Voedingschema 2200kcal Cutten controle please!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema 2200kcal Cutten controle please!!!

Hallo,

ik heb een voedingsschema gemaakt waarvan ik denk dat het perfect is

alleen kunnen jullie het voor mij a.u.b even willen doornemen en willen controleren of het goed is of eventueel iets beter kan veranderen??!!

ik fitness 5 dagen per week:

als volgt:

dag1: Borst-Tricep
    dag2: Rug -Bicep
    Dag3: Rust
    Dag4: Schouders - Abs
    Dag5: Benen
    Dag6: Rust
    Dag7: Dag1
    en zo gaat het verder!

ik probeer zoweinig mogelijk rust te houden tussen de sets (niet langer dan 2min)

Voordat ik begin met KT doe ik 5min Cardio (Rennen)
    en na KT doe ik Cardio (Rennen)
    Attached Files
    I have stopped saying I wish, I have started saying I WILL !!

Ik weet er het fijne niet van maar zoals ik het even snel bekijk heb je teveel eiwitten 43% waar je 35% nodig hebt totaal 233 eiwitten op een gewicht van 85kg terwijl er geadviseerd word om rond de 2x lichaams gewicht te zitten. 28% Koolhydraten waar 40% word geadviseerd is ook veel te laag. Zeker als je veel Cardio na je trainingen doet neem je naar mijn idee te weinig voeding tot je. Maar zoals ik al zei ben ik nog lerende dus kan je het best nog even wachten tot iemand die er echt verstand van heeft reageert !

Comment

Tsja, ik zou niet met je willen ruilen. Geen avondeten. Er zit ook geen melk bij je shakes overigens, neem je met water? Wederom jij liever dan ik maar het kan. Zit erg hoog in eiwitten en laag in koolhydraten. Lijkt me niet zo fijn om mee te trainen en de dag door te komen en bovendien onnodig. Vind het al met al een vreemd schema. Maar je zal zeker droger worden hoor op 2200 kcal.

Daarnaast zo ik even je trainingsschema in details posten als je er nuttig commentaar over wilt hebben. Ik zie nu een aantal dagen en wat spiergroepen staan, erg verhullend natuurlijk.
      Last edited by pescatore; 18-03-2013, 22:07.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

feedback pleasw
        I have stopped saying I wish, I have started saying I WILL !!

Comment

Originally posted by ergun55 View Post
          feedback pleasw
          Hoeveel feedback wil je hebben? Het belangrijkste is al gezegd.

Maar als je het nog wil horen:
          Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je nog energie hebt, met zo weinig koolhydraten.

Hoelang is je cardio ná je KT? Ik zou het op een halfuurtje (max.) houden.

Ik zou het veranderen naar een verhouding die in de sheet reeds standaard wordt aangeboden: 40/35/25 (kev), die is het meest gebruikelijk en voorziet je van ruim voldoende eiwitten om je spieren niet op te vreten.

Als jij kiest voor goede koolhydraatbronnen (en dat doe je al) dan al je VP echt wel afnemen.
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Begin eens met het vervangen van 50gram eiwit door 50gram koolhydraten 230 gram ew met 65kg vvm maakt weinig sense.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X