Stagnatie, normaal of schema vernieuwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stagnatie, normaal of schema vernieuwen

Hey,

Ik ben sinds midden juni bezig met cutten. Ik hou mijn resultaten redelijk goed bij en ben van 27/28% midden juni tot zo'n 18% nu gezakt.

De laatste maand stagneert het echter tov de periode daarvoor. 1 kg in de maand vind ik wel erg weinig, er is niks veranderd qua voeding en de trainingsintensiteit is wss alleen maar omhoog gegaan. Is dit normaal of moet ik een nieuw voedingsschema overwegen? Extra cardio invoegen is geen optie, ik zit nu al op 3 x per week voetballen en 1 x spinnen.

Alle bruikbare tips zijn welkom!
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Minimaal 2 weken op of net boven onderhoud eten om metabolisme weer aan te zwengelen om daarna weer voor een periode verder te cutten.......dit hoor je eigenlijk om de 8 weken te doen......succes.
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Kan het zijn dat je doordat je voeding hetzelfde is je op het punt zit waar je lichaam naar toe wilt dus onderhoud?

Comment

Ok, ik had al zo'n vermoeden dat het in het metabolisme hoekje zat, kon niks anders logisch verzinnen. Meer eten is geen probleem, graag zelfs

Comment

Originally posted by optiflex View Post
          Kan het zijn dat je doordat je voeding hetzelfde is je op het punt zit waar je lichaam naar toe wilt dus onderhoud?
          Vvm is groter geworden, zou dus niet kunnen op papier

Comment

was jij niet diegene over dat topic met alcohol?

Comment

Zoals ik al zei, er zit geen verschil in mijn voeding de laatste 3 maanden

Comment

post je schema is
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Zoals ik al zei, er zit geen verschil in mijn voeding de laatste 3 maanden
                  Alcohol is ook geen voeding. En verder heeft denk ik meer met je mindset te maken. Jij deed dit toch gwn om te sporten en verderest niks? Toen ik zei dat je niet teveel moest verwachten en dat op een dag je progessie stopte en het langzamer gaat. Toen was jij diegene zei ja maar ik kan gewoon drinken als ik dat lekker vind, ik zal het toch niet erg vinden als de resultaten minder zijn omdat ik gewoon ''normaal'' wil leven.

Dus grappig...paar maanden later.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    Dus grappig...paar maanden later.
                    Mensen veranderen. En Pescatore is naar mijn mening qua kennis er aardig op vooruit gegaan sinds zijn alcohol topic. Niet blijven azijnzeiken over het verleden dus.

Maar zoals al aangegeven: eet eens wat meer. Ik zou zelfs beweren dat een maandje op onderhoud zitten geen kwaad kan. Je staat nu op 18%, wat al een flink verschil is met eerst; het bolle zal er nu wel vanaf zijn, je zult nu vooral problemen gaan krijgen met wat losser vel. Om die reden is het misschien handig om sowieso je gewicht constant te houden, en het komend half jaar nog een procent of 6-8 te zakken terwijl je gewicht constant blijft.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

En ik hef het glas, op jouw gezondheid

The Scene - Iedereen Is Van De Wereld (live @ Werchter, 1994) - YouTube

Comment

Je klinkt als een kind van 12, grappig nu. Ik ga gewoon prima en opeens zit er een kleine stagnatie in. Het feit dat jij een geheelonthouder bent en kennelijk iedere kans grijpt om daar anderen die dit niet zijn mee om de oren te slaan, daar moet ik een beetje om lachen. Het is gewoon een informatieve vraag waar het verschil zit.
                        En kom aub niet met een grote mond over prestatiegericht sporten aanzetten, dat heb ik mijn hele leven gedaan op landelijk niveau. Als je niks constructiefs te melden hebt maar kennelijk je gelijk met terugwerkende kracht over een totaal irrelevant topic betreffende deze context wilt halen, doe dat gerust maar neem ondertussen jezelf niet zo serieus. Drink eens een wijntje zou ik zeggen...

Comment

als je prima gaat wat is het hele probleem dan? Stagnatie hoort erbij toch. Waarom zou je iets veranderen als het prima gaat.

Maar ik begrijp je comment wel hoor , succes verder man. Oh w8 dat zei ik de vorige keer ook al, my bad.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                            Mensen veranderen. En Pescatore is naar mijn mening qua kennis er aardig op vooruit gegaan sinds zijn alcohol topic. Niet blijven azijnzeiken over het verleden dus.

Maar zoals al aangegeven: eet eens wat meer. Ik zou zelfs beweren dat een maandje op onderhoud zitten geen kwaad kan. Je staat nu op 18%, wat al een flink verschil is met eerst; het bolle zal er nu wel vanaf zijn, je zult nu vooral problemen gaan krijgen met wat losser vel. Om die reden is het misschien handig om sowieso je gewicht constant te houden, en het komend half jaar nog een procent of 6-8 te zakken terwijl je gewicht constant blijft.
                            Dank u. Ik heb geen last van los vel trouwens, alleen nog een beetje het welbekende onder de navel randje.
                            Hoe bedoel je dat concreet gewicht gelijk en massa omhoog. Dan bedoel ik hoe pak je dat aan?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              als je prima gaat wat is het hele probleem dan? Stagnatie hoort erbij toch. Waarom zou je iets veranderen als het prima gaat.

Maar ik begrijp je comment wel hoor , succes verder man. Oh w8 dat zei ik de vorige keer ook al, my bad.
                              En toen sloeg je sarcasme ook nergens op en dat is ook gebleken. Ga nu maar lekker aan wat gewichten trekken mijn jongen, en laat anderen lekker zonder je burgelijke kijk erop het lekker op hun manier doen en zo te zien minimaal net zo succesvol. Zal wel frustrerend zijn

Knap ook dat je in je laatste 2 posts letterlijk NIKS inhoudelijks weet te melden
                              Last edited by pescatore; 06-09-2012, 22:28.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X