Striae en hangend vel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Striae en hangend vel

Ik ben op weg naar een streef gewicht van 90kg ik weeg op dit moment 108, 16jaar en volg een voedingschema 500kcal onder m'n behoefte. Ik probeer gewoon een kilo per week af te vallen maar nu komt de vraag, ik heb vrij veel striae in m'n zij en onderbuik.. Als ik nou naar de 90 zou willen ga ik dan hoe dan ook hangend vel krijgen, ik zie 't alleen bij ontzettend veel gewichtsverlies maar 18kg is ook niet niks.. Hangend vel is echt het laatste wat ik wil, ga ik dit krijgen? Zo ja is er geen manier om dit te vermijden?

Is persoonsgebonden, waarschijnlijk zul je wel wat hangend vel krijgen, maar dit trekt bij, en dit zou je kunnen laten weghalen. Dat bijtrekken duurt volgens mij wel even.

Comment

als je afvalt in vet en bijkomt in spier houdt het elkaar wel een beetje in verhouding, hoewel het natuurlijk niet gek is als je wat hangend vel krijgt. Zie je in ieder geval waar je het voor doet
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Ook niet als ik genoeg water zou binnen krijgen? Wauw, dat is dan echt ****** om te horen man.

Comment

Je hebt een geluk dat je pas 16 bent,dan heb je veel kans dat het bijtrekt en je het niet hoeft weg te laten halen....zoals bij oudere mensen!Je huis kan nog goed bijtrekken,kokos olie is goed om in te smeren dagelijks......

Comment

Dat hoop ik dan heeel erg.. Kokos olie? Gewoon in de winkel kopen? En iedere dag gewoon overal smeren en laten opdrogen? Zitten er dan speciale vitaminen in?

Comment

Aangezien je pas 16 jaar oud bend zal het reuze meevallen. En het is ook weer niet zo dat je 40+ kg teveel meetorst.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Toen ik 16 was woog ik 90 kilo en ben ik afgevallen naar 73 kg. Persoonlijk had ik geen last van hangende huid. Ik denk dus ook niet dat jij je bij 90 kg zorgen moet maken om hangend vel. Wil je echter naar 70 kg dan wordt het een ander verhaal.
                Building to a better me

Comment

Wij kunnen alleen maar gissen naar de resultaten van jou afvallen en loshangend vel.
                  Maar je bent pas 16 en zult misschien ook nog in de lengte gaan groeien waardoor het waarschijnlijk ook alweer mee gaat vallen.
                  Ook omdat je nog zo jong bent zal als er al iets loshangt dat zeker bij gaan trekken.
                  Maak je maar niet teveel zorgen.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik ben zelf van +- 130kg naar 70kg afgevallen en heb een behoorlijk hangende huid op sommige plekken. Was ook helaas wat later begonnen als jou. Denk dat het bij jou behoorlijk meevalt als je er NU wat aan gaat doen.
                    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Daar kan ik, uit eigen ervaring, wel wat over zeggen. Smeer je paar keer in de weken, na het douchen, in met baby olie. Dit houdt je huidvezels flexibel en verlaagd de kans op los vel. Zorg ook dat je voldoende visolie binnenkrijgt. Gebruik desnoods capsules er voor.

Verder moet je er rekening mee houden dat hoe langer je vet% wordt... nou ja...je komt op den duur op een punt dat de straie gaat branden en jeuken als een gek. Daar moet je even door heen. Smeer dan wat uierzalf om de jeuk e.d. te verminderen en er door heen moet.

daarna trekt je huid vanzelf wel strak hoor ongeacht straie. Je valt namelijk op een rustig tempo af waardoor de huidvezels zich kunnen aanpassen. 1x per 9 maanden vernieuwd je lichaam alles dus wordt het nog eens extra strak getrokken rond die tijd.

Ik ben in me leven al 2x van rond de 120-130kg met vet% 25-30% afgevallen naar de 80-85kg bij 10-13% vet. dus geen probleem.

Comment

Je huid heeft op 16 jarige leeftijd genoeg elasticiteit om het vanzelf weer recht te trekken. Net als het trainen van massa zal dit ook niet van de ene op de andere dag gebeuren. Zorg er wel voor dat je huid niet te droog word mits je daar last van hebt. Smeer je huid in met hydraterende creme na bijvoorbeeld het douchen.

Verder vind ik het knap van je dat je deze vragen durft te stellen op het forum. Daarom zou ik ook graag willen weten hoe het resultaat is geworden als je eenmaal zo ver bent. Er zullen vast meer personen zijn die hier erg benieuwd naar zijn.
                        ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Wow bedankt voor de reacties allemaal, hope!!
                          @Siegfried ja mijn vraag komt voort uit jouw log want jij hebt echt een zieke prestatie geleverd ongelofelijk man respect! Maar daar zag ik het dus ook, en ik zie het vaker, je hebt nu sick abs(van wat ik zag) maar hangend vel is gewoon echt een minpunt en vooral aangezien ik 'pas' 16 ben. Ben er ook nu nu mee bezig, maar dit motiveert mij alleen maar meer om het verstandiger aan te pakken en niet met gekke getallen te gaan gooien en zwaar onder mijn behoefte te gaan zitten. Bedankt!

Comment

@Falstyr ga ik zeker doen, aangezien jij er wel ervaring mee hebt zal ik cocos olie gebruiken of echt baby olie? En hoevaak is een paar keer per week, 5/6?

Verder moet je er rekening mee houden dat hoe langer je vet% wordt... nou ja...je komt op den duur op een punt dat de straie gaat branden en jeuken als een gek. Daar moet je even door heen. Smeer dan wat uierzalf om de jeuk e.d. te verminderen en er door heen moet.
                            Dit begrijp ik niet helemaal, hoe bedoel je hoe langer je vet% wordt? Ik heb mijn straie nu allemaal al zon jaar en er zijn er geen meer bijgekomen de meeste zijn helemaal wit.. Alleen door zonnenschijn vallen deze meer op, heb het geaccepteerd en vrijwel iedereen die mij kent weet de reden dus straie kan ik gelukkig nog leven aangezien ik deze volgens de dokter nooit meer kwijt raak.

En yes, ik ga gewoon voor de 1kg per week, kijken hoe dit voedingschema uitpakt en door knallen! Mijn geduld wordt alsmaar beter.

Comment

Bump.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X