Originally posted by Faabjan
View Post
Sixpack dieet help!
Collapse
X
-
Originally posted by hydroboyz View PostHmm okee, ik ben het al gewend eigenlijk.. en als ik op de 2800 zit is een beetje teveel vind je niet?, dus je wilt zeggen dat ik meer yoghurt moet eten?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by hydroboyz View PostHmm okee, ik ben het al gewend eigenlijk.. en als ik op de 2800 zit is een beetje teveel vind je niet?, dus je wilt zeggen dat ik meer yoghurt moet eten?
Minder eten betekend niet, meer of sneller afvallen. Je verliest nu veel van je spiermassa en dan heb je straks wel leuk een sixpack, maar met 0,0 massa."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostKijk naar dat excelsheet en wat er bovenstaat. Bulk 3800 en cut 3100....je zit dus net over de helft.
Minder eten betekend niet, meer of sneller afvallen. Je verliest nu veel van je spiermassa en dan heb je straks wel leuk een sixpack, maar met 0,0 massa.
Comment
-
En er is een bodybuilder bij ons 60 jaar, en hij heeft heel veel ervaring zelfs hij zei dat het goed was dat ik op de 1900 zit. Want ik doe ook kracht + fietsen en met fietsen verbrand ik meestal rond de 500 calorien + ik train nog intensief en zwaar kracht een uurtje dus ik zit denk wel op de 800-900 totaal aan calorien verbrand heb.
Comment
-
Originally posted by hydroboyz View PostEn er is een bodybuilder bij ons 60 jaar, en hij heeft heel veel ervaring zelfs hij zei dat het goed was dat ik op de 1900 zit. Want ik doe ook kracht + fietsen en met fietsen verbrand ik meestal rond de 500 calorien + ik train nog intensief en zwaar kracht een uurtje dus ik zit denk wel op de 800-900 totaal aan calorien verbrand heb.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Zoals ik in mijn vorige post gestate hebt, help deze gast niet want hij wil toch niks aannemen, z'n stofwisseling staat nu gewoon stil en als hij dat probeert te compenseren door ECA-stack te gebruiken lekker z'n gang gaan loopt vanzelf tegen de lamp..
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostAl dat trainen heeft geen zin als je je spieren niet voedt. Die man kan wel 100 jaar oud zijn maar dan hoeft hij nog geen gelijk te hebben. Neem nou maar van Faabjan aan dat je meer kcal moet binnenkrijgen. Abs op een dunne mofo tellen niet. Net als dikke tieten bij een vrouw die meer op een zeerob lijkt
Comment
-
Hydro, hopelijk doe je wat lood in je jas anders waai je weg als het hier gaat stormen. Supplementen zijn niet de oplossing voor een slechte voeding. In appels zit amper iets en Yoghurt raad ik je ook af. Eet wat meer kip en rijst ofzoBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostHydro, hopelijk doe je wat lood in je jas anders waai je weg als het hier gaat stormen. Supplementen zijn niet de oplossing voor een slechte voeding. In appels zit amper iets en Yoghurt raad ik je ook af. Eet wat meer kip en rijst ofzo
Zal ik dan in de ochtend gewoon 2 broodjes pindakaas met jam eten
en dan 2 uur later 1 broodje met shake? dan kom ik wel aardig bij de 2800 toch? of na trainen klein bordje rijst?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment