cardio/spier kweken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cardio/spier kweken

nu zit ik tog met de vraag. ik heb al best wat buikspier ben erg wit daardoor zie je het niet super goed maartog ene keer zie je het beter dan de andere keer.. maar nu wil ik tog van dat laatste vetlaagje af. nee ben niet dik weet ik maar met te veel vet zie je t nooit...nu zeggen vele tegen me je moet geen cardio doen dan blijft er niks van je over je bent al niet zo heel zwaar enz. maar nu wil ik 2 dingen eigenlijk spier blijven bijkweken/vetlaagje eraf. maar is dit mogelijk? want ik hoor dat je voor af te vallen een calorie teklort moet kweken. en voor spier kweken een calorie teveel. nu zijn dit dus 2 dingen die elkaar helemaal zouden tegen werken lijkt mij?? alvast bedankt sorry voor t slechte typen is een turks toetsenbord

mvg mikail

heeft een turks toetsenboord geen enter-knop?

als ik het goed begrijp wil je je vetpercentage wat verlagen waardoor je buikspieren beter zichtbaar worden terwijl je tegelijkertijd aan spiermassa wilt winnen? Dit wil je met behulp van cardio doen?

over het algemeen wordt er idd gesteld dat je om spiermassa te winnen een calorisch overschot moet hebben en om vet te verliezen een tekort. Naar mijn ervaring hangt dit ook af van je huidige vetpercentage en je trainingservaring. Zo ben ik er zelf achter gekomen dat spiermassa kweken moeilijk is onder de 8% lichaamsvet en naarmate ik langer train het of spier aankomen was of vet% verlagen. Uitzondering hierop waren de beginnersgains danwel een hoger vetpercentage. Verder geloof ik zelf niet zo in bulken en cutten. mijn doel is 8% lichaamsvet aan te houden en ongeveer een 500 gram per maand aan te komen. 8% vind ik goed genoeg, lager voel ik me niet zo goed.

Hoelang train je al en wat is je huidige vetpercentage?

Comment

al zijn topics gaan over buikspieren cutten en afvallen terwijl hij al laag geneog vp heeft maar niet genoeg in spier

Comment

vetpercentage weet ik eingelijk niet. zal niet heel hoog zijn train nu zo ongeveer 4 maanden..neto ik denk dat ik mijn eigen lichaam beter ken dan jij het kent.. als ik het laagje vet dat er nog over zit namelijk weg trek zie je zowiezo heel goed de buikspieren in een normale houding zie je deze niet/amper

Comment

Dit zijn vragen die prima te beantwoorden zijn door stickies te lezen op deze en vele andere sites. Lees je eventjes in op de site, mikaildelhij.

Stel je doel vast. Bereken je onderhoud. Check je voeding. Train. Rust. Wacht. Herhaal. Cutten = onder onderhoud+sporttoeslag = cardio toevoegen (wel clean blijven eten voor een groter effect) = voor lief nemen dat je ook wat spier verliest. Dit (probeer je te) counter(en) je door zwaar te blijven trainen en zo nodig voeding bij te stellen (wel of niet carbgevoelig bijv...). Even in een notendop en heel snel door de bocht.
          - MKLP

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X