vragen over cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vragen over cutten

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met sporten en ben van 101 kg naar 88 kg gegaan.
    Ook heb ik een check laten doen in de sportschool en mijn bf zit op 15.8% ( ik wil dit verlagen naar zon 10/12%)
    Ik ben 1.90 en weeg nu dus 87.6+-

Ik ben een eetschema aan het maken en zie in het algemene topic dit staan:
    Vul eerst de laatste maaltijd in, omdat die zoveel mogelijk uit alleen eiwitten bestaat. Gebruik hiervoor ‘trage’ eiwitten zoals kwark of soya, whey wordt zeer snel opgenomen en is dus niet geschikt.

Ik train echter van 21.00tot22.00, en pak hierna een whey shake.
    Zou ik dus na die shake rond 22.45 een halve/hele bak kwark moeten eten ?

Als ik nog andere vragen heb zal ik die in dit topic plaatsen.

Alvast bedankt.

Mvg Lennart

Lennart,

ik ben nog niet zo ervaren maar wat je het beste kan doen als je s avonds traint, dat doe ik dan wel, is gewoon je shake na de training nemen. het liefst binnen een kwartier maar daar verschillen de meningen ook nog wel over.
    De kwark kan je het beste direct voor het slapen nemen, dit zorgt voor een gelijkmatige toevoer van eiwitten tijdens de nacht.

ik hoop dat het zo iets duidelijk is, een meer ervaren member zal ook nog wel reageren..

Comment

Originally posted by lennart22 View Post
      Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met sporten en ben van 101 kg naar 88 kg gegaan.
      Ook heb ik een check laten doen in de sportschool en mijn bf zit op 15.8% ( ik wil dit verlagen naar zon 10/12%)
      Ik ben 1.90 en weeg nu dus 87.6+-

Ik ben een eetschema aan het maken en zie in het algemene topic dit staan:
      Vul eerst de laatste maaltijd in, omdat die zoveel mogelijk uit alleen eiwitten bestaat. Gebruik hiervoor ‘trage’ eiwitten zoals kwark of soya, whey wordt zeer snel opgenomen en is dus niet geschikt.

Ik train echter van 21.00tot22.00, en pak hierna een whey shake.
      Zou ik dus na die shake rond 22.45 een halve/hele bak kwark moeten eten ?

Als ik nog andere vragen heb zal ik die in dit topic plaatsen.

Alvast bedankt.

Mvg Lennart

Het antwoord op je vraag is ja. Na je training neem je direct een whey (isolaat) shake (en snelle suikers zoals een banaan of dextrose, maar da's een ander verhaal) en direct voor het slapengaan een hele bak (magere) kwark.

Comment

neem je shake voortijd. het duurt een uur voordat het opgenomen wordt.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

hallo,

Oke thnx.
          Ga ik dat doen.
          Mvg lennart

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X