Rate the bodyfat/ Raad het vetpercentage

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rate the bodyfat/ Raad het vetpercentage

De bedoeling van dit topic is om mensen te helpen die hun vetpercentage willen weten. Niet iedereen heeft toegang tot de manieren om je vetpercentage te weten te komen zoals een onderwatermeting , huidplooimeter,... . Het leek me daarom handig als de geinteresseerde een foto van zichzelf uploadt en mensen het vetpercentage proberen te raden voor de persoon.

PS: Ik weet zelf niet als dit topic al bestaat, maar de zoekfunctie hielp niet echt in mijn geval.

Ikzelf heb zo een vraagje. Ik zou graag mijn vetpercentage willen weten. Ik zou graag rond 14-15% willen zitten , ben nu in de cut.
    Attached Files

158611218097892328_0koBhSoZ_c.jpg

Comment

Wat kan je ermee?
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

erop fappen.

Comment

Lol die vertaling in de titel
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Rate/Guess Close enough.
            Verveel me .

Comment

Haha mooie vertaling inderdaad.
              Ik denk dat je de 20% wel aantikt zo niet net iets meer.

Comment

Ik zeg 65% gay. Wtf boeit je bodyfat, alsof het nog niet erg genoeg is om te weten dat je te dik bent...
                Geen woorden, maar daden.

Comment

Als je volgende keer nou de verlichting wat beter doet, der is haast niks te zien joh
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Kan het niet zien, mss overdag eens en nieuwe poging wagen en een nieuw topic openen

Maar afvallen hoeft zeker niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X