopt, ik hoef niet kníjterdroog te staan hoor dus als ik bij 12% denk dit is wat ik ongeveer wil dan kap ik met cutten. Maar ik zie mezelf ook niet te groot worden. Volgens de BN-beestachtig-is-beter-wet ben ik dan een beachboy, so be it

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          Grotere schommel in kcal en carbs. Ik schommel 400 kcal en 100g kh. Jij het dubbele.
                          Wat is daar het nadeel van aangezien dat het effect is dat je in eerste instantie bewust creërd?

Comment

Ik kijk ff hoe het verloopt, ik hoef niet kníjterdroog te staan hoor dus als ik bij 12% denk dit is wat ik ongeveer wil dan kap ik met cutten. Maar ik zie mezelf ook niet te groot worden. Volgens de BN-beestachtig-is-beter-wet ben ik dan een beachboy, so be it
                            Pff dan beginnen met bulken then start over again.
                            Maar dit keer zonder al die troep op je lichaam door ongezond eten

Comment

Ik ga wss nooit bulken in de zin van een flink kcal overschot creëren. Hoeft ook niet trouwens

Comment

Owkay, here goes... Ik ben hier op uitgekomen. Lijkt op mijn vorige schema heb alleen wat moeten schuiven met hoeveelheden. Zoiets is de bedoeling toch als ik het goed begrepen heb?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X