Sixpack dieet help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Faabjan View Post
    Je eet elke dag te weinig. Je eet overdag echt bijna niks en over de gehele dag gezien eet je nog geen 2000kcal. Je moet er zeker 800kcal meer aan clean voedsel.

En je hebt 2 junk dagen?? Dat is ongezond voedsel. Maak er 1 junk maaltijd van op vrijdag of zaterdag.
    Hmm okee, ik ben het al gewend eigenlijk.. en als ik op de 2800 zit is een beetje teveel vind je niet?, dus je wilt zeggen dat ik meer yoghurt moet eten?

Comment

Originally posted by hydroboyz View Post
      Hmm okee, ik ben het al gewend eigenlijk.. en als ik op de 2800 zit is een beetje teveel vind je niet?, dus je wilt zeggen dat ik meer yoghurt moet eten?
      2800 is echt niet veel voor een man. Voor mij zou dat onder onderhoud zijn.
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Kijk naar dat excelsheet en wat er bovenstaat. Bulk 3800 en cut 3100....je zit dus net over de helft.

Minder eten betekend niet, meer of sneller afvallen. Je verliest nu veel van je spiermassa en dan heb je straks wel leuk een sixpack, maar met 0,0 massa.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Kijk naar dat excelsheet en wat er bovenstaat. Bulk 3800 en cut 3100....je zit dus net over de helft.

Minder eten betekend niet, meer of sneller afvallen. Je verliest nu veel van je spiermassa en dan heb je straks wel leuk een sixpack, maar met 0,0 massa.
          Ja ik heb dat al gezien ja. Maar ik zie er nog steeds goed uit in de spiegel sinds 2 maanden terug, ik was wel ietsje voller maar veel verschil nee hoor echt minimaal. Dus als ik zo nog een maandje doorga eind November. Dat ik zeker op de 8% ga zitten en ietsje smaller?

Comment

edit-
            Last edited by hydroboyz; 08-11-2012, 12:15.

Comment

En er is een bodybuilder bij ons 60 jaar, en hij heeft heel veel ervaring zelfs hij zei dat het goed was dat ik op de 1900 zit. Want ik doe ook kracht + fietsen en met fietsen verbrand ik meestal rond de 500 calorien + ik train nog intensief en zwaar kracht een uurtje dus ik zit denk wel op de 800-900 totaal aan calorien verbrand heb.

Comment

En er is een bodybuilder bij ons 60 jaar, en hij heeft heel veel ervaring zelfs hij zei dat het goed was dat ik op de 1900 zit. Want ik doe ook kracht + fietsen en met fietsen verbrand ik meestal rond de 500 calorien + ik train nog intensief en zwaar kracht een uurtje dus ik zit denk wel op de 800-900 totaal aan calorien verbrand heb.
                Al dat trainen heeft geen zin als je je spieren niet voedt. Die man kan wel 100 jaar oud zijn maar dan hoeft hij nog geen gelijk te hebben. Neem nou maar van Faabjan aan dat je meer kcal moet binnenkrijgen. Abs op een dunne mofo tellen niet. Net als dikke tieten bij een vrouw die meer op een zeerob lijkt

Comment

Zoals ik in mijn vorige post gestate hebt, help deze gast niet want hij wil toch niks aannemen, z'n stofwisseling staat nu gewoon stil en als hij dat probeert te compenseren door ECA-stack te gebruiken lekker z'n gang gaan loopt vanzelf tegen de lamp..

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                    Al dat trainen heeft geen zin als je je spieren niet voedt. Die man kan wel 100 jaar oud zijn maar dan hoeft hij nog geen gelijk te hebben. Neem nou maar van Faabjan aan dat je meer kcal moet binnenkrijgen. Abs op een dunne mofo tellen niet. Net als dikke tieten bij een vrouw die meer op een zeerob lijkt
                    Hmm okee, dankjewel man ik ga wel meer appels eten en yoghurt !

Comment

Hydro, hopelijk doe je wat lood in je jas anders waai je weg als het hier gaat stormen. Supplementen zijn niet de oplossing voor een slechte voeding. In appels zit amper iets en Yoghurt raad ik je ook af. Eet wat meer kip en rijst ofzo

Comment

omg, we got a sixpackboy over here
                        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Hmm okee, dankjewel man ik ga wel meer appels eten en yoghurt !
                          Als we hier niet getrollt worden weet ik het ook niet meer.
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Als we hier niet getrollt worden weet ik het ook niet meer.

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                              Hydro, hopelijk doe je wat lood in je jas anders waai je weg als het hier gaat stormen. Supplementen zijn niet de oplossing voor een slechte voeding. In appels zit amper iets en Yoghurt raad ik je ook af. Eet wat meer kip en rijst ofzo
                              Whahahahahahahaha nee man ben je gek ben wel heavy
                              Zal ik dan in de ochtend gewoon 2 broodjes pindakaas met jam eten
                              en dan 2 uur later 1 broodje met shake? dan kom ik wel aardig bij de 2800 toch? of na trainen klein bordje rijst?

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                                omg, we got a sixpackboy over here
                                hahahha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X